herkenbaar. Vorig jaar naar New York broodje hier, pasta daar, wijntje erbij. Fijn (en wat mij betreft luxe).quote:Op woensdag 17 april 2024 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja bohh, die ene keer per jaar dat ik een verre reis maak zit ik zo extreem te genieten in het vliegtuigZelfs economy vind ik daar enorm luxe.
747 zijn mooie bakken. Is inmiddels alweer zo’n 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst inzat. Maar in januari 2025 gaat het weer eens gebeuren, tenzij Lufthansa opeens besluit om een ander toestel in te zetten naar Argentinië.quote:
Ik heb nog nooit gratis eten en drinken gehad bij Transavia?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, Transavia heeft het tegenwoordig ook. Dat is wel weer fijn aan de intercontinentale vliegtuigmaatschappijen zols Emirates, Korean air, Singapore airlines, etc.
Oh ik dacht me een eerdere vlucht te herinneren waarbij het nog geen pay for your meal was. Verkeerd herinnerd denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gratis eten en drinken gehad bij Transavia?
Dat is ook nooit een premium maatschappij geweest, wanneer zijn die daar mee gestopt dan?
Wat ik zo weet alleen KLM-Air France en British Airways nog.
Ligt eraan bij wie je boekt...quote:
Mijn enige keer was in een hele oude 747 van Aerolineas Argentinas, was mijn enkele reis naar Argentinië in 2005, mooie Business Class aanbieding toenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
747 zijn mooie bakken. Is inmiddels alweer zo’n 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst inzat. Maar in januari 2025 gaat het weer eens gebeuren, tenzij Lufthansa opeens besluit om een ander toestel in te zetten naar Argentinië.
Argentinie is toch relatief veilig? Zeker ivm de rest van midden en zuid amerika? Of ging het daaar niet om?quote:
Die @Individual weet niet waar hij het over heeft joh, is zijn zolderkamer nog nooit afgekomen gok ik zoquote:Op woensdag 17 april 2024 16:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Argentinie is toch relatief veilig? Zeker ivm de rest van midden en zuid amerika? Of ging het daaar niet om?
quote:
Daar gaat het niet eens over. Wat mensen niet realiseren is dat het vlees thuis in één keer een heel stuk minder lekker smaakt..quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die @:Individual weet niet waar hij het over heeft joh, is zijn zolderkamer nog nooit afgekomen gok ik zo![]()
Ik geef aan mijn klanten altijd het volgende voorbeeld: Als mijn moeder in Buenos Aires is houdt ze een taxi aan op straat en gaat in haar eentje naar haar favoriete shopping. Zoiets durft ze in de Nederlandse grote steden niet
Laatste keer dat ze hier was was ze al eind 70, ze gaf al aan dat het wel eens de laatste keer kon zijn geweest omdat het toch wel lang vliegen is...
Ik wel, in de gulden tijd 1998-99 denk ik . Gingen ze voor het eerst een lijndienst op London Gatwick uitvoeren, 500 gulden een retour waar het bij KLM, BA en BMI zo'n 800 gulden kostte.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gratis eten en drinken gehad bij Transavia?
Dat is ook nooit een premium maatschappij geweest, wanneer zijn die daar mee gestopt dan?
Wat ik zo weet alleen KLM-Air France en British Airways nog.
Tzt maar eens het reisverslag van @Fogel lezen, ik neem tenminste aan dat dat er wel komt...quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]![]()
Argentinie staat ook wel op ons lijstje. Maar alles op zijn tijd
Omdat er wilde flipsens rondlopen?quote:
Je hebt niet erg veel jaren om dat nog te doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn enige keer was in een hele oude 747 van Aerolineas Argentinas, was mijn enkele reis naar Argentinië in 2005, mooie Business Class aanbieding toenMaar die 747 van LH staat nog wel op mijn verlanglijstje ja.
Gelukkig is er importquote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet eens over. Wat mensen niet realiseren is dat het vlees thuis in één keer een heel stuk minder lekker smaakt..
Ik moest eerst maar eens de boeking definitief maken.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tzt maar eens het reisverslag van @:Fogel lezen, ik neem tenminste aan dat dat er wel komt...
Vandaar dat ik ook vroeg wanneer je dat meegemaakt hebt.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ik dacht me een eerdere vlucht te herinneren waarbij het nog geen pay for your meal was. Verkeerd herinnerd denk ik.
Uitstekende reden om op reis te gaan. Wel ben ik nu benieuwd naar wat je favoriete band is. Boyzone? Westlife?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:43 schreef MaJo het volgende:
Had ik al verteld dat ik in juli naar Dublin ga om mijn favoriete band op mijn verjaardag te zien spelen? Zo nee: ik ga in juli naar Dublin om mijn favoriete band op mijn verjaardag te zien spelen![]()
Aangezien je het niet herkent aan mijn avatar zal ik het maar verklappenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uitstekende reden om op reis te gaan. Wel ben ik nu benieuwd naar wat je favoriete band is. Boyzone? Westlife?.
Rebellion is één van mijn favoriete nummers.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:03 schreef MaJo het volgende:
Aangezien je het niet herkent aan mijn avatar zal ik het maar verklappenArcade Fire
En terecht! Het is een prachtig nummerquote:Op donderdag 18 april 2024 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rebellion is één van mijn favoriete nummers.
The Dublinners?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uitstekende reden om op reis te gaan. Wel ben ik nu benieuwd naar wat je favoriete band is. Boyzone? Westlife?.
Hoe is hun versie van The Wild Rover?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien je het niet herkent aan mijn avatar zal ik het maar verklappenArcade Fire
Daar kan ik na 7 juli meer over vertellenquote:Op donderdag 18 april 2024 13:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is hun versie van The Wild Rover?
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef bianconeri het volgende:
Terugkomende op Lufthanza.
Ik heb gwn een hele reeks aan bonnetjes ingeleverd en claim over alle 4 de vluchten xD.
Was er zo zat van.
Mail terug gekregen van Lufthansa dat bij alle 4 de vluchten het met congestion of resctrictions te maken had. Tja...
Maar om tegemoet te komen willen ze dan wel 50 euro en 6 cent betalen.
Dat is geen 'Act Of God' dus ze hebben geen enkel verweer.quote:congestion of resctrictions
Klagen doe je maar bij de mensenrechtenraad van de VNquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Bahhh, we werden gewoon een halfuur in ijskoude harde wind buiten gezet op Weeze Airport netNiet oké.
gesmolten kaasquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klagen doe je maar bij de mensenrechtenraad van de VN
Bovendien had ik het pas zwaar, mijn broodje kip ben de snackbar was besmeurd met ranzige gesmolten kaas, terwijl dat niet stond aangegeven. Dus had ik een broodje een klein stukje kip. De rest van de kip, saus en sla waren allemaal verontreinigd
Je zit dan in de gp van abu dhabi.quote:Op zondag 21 april 2024 14:54 schreef Chunees het volgende:
Ik wil in december naar abu dhabi maar ik zie dat directe vluchten duur Zijn. vluchten met een tussenstop Zijn wel. Betaalbaar maar dan is 1 dag van de hotel overnachten ŵeg, aangezien je een hele dag vliegt,
Wat is eigenlijk verstandig of goedkoopste optie?
Vliegdata ïs tussen 29november-7
december
Staan je vliegdata vast?quote:Op zondag 21 april 2024 14:54 schreef Chunees het volgende:
Ik wil in december naar abu dhabi maar ik zie dat directe vluchten duur Zijn. vluchten met een tussenstop Zijn wel. Betaalbaar maar dan is 1 dag van de hotel overnachten ŵeg, aangezien je een hele dag vliegt,
Wat is eigenlijk verstandig of goedkoopste optie?
Vliegdata ïs tussen 29november-7
december
hangt er een beetje vanaf welke partij. 1x de mist in gegaan dat ze het uiteindelijk niet konden boeken terwijl dat wel beloofd was. Gedoe om terug te krijgen, via de amex kaart gelukkig terug gekregen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst niet via de luchtvaartmaatschappij zelf geboekt, maar via zo'n tussenpartij. Alles leek betrouwbaar en ze hebben goede reviews, maar ik bleef het toch een beetje eng vinden merkte ik![]()
Maar ik heb mijn vluchten net toe kunnen voegen aan de apps van de maatschappijen, dus ze zijn echt geboekt. Misschien ben ik een sukkel dat ik dit niet gewoon vertrouw, maar ik ben echt blij dat dit lukte
![]()
Er zit ook transfergarantie bij, dus ik denk dat het goed gaat komen, ik ben in ieder geval gerust gesteld.
Wat vinden jullie van dit soort websites? Ik vermijd ze persoonlijk altijd, maar nu kon ik niet anders en heb ik het vanwege de lage kosten en transfergarantie toch gedaan. Ik hoop heel erg dat het geen wijze les gaat wordenWe zullen zien over drie weken.
Ugh, gedoequote:Op woensdag 24 april 2024 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hangt er een beetje vanaf welke partij. 1x de mist in gegaan dat ze het uiteindelijk niet konden boeken terwijl dat wel beloofd was. Gedoe om terug te krijgen, via de amex kaart gelukkig terug gekregen.
Ik vermijd het sindsdien.
Niet mijn voorkeur inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort websites? Ik vermijd ze persoonlijk altijd, maar nu kon ik niet anders en heb ik het vanwege de lage kosten en transfergarantie toch gedaan. Ik hoop heel erg dat het geen wijze les gaat wordenWe zullen zien over drie weken.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef Individual het volgende:
Het licht staat op groen; KLM neemt mijn 163 kilo wegende rolstoel mee naar Zanzibar! (kostenloos)
Helemaal top, en volkomen niet meer dan terechtquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef Individual het volgende:
Het licht staat op groen; KLM neemt mijn 163 kilo wegende rolstoel mee naar Zanzibar! (kostenloos)
Geoon nog even wachten. Jij krijg steeds grotere bedragen voor een Amerikaanse dollar. Slapend rijk worden!quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:53 schreef flipsen het volgende:
TopRetourtje Buenos Aires - Zanzibar in die periode kwam op 3000+ euro geloof ik, dus geen tweede alfabetmeet voor mij helaas...
Ik doe het bijna altijd via een tussenpartij en is nog nooit misgegaan. Zoeken via Skyscanner, goedkoopste optie kiezen en gaan. Ook nooit zorgen over gemaakt eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst niet via de luchtvaartmaatschappij zelf geboekt, maar via zo'n tussenpartij. Alles leek betrouwbaar en ze hebben goede reviews, maar ik bleef het toch een beetje eng vinden merkte ik![]()
Maar ik heb mijn vluchten net toe kunnen voegen aan de apps van de maatschappijen, dus ze zijn echt geboekt. Misschien ben ik een sukkel dat ik dit niet gewoon vertrouw, maar ik ben echt blij dat dit lukte
![]()
Er zit ook transfergarantie bij, dus ik denk dat het goed gaat komen, ik ben in ieder geval gerust gesteld.
En de luchtvochtigheid?quote:Op zondag 28 april 2024 13:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pffff.... Hittegolf hier......vandaag een record gevestigd. Hoogste gemiddelde temperatuur ooit in Metro Manila
38,8 graden.......
Die valt nog mee, 66 volgens het plaatselijke KNMI. De zon is erger. Staat op het hoogste punt van het jaar. Tegen de 90 graden aan, die effect is in Singapore - wat bijna op de evenaar ligt - nog sterker.quote:
Is KAA SC niet meer? Daar hielden we wel van een beetje werelwijd weer gezeur.quote:Op maandag 29 april 2024 04:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die valt nog mee, 66 volgens het plaatselijke KNMI. De zon is erger. Staat op het hoogste punt van het jaar. Tegen de 90 graden aan, die effect is in Singapore - wat bijna op de evenaar ligt - nog sterker.
Je moet dus echt smeren, ook als je enkel naar werk gaat. Het wandelingetje van de parkeerplaats naar de ingang van kantoor kan al genoeg zijn om je hoofd te doen verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |