https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
quote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
https://www.heelhollandbakt.nl/artikelen/waar-is-nhaan/quote:Op zondag 4 februari 2024 20:46 schreef Stepperoller het volgende: Naan is er weer niet. Vorige week ook al niet.
Met mosterd? Dat klinkt helemaal niet lekker!quote:Op zondag 11 februari 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
Ik heb zin in een worstenbroodje met mosterd![]()
Saucijzenbrood met mosterd werkt primaquote:Op zondag 11 februari 2024 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met mosterd? Dat klinkt helemaal niet lekker!
Ja, maar daar zit al een lik mosterd tussen het gehakt, als je het zelf maakt...quote:Op zondag 11 februari 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Saucijzenbrood met mosterd werkt prima
Ik hoop Carlaquote:Op zondag 11 februari 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat Sandra eruit gaat deze aflevering
Alsof het op zo veel afdoet aan benoemen dat dit eerder opgenomen is. Iedereen met een ons verstand weet dat dit soort programma’s maanden eerder worden opgenomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het toch raar om hoogzomer net te doen of het februari is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:30 schreef StephanL het volgende:
Paard in de gang![]()
Hele aflevering kan je vullen met singles van Andre
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vasteloavendj editie! Zonder zult
Ik lust het ook niet, maar ik ben wel blij met deze worstenbroodjes opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kan toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Soms doen ze het alsof het kerst is, dat is nog een tikkeltje erger.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het toch raar om hoogzomer net te doen of het februari is.
Heet zelfs!quote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, je haalt iets uit de oven en het is warm.
Zij maakt er weer een show van 🙄quote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, je haalt iets uit de oven en het is warm.
Ik ook niet.quote:
Nonnenkontquote:Op zondag 11 februari 2024 20:46 schreef H_T het volgende:
Ik dacht dat een nonnenvot een nonnenscheet was
Waarschijnlijk ook stiekem al gemaakt thuis al zei hij van niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Wel logisch dat Tim dit al aan zag komen. Van te voren horen ze dat het een carnaval aflevering is en als je googlet op 'carnaval voedsel', dan krijg je al heel snel die nonnevodden te zien!
Die zijn ook plakkerig?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Wel logisch dat Tim dit al aan zag komen. Van te voren horen ze dat het een carnaval aflevering is en als je googlet op 'carnaval voedsel', dan krijg je al heel snel die nonnevodden te zien!
Die zullen er vast wel bij zitten.quote:
Zit tussen oliebol en churros in.quote:
Ah dat had ik gemistquote:Op zondag 11 februari 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De afgelopen afleveringen ook niet met de technische
Dat is toch echt heel raar dat dit dus niet uitmaakt?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:53 schreef the_X het volgende:
[..]
Het had niet uitgemaakt want er werd niet geproefd
Ze hebben allemaal met hetzelfde pre-fab deeg gebakken, dus daar kan je weinig verschil mee makenquote:
Je proeft geen verschil of er zout of suiker overheen gegooid wordt?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal met hetzelfde pre-fab deeg gebakken, dus daar kan je weinig verschil mee maken
Ik ken het ook als steekquote:
Behalve als je zout inplaats van suiker gebruiktquote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal met hetzelfde pre-fab deeg gebakken, dus daar kan je weinig verschil mee maken
Eens.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind dat harde schuim echt niet te eten
Jawel, maar waarschijnlijk gokten ze erop dat niemand zo debiel zou zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je proeft geen verschil of er zout of suiker overheen gegooid wordt?
Jouw hier is duidelijk niet mijn hierquote:
Die heeft nog wel krediet van vorige afleveringen. Zo streng zijn ze nooit op 1 slechte aflevering.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
ai, tim laatste bij technische en nu dit? Toch naar huis dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |