Ik kan overal zeuren 😝quote:Op maandag 29 april 2024 06:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Is KAA SC niet meer? Daar hielden we wel van een beetje werelwijd weer gezeur.
Da's zowat de definitie van slow in slowchatquote:Op maandag 29 april 2024 06:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Is KAA SC niet meer? Daar hielden we wel van een beetje werelwijd weer gezeur.
Lang geleden in de oude gouden tijden werd een KAA SC wel eens binnen een dag vol gespamd.quote:Op maandag 29 april 2024 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's zowat de definitie van slow in slowchat
quote:Op maandag 29 april 2024 20:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Lang geleden in de oude gouden tijden werd een KAA SC wel eens binnen een dag vol gespamd.
Aan het vluchtschema te zien lijkt het alsof de vroege vlucht vanuit Tallin een LH vlucht is waarvan het toestel de vorige avond is aangekomen. Hier heb je de minste kans op vertraging (dat is/was altijd mijn ervaring met hele vroege KLM vluchten vanuit Budapest en LingKoping waar de crew een overnachting had).quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef bianconeri het volgende:
Ivm een komende reis ben ik aan het kijken naar wat opties.
Maar dan zou ik vanuit Tallinn naar Frankfurt vliegen en vanuit Frankfurt naar Abu Dhabi (om vanuit daar weer door te gaan).
Aankomst op Frankfurt zou zijn om 8:10 (term 1) en dan weer door om 11:15
Andere optie is met aankomst 19:35 en weer vliegen om 21:50.
Ene vlucht is met Lufthansa, de andere vluchten met Etihad Airways.
De eerste vlucht is natuurlijk gewoon een Schengen vlucht, dus zal transfer moeten maken naar een andere terminal. Iemand enige ervaring met de transfertijden op Frankfurt?
Zijn 2 uur (voor in de avond) en 3 uur (in de ochtend) een beetje acceptabele transfertijden voor Frankfurt?
Waarbij ook niet vergeten moet worden dat we de koffers weer moeten verzamelen buiten de security, we kunnen dus niet even snel door.
Ik heb ook zeer slechte ervaring met Lufthansa vluchten en op tijd zijn haha.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Aan het vluchtschema te zien lijkt het alsof de vroege vlucht vanuit Tallin een LH vlucht is waarvan het toestel de vorige avond is aangekomen. Hier heb je de minste kans op vertraging (dat is/was altijd mijn ervaring met hele vroege KLM vluchten vanuit Budapest en LingKoping waar de crew een overnachting had).
Dus ik zou die hele vroege ochtendvlucht nemen en dan heb je normaal gesproken voldoende tijd om je koffers opnieuw in te checken. 2 uur in de avond vind ik wat stressen want je moet maar afwachten hoeveel vertraging dat toestel op de dag al opgelopen heeft.
Ik zou heel goed opletten en naar de recensies kijken. Voor niks komt de zon op. Zelf een keer sterk overwogen om via zo'n site te boeken, voor een vlucht naar Doha. Dat was vrij goedkoop, maar al vrij snel bleek uit recenties dat het niet betrouwbaar was. Dat de tussenpartij aangaf dat de vlucht niet door kon gaan, overboekt was of iets in die richting. En dat mensen heel lang moesten wachten voor ze hun geld terugkregen. Uiteindelijk gewoon via de luchtvaartmaatschappij geboekt.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst niet via de luchtvaartmaatschappij zelf geboekt, maar via zo'n tussenpartij. Alles leek betrouwbaar en ze hebben goede reviews, maar ik bleef het toch een beetje eng vinden merkte ik![]()
Maar ik heb mijn vluchten net toe kunnen voegen aan de apps van de maatschappijen, dus ze zijn echt geboekt. Misschien ben ik een sukkel dat ik dit niet gewoon vertrouw, maar ik ben echt blij dat dit lukte
![]()
Er zit ook transfergarantie bij, dus ik denk dat het goed gaat komen, ik ben in ieder geval gerust gesteld.
Wat vinden jullie van dit soort websites? Ik vermijd ze persoonlijk altijd, maar nu kon ik niet anders en heb ik het vanwege de lage kosten en transfergarantie toch gedaan. Ik hoop heel erg dat het geen wijze les gaat wordenWe zullen zien over drie weken.
Haha, een lokaal non-issue, schreef een reageerder eens op nu.nlquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Gisteren avond laat teruggekomen uit Singapore. Maandagavond weer terug naar Singapore.
Vliegschaamte is echt een Westerse wereld dingetje.....
De zachte stoelen bij gate 5-6 zijn een leugen kom ik net na een kwartier lopen achterquote:Op woensdag 17 april 2024 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, vliegvelden, als iemand nog tips heeft voor een kort nachtje (~2:00 - 6:00) op London Luton, deel het vooral. Ik vind dat het geld voor een hotel niet waard, maar wat ik op https://www.sleepinginair(...)on-luton-airport.htm las maakte me ook niet enorm gelukkig. Hoezo semi-private sleeping pods huren per TWINTIG minuten?Hopelijk is een van die zachte stoelen bij gate 5-6 vrij
Ja Luton is een proletenairport.quote:Op maandag 13 mei 2024 04:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De zachte stoelen bij gate 5-6 zijn een leugen kom ik net na een kwartier lopen achter
Het hele vliegveld ligt hier in het deel voordat je je boarding pass in moet scannen trouwens vol met mensen, echt nog nooit zoiets gezien. Wel eens mensen op de grond zien slapen, maar niet zo massaal. Het zijn erg echt honderden. Eenmaal na de security was het hartstikke rustig en nu zie ik bijna niemand meer
Oh ik ervaarde het juist als een enorm fijn vliegveldquote:
Oh op die manier. Ja dat viel me inderdaad ook wel op, bijna alleen maar Ryanair, easyJet en Wizz Air. En ver van London was voor mij niet relevant omdat ik daar alleen voor een overstap was. Ik zag wel overal reclame over dat je in drie kwartier in de stad kan zijn, dat is geloof ik geen enorm verschil met wat van de andere vliegvelden (City geen ervaring mee, sowieso erg lang geleden dat ik in London was).quote:Op maandag 13 mei 2024 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Nja Luton gaan alleen de goedkope maatschappijen naartoe, vandaar proleten denk ik. En het ligt natuurlijk erg ver van Londen.
Oh ja, dit is dus allemaal goed gegaan!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst niet via de luchtvaartmaatschappij zelf geboekt, maar via zo'n tussenpartij. Alles leek betrouwbaar en ze hebben goede reviews, maar ik bleef het toch een beetje eng vinden merkte ik![]()
Maar ik heb mijn vluchten net toe kunnen voegen aan de apps van de maatschappijen, dus ze zijn echt geboekt. Misschien ben ik een sukkel dat ik dit niet gewoon vertrouw, maar ik ben echt blij dat dit lukte
![]()
Er zit ook transfergarantie bij, dus ik denk dat het goed gaat komen, ik ben in ieder geval gerust gesteld.
Wat vinden jullie van dit soort websites? Ik vermijd ze persoonlijk altijd, maar nu kon ik niet anders en heb ik het vanwege de lage kosten en transfergarantie toch gedaan. Ik hoop heel erg dat het geen wijze les gaat wordenWe zullen zien over drie weken.
Ik boek liever gewoon direct bij de vliegmaatschappij. Makkelijker als er iets is of ik wil de vlucht wijzigen. Die sites vind ik eigenlijk alleen makkelijk om de prijzen te vergelijken.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
De EK tijden zijn voor jou wel gunstig denk ik ? Voor mij beginnen vanaf nu alle wedstrijden om 3 uur s nachts......quote:Op vrijdag 5 juli 2024 04:01 schreef flipsen het volgende:
Crosspost (copy paste) uit andere SC die wat minder show gaat
Er was zowaar nog plek in de trein, dus ik trein morgen lekker naar BUE os Aires voor een weekendje. Morgenavond eten met vrienden, zaterdag voetbal kijken in een oranjekroeg en zondag F1 kijken in een zaak vol F1 simulatoren waar je dan "gratis" genruik van mag maken, erg tof, ben er al vaker geweest. En dan maandag weer terug treinen (ritje van 6 uur, voor 25 euro om en nabij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |