abonnement Unibet Coolblue
pi_212815724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oeh dat lijkt me wel wat :D
doe dan
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 21:37:31 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212816073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oeh dat lijkt me wel wat :D
Maar tussendoor dus wel wat werken hè. Misschien waren het ook 3, want kan me alleen bruiloft in Italië, weekendje Berlijn en een weekend naar een kameraad in Frankrijk herinneren. Misschien was m'n tripje naar Frankfurt a/M nummer 4
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 13 maart 2024 @ 21:53:27 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212816482
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar tussendoor dus wel wat werken hè. Misschien waren het ook 3, want kan me alleen bruiloft in Italië, weekendje Berlijn en een weekend naar een kameraad in Frankrijk herinneren. Misschien was m'n tripje naar Frankfurt a/M nummer 4
Nou ja als er een dingetje van gemaakt moet worden kan ik er ok wel 10 of 12 of 13 weekenden op een rij van maken hoor :D Over anderhalf jaar of zo. Moet even wat centjes voor gespaard worden. Maar verder geen reden waarom niet :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212817369
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja dan suggereer je dat het vliegtuig onderweg in een paar stukken gesepareerd wordt en dat de ene stoel wat later landt dan de andere :D
Zie de post die ik quote :)

Ik bedoel natuurlijk exact dezelfe vlucht als in route, moment en vluchtnummer.
pi_212817407
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
ook nog een weekendje met haar en m'n pa mee naar Valencia wil _O- Uhm ja echt wel, daar wil ik nog heel graag een keer heen.
Prachtige stad!
Al zo'n 5 tot 10 keer geweest inmiddels xD.
Juni ga ik er weer heen (wonen vrienden vlakbij).

Prachtige stad!
  woensdag 13 maart 2024 @ 23:37:24 #106
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_212818118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik ben zuinig met vrije uren maar in de eerste 6 maanden alle vrije uren op dat zou ik echt kut vinden :T
Ja ik ook! Echt iedere seconde moet benut worden voor mij. In de eerste helft van 2024 gebruik ik bijvoorbeeld maar 1,5 dag in totaal. Ik ga in maart, april, mei, juli, augustus en september weg. Met Kerst doorwerken vind ik heerlijk, dus dan hoef ik geen vrij. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt, het is lekker verspreid. Het moment van aanvragen heeft er voor mij persoonlijk niet zo veel mee te maken verder.

[ Bericht 5% gewijzigd door RockNijntje op 13-03-2024 23:45:32 ]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_212818181
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:37 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Waarom? In de eerste helft van 2024 gebruik ik maar 1,5 dag in totaal. Ik ga in maart, april, mei, juli, augustus en september weg. Met Kerst doorwerken vind ik heerlijk, dus dan hoef ik geen vrij. Het moment van aanvragen heeft er voor mij persoonlijk niet zo veel mee te maken.
Ik las het alsof je alle vrije dagen de komende 2 maanden ging opmaken, dit is mooi verspreid!
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 05:23:07 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212818788
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:37 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Ja ik ook! Echt iedere seconde moet benut worden voor mij. In de eerste helft van 2024 gebruik ik bijvoorbeeld maar 1,5 dag in totaal. Ik ga in maart, april, mei, juli, augustus en september weg. Met Kerst doorwerken vind ik heerlijk, dus dan hoef ik geen vrij. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt, het is lekker verspreid. Het moment van aanvragen heeft er voor mij persoonlijk niet zo veel mee te maken verder.
Dat zijn dan ofwel korte uitjes of je werkt niet full-time. Of kun je je werk eigenlijk vanaf elke plek wel doen?

Een vriendin van me deed dat wel es volgens mij. Halve dagen werken op vakantie en dan heb je vanaf 12u de hele dag nog voor je. Als je op woensdag avond vliegt kost een lang weekend je op die manier maar 1 snipperdag
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 maart 2024 @ 12:46:21 #109
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_212822653
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 05:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat zijn dan ofwel korte uitjes of je werkt niet full-time. Of kun je je werk eigenlijk vanaf elke plek wel doen?
Ik werk fulltime. Mijn werk kan vanaf iedere plek, maar dat mag helaas niet.
quote:
Een vriendin van me deed dat wel es volgens mij. Halve dagen werken op vakantie en dan heb je vanaf 12u de hele dag nog voor je. Als je op woensdag avond vliegt kost een lang weekend je op die manier maar 1 snipperdag
Dat is top :D Een vriend van me en ik hadden vorig jaar een soortgelijk plan, maar helaas hebben ze de regels sindsdien nog meer aangescherpt op mijn werk, waardoor dit geen mogelijkheid meer is.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In 2022 had ik ook zo'n periode, vier weken op rij een weekend in een ander land. Dat vond ik toen wel al welletjes.
Hoeveel reisjes heb je in de planning staan?
Heerlijk toch? Of ja, als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk, maar de weg er naar toe vind ik soms een beetje stressvol :D Ik zoek mijn reizen namelijk heel uitgebreid uit.

Ik heb nu staan:
- Paasweekend Bulgarije (Sofia, Plovdiv en Rila Monastery)
- In april een weekend Valencia met mijn ouders
- Voor Hemelvaart een heenvlucht naar Skopje en een terugvlucht vanaf Tirana. Die reis moet ik nog invulling geven. Of ik bijvoorbeeld zelf van Skopje naar Tirana wil gaan rijden of niet. En of ik dat dan misschien via Ohrid of Pristina zou willen doen indien mogelijk. Of dat de volledige focus op Skopje en Tirana komt te liggen.
- Pinksterweekend nog niks en misschien laat ik dat wel zo
- Bovengenoemde kost me 1,5 vakantiedag, de rest spendeer ik aan de volgende twee reizen:
- In juli en augustus zo'n drie weken naar Kazachstan, Kirgizië, Tadzjikistan en Oezbekistan
- In september 2,5 week een roadtrip, waarschijnlijk ongeveer dit rondje: Luxemburg, Strasbourg, Liechtenstein, Comomeer, Milaan, Monaco, Carcassonne, Andorra, Spaanse Pyreneeën en vanaf daar naar huis. Maar hier staat nog helemaal niets van vast behalve dat de vakantiedagen goedgekeurd zijn.

En dan zijn mijn 25 vakantiedagen op :P
quote:
Ik heb gelukkig nog wel wat dagen over, af en toe wat extra uren en je hebt zo twee weken extra vakantie. Vorig jaar om m'n uren op te maken uit corona tijd twee weken extra vakantie genomen. Maar ja ook weer best wat overuren :D
Wat fijn dat dit gewoon allemaal kan en mag bij jullie, daar kun je nog eens wat mee! Overwerken voor meer vakantiedagen mag bij ons helaas niet. En dagen van vorig jaar zijn nog maar drie maanden inzetbaar in het nieuwe jaar, daarna vervallen ze. Het is best wel stressvol eigenlijk. Toen ik hier vijf jaar geleden begon was het allemaal erg relaxed, maar nu worden de regels steeds strenger.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_212823326
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:46 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Ik werk fulltime. Mijn werk kan vanaf iedere plek, maar dat mag helaas niet.
Ik ruik een nieuwe kans! Heerlijk parttime werken :)
Doe ik ook, over maandje werk ik de 1e dagen van de ene week en de laatste dagen van de andere week.
En hup je hebt bijna een week ruimte voor vakantie! Ideaal voor reizigers :O

Wel irritant ook dat ze bij jullie zo streng zijn qua locatie.

quote:
Ik heb nu staan:
- Paasweekend Bulgarije (Sofia, Plovdiv en Rila Monastery)
- In april een weekend Valencia met mijn ouders
- Voor Hemelvaart een heenvlucht naar Skopje en een terugvlucht vanaf Tirana. Die reis moet ik nog invulling geven. Of ik bijvoorbeeld zelf van Skopje naar Tirana wil gaan rijden of niet. En of ik dat dan misschien via Ohrid of Pristina zou willen doen indien mogelijk. Of dat de volledige focus op Skopje en Tirana komt te liggen.
- Pinksterweekend nog niks en misschien laat ik dat wel zo
- Bovengenoemde kost me 1,5 vakantiedag, de rest spendeer ik aan de volgende twee reizen:
- In juli en augustus zo'n drie weken naar Kazachstan, Kirgizië, Tadzjikistan en Oezbekistan
- In september 2,5 week een roadtrip, waarschijnlijk ongeveer dit rondje: Luxemburg, Strasbourg, Liechtenstein, Comomeer, Milaan, Monaco, Carcassonne, Andorra, Spaanse Pyreneeën en vanaf daar naar huis. Maar hier staat nog helemaal niets van vast behalve dat de vakantiedagen goedgekeurd zijn.
Heerlijke plannen, genoeg om te genieten!

quote:
Wat fijn dat dit gewoon allemaal kan en mag bij jullie, daar kun je nog eens wat mee! Overwerken voor meer vakantiedagen mag bij ons helaas niet. En dagen van vorig jaar zijn nog maar drie maanden inzetbaar in het nieuwe jaar, daarna vervallen ze. Het is best wel stressvol eigenlijk. Toen ik hier vijf jaar geleden begon was het allemaal erg relaxed, maar nu worden de regels steeds strenger.
Bij mij gelukkig ook heel makkelijk. Mag alles meenemen. Ik werk dan 24 uur en mag ermee doen wat ik zelf wil, uur voor uur.
Ik heb wel eens eerste helft van een maand fulltime gewerkt en de maand daarop de laatste 2 week fulltime zodat ik al mijn uren al had en tussendoor een maand vrij had voor reizen.

Nou vertik ik het sowieso fulltime te gaan werken, maar het scheelt wel echt als een werkgever ook gewoon flexibel is zo lang je je werk gewoon lekker doet.
  donderdag 14 maart 2024 @ 15:33:45 #111
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_212824668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik ruik een nieuwe kans! Heerlijk parttime werken :)
Doe ik ook, over maandje werk ik de 1e dagen van de ene week en de laatste dagen van de andere week.
En hup je hebt bijna een week ruimte voor vakantie! Ideaal voor reizigers :O

Wel irritant ook dat ze bij jullie zo streng zijn qua locatie.
Ik wil nog niet parttime gaan werken. Ik kijk er nu zo tegenaan van "dat kan altijd nog, dit is de ideale levensfase om geld te verdienen". Het voelt voor mij veel slimmer om dat te doen als ik wat ouder ben of kinderen heb, aangezien ik er dan niet meer echt omheen kan en het nu niet nodig is. Dus deze jaren gebruik ik om lekker te sparen (en reizen :+).

Maar misschien dat ik wel eens van baan wissel, ik heb iets op het oog met een stuk betere secundaire arbeidsvoorwaarden. Als ik daar ooit kom te werken is het echt bizar wat er qua reizen allemaal kan en mag :D
quote:
[..]
Heerlijke plannen, genoeg om te genieten!
[..]
Bij mij gelukkig ook heel makkelijk. Mag alles meenemen. Ik werk dan 24 uur en mag ermee doen wat ik zelf wil, uur voor uur.
Ik heb wel eens eerste helft van een maand fulltime gewerkt en de maand daarop de laatste 2 week fulltime zodat ik al mijn uren al had en tussendoor een maand vrij had voor reizen.

Nou vertik ik het sowieso fulltime te gaan werken, maar het scheelt wel echt als een werkgever ook gewoon flexibel is zo lang je je werk gewoon lekker doet.
Dat is zo fijn :o Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vaker hoor van constructies zoals bij jou en Ludolf dan zoals het bij mij is... Toch nog maar eens kijken wat er binnen dit bedrijf mogelijk is en zo niet echt maar eens verder gaan kijken naar wat anders.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_212825962
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:33 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Ik wil nog niet parttime gaan werken. Ik kijk er nu zo tegenaan van "dat kan altijd nog, dit is de ideale levensfase om geld te verdienen". Het voelt voor mij veel slimmer om dat te doen als ik wat ouder ben of kinderen heb, aangezien ik er dan niet meer echt omheen kan en het nu niet nodig is. Dus deze jaren gebruik ik om lekker te sparen (en reizen :+).

Maar misschien dat ik wel eens van baan wissel, ik heb iets op het oog met een stuk betere secundaire arbeidsvoorwaarden. Als ik daar ooit kom te werken is het echt bizar wat er qua reizen allemaal kan en mag :D
[..]
Dat is zo fijn :o Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vaker hoor van constructies zoals bij jou en Ludolf dan zoals het bij mij is... Toch nog maar eens kijken wat er binnen dit bedrijf mogelijk is en zo niet echt maar eens verder gaan kijken naar wat anders.
Ik kijk dan ook totaal anders tegen werk aan als jij doet.
Vooral het zinnetje ''als het niet anders kan''. Die pas jij toe op parttime werken, ik juist op fulltime werken.
Waarom zou ik mijn tijd verkwisten aan werk, als ik die tijd ook aan leuke dingen kan besteden?

Zelf werk ik voor de overheid, dus arbeidsvoorwaarden heb ik weinig over te klagen haha.
En alles daar dan weer om heen zijn ze ontzettend makkelijk in.
Ideaal om in te reizen en andere leuke dingen te kunnen doen.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:02:20 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_212839449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:33 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Ik gebruik deze SC te veel als SC :D Maar ik ga met het paasweekend naar Sofia en voor een van de dagen heb ik een tour geboekt naar Plovdiv en het klooster bij Rila. Ik dacht eventjes dat het misschien wat veel ging worden, omdat er dan nog maar 1,5 dag over is voor Sofia. Maar zo bijzonder veel is daar niet te doen geloof ik, dus moet goed komen.

Wat vond je van Plovdiv als je je dat nog kunt herinneren? Ik vond het er schattig en Mediterraans uitzien op plaatjes dus ik dacht let's goooo en toen boekte ik de tour :')
[..]
Oh God, zul je altijd zien _O- Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Veel plezier op reis alvast!
Plovdiv is sinds een paar jaar enorm opgeknapt. Het oude centrum is leuk maar je zal er niet al te veel tijd nodig hebben.

Sofia al helemaal niet. Meer geschikt voor goedkope vrijgezellenfeestjes :') dan had ik eerder voor Veliko Tarnovo gekozen want dat heeft nog charme.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 16 maart 2024 @ 08:24:47 #114
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_212844597
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:02 schreef Dven het volgende:

[..]
Plovdiv is sinds een paar jaar enorm opgeknapt. Het oude centrum is leuk maar je zal er niet al te veel tijd nodig hebben.

Sofia al helemaal niet. Meer geschikt voor goedkope vrijgezellenfeestjes :') dan had ik eerder voor Veliko Tarnovo gekozen want dat heeft nog charme.
Ik heb 2,5 dag haha
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 16 maart 2024 @ 11:21:15 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212846497
Varna is ook leuk :Y Travelsnack 83
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212964247
Gaat lekker met Transavia en sowieso technici dus rondom Schiphol.

Heb zelf volgende week vluchten met Transavia staan en midden juni.
Nog geen bericht gehad, maar zul je altijd zien.

Sowieso lastig voor Transavia aangezien de overheid Schiphol zo ongelofelijk wil gaan beperken.
pi_213000844
Ik wil nu boeken voor december omdat de tickets duurder worden, maar ik weet nog niet met wie ik ga, is get goedkoper om nu boeken en later naam wijzigen of later boeken?
  Moderator vrijdag 29 maart 2024 @ 10:24:39 #118
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_213003917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef Chunees het volgende:
Ik wil nu boeken voor december omdat de tickets duurder worden, maar ik weet nog niet met wie ik ga, is get goedkoper om nu boeken en later naam wijzigen of later boeken?
De administratieve kosten voor het wijzigen van een naam zijn per maatschappij verschillend en niet afhankelijk van de bestemming. De kosten van een ticket wel. De mogelijke stijging van de kosten van een vlucht naar Londen zijn in absolute termen dus compleet anders dan de mogelijke stijging van de kosten van een ticket naar bijvoorbeeld Los Angeles. We kunnen dus met geen mogelijkheid jouw vraag beantwoorden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 29 maart 2024 @ 10:34:39 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213004069
Zo weer terug uit Thailand! Dat is zeer goed bevallen _O_

Ik zag hier nog iets over de Baltische staten: ik vind Vilnius ook stukken leuker dan Riga. Maar Talinn staat zeker op 1, prachtig O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_213004164
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef MaJo het volgende:

Ik zag hier nog iets over de Baltische staten: ik vind Vilnius ook stukken leuker dan Riga. Maar Talinn staat zeker op 1, prachtig O+
Er is een topic over de Baltische staten ^O^
Die heb ik in oktober een schopje gegeven. Zou mooi zijn als daar meer bijkomt hehe.
Ben over 2 weken weer in Estland.

Ik ben alleen in Vilnius en Tallinn geweest, Tallinn staat voor mij echt ver boven Vilnius.
Mijlenver. Alleen al om de sfeer, het land, de mensen.
Riga kan ik dus niet vergelijken.
  Moderator vrijdag 29 maart 2024 @ 10:40:24 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213004180
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Er is een topic over de Baltische staten ^O^
Die heb ik in oktober een schopje gegeven. Zou mooi zijn als daar meer bijkomt hehe.
Ben over 2 weken weer in Estland.

Ik ben alleen in Vilnius en Tallinn geweest, Tallinn staat voor mij echt ver boven Vilnius.
Mijlenver. Alleen al om de sfeer, het land, de mensen.
Riga kan ik dus niet vergelijken.
De laatste keer dat ik er was is in 2005 geweest, ik kan daar dus weinig relevants posten :P Maar ik weet wel dat ik Talinn er echt veruit bovenuit vond steken en Riga saai en grauw vond :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_213004439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:40 schreef MaJo het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik er was is in 2005 geweest, ik kan daar dus weinig relevants posten :P Maar ik weet wel dat ik Talinn er echt veruit bovenuit vond steken en Riga saai en grauw vond :)
Nee owke haha, dat is wel erg lang geleden.
Mee eens hoor, van wat ik weet is het met afstand de meest niet-Oostblok achtige stad (en land).
En dat is een dikke plus.

(helaas openen foto's in Baltische staten topic niet meer)
  vrijdag 29 maart 2024 @ 16:24:15 #123
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_213008136
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
De administratieve kosten voor het wijzigen van een naam zijn per maatschappij verschillend en niet afhankelijk van de bestemming. De kosten van een ticket wel. De mogelijke stijging van de kosten van een vlucht naar Londen zijn in absolute termen dus compleet anders dan de mogelijke stijging van de kosten van een ticket naar bijvoorbeeld Los Angeles. We kunnen dus met geen mogelijkheid jouw vraag beantwoorden.
Ik las de post vanochtend en dacht ongeveer dit, maar had geen idee hoe ik het moest verwoorden. Jij verwoordt het in ieder geval heel erg goed. Er is om al deze redenen simpelweg geen manier om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_213015541
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
De administratieve kosten voor het wijzigen van een naam zijn per maatschappij verschillend en niet afhankelijk van de bestemming. De kosten van een ticket wel. De mogelijke stijging van de kosten van een vlucht naar Londen zijn in absolute termen dus compleet anders dan de mogelijke stijging van de kosten van een ticket naar bijvoorbeeld Los Angeles. We kunnen dus met geen mogelijkheid jouw vraag beantwoorden.
Her gaat over een vlucht naar spanje
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:18:43 #125
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_213018037
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 08:52 schreef Chunees het volgende:

[..]
Her gaat over een vlucht naar spanje
Die kunnen ook 20 tot 4000 euro kosten afhankelijk van een heleboel variabelen :D Je zou uit kunnen zoeken hoe duur het is om bij die luchtvaartmaatschappij gegevens te laten wijzigen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')