snap het niet binnen lagen handschoenenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty aan het boksen met washandjes als handschoenen
Ze is gewéééldig , zo lief , oprecht, vindt de sfeer heeel belangrijk , Toppertje is hetquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ronahi is een schatjedie wordt er beter op als Dilano eenmaal weg is
Misschien te kleinquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
snap het niet binnen lagen handschoenen
Leuk natuurlijk voor die andere maar zij heeft zo wel een voordeel dat ze iedere week op de dal dagen wel wat te doen heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gaat weer kapper zijn vandaag.
Ligt er maar net aan met wie hij op de bank komt te zitten...quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die gaat niet weg
als je dat denkt lol
Koetervlaams dan he. Kijk uit met vlamingen en walen doorelkaar halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Als iemand Danny en Glenn een vel papier geven en zij een tekst moesten oplezen.
Desnoods een tekst van hunzelf.
Dat wat Danny bv nu aan het vertellen is.
Dan is die tekst in nederlands.
En als zij dan die tekst hardop zouden moeten oplezen dan zou dat in het nederlands zijn.
Dan kunnen ze het wel.
Maar als ze vrij mogen praten is het koeterwaals.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Koetervlaams dan he. Kijk uit met vlamingen en walen doorelkaar halen
met Dilano en Tomquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan met wie hij op de bank komt te zitten...
En doordat Karen kapster is, blijft ze er lang in met die ijdele jongens. Van de vrouwen alleen Ashley heeft haar nodig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:14 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk natuurlijk voor die andere maar zij heeft zo wel een voordeel dat ze iedere week op de dal dagen wel wat te doen heeft.
Ik zocht naar een woord dat zou omschrijven wat ik hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Koetervlaams dan he. Kijk uit met vlamingen en walen doorelkaar halen
Dit is wel een heel erg stadse zienswijze ... je gaat mensen niet verplichten anders dan normaal te praten omdat jij ze niet kunt verstaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zocht naar een woord dat zou omschrijven wat ik hoor.
Ik irriteer mij nu kapot aan die mannen. Laat BB er iets van zeggen. Dit kan toch niet.
je weet waar je je voor opgeeft lmaoquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:20 schreef Lillibet het volgende:
Alice vindt het heel heftig voor de mensen die steeds in de solo kamer zitten opgesloten.
Dilano mag er nog niet uit. Die moet eerst zijn verliefdheid met Sabeau uitspelen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
met Dilano en Tom
dus hij heeft beetje geluk dat hij tegen het turnend modelletje moet
Ja doei..quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg stadse zienswijze ... je gaat mensen niet verplichten anders dan normaal te praten omdat jij ze niet kunt verstaan.
no one cares om die nepheidquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano mag er nog niet uit. Die moet eerst zijn verliefdheid met Sabeau uitspelen.
als ze met zo'n programma meedoen zou wel beter wezenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg stadse zienswijze ... je gaat mensen niet verplichten anders dan normaal te praten omdat jij ze niet kunt verstaan.
Meer dan een erectie-pin zal het niet worden vrees ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano mag er nog niet uit. Die moet eerst zijn verliefdheid met Sabeau uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |