quote:
Wou je dat als TT? Op zoek naar de geheime deur?quote:
Dat was wel de bedoeling.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Wou je dat als TT? Op zoek naar de geheime deur?
hoezo delete je hierquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O vraag het je net, heb hem aangepastquote:
Thanks.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee je blijft doorgaan over het zelfde terwijl ik vraag of je er mee wilt stoppenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo delete je hier
ook mijn posts?
zijn zze te hot?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ze heet toch Karin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lilllibet heeft lenzen
![]()
Zit te lachen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Zit te lachen hier![]()
Ik dacht echt dat ze karin heet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:31 schreef mario390 het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
maken
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:31 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Zit te lachen hier![]()
Ik dacht echt dat ze karin heet![]()
Ach,meerdere namen worden niet goed uitgesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
@Kodiak100 maakte een grappiequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,meerdere namen worden niet goed uitgesproken.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
Ik verbaas me nergens meer over.quote:
Dat is toch niet erg om zelf te kokenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:31 schreef mario390 het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
maken
Rare wereld waarin we leven momenteelquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over.
In het artikel stellen ze regenbogen voor om op te zitten.Daar komt ook gelijk gezeik over.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rare wereld waarin we leven momenteel
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik hetero zou zijn, zou ik op Karen vallen denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben hetero, en val ook voor Karen.
Ik lees al die onzin shit niet eens meer man o man wat een gezeik is er momenteel overal omquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het artikel stellen ze regenbogen voor om op te zitten.Daar komt ook gelijk gezeik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |