Taalkundig is Estisch idd apart (taalfamilie met het Fins).quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Esten staan natuurlijk weer een beetje op zichzelf denkt ik (sowieso taalkundig gezien) maar ook in Litouwen beschouwen ze zichzelf ook niet als Oost Europa. Tallinn ben ik nog nooit geweest, maar dacht altijd dat werd gezegd dat Riga de mooiste hoofdstad van het Balticum is.
Ik ken redelijk wat mensen in Litouwen/Vilnius, dat speelt allicht ook mee in m'n beleving
True, maar meer dat ik soms met (te) weinig context verder ga op mijn eerdere posts.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Daar is een SC toch ook voor, om als SC te gebruiken?
Niet zo veel toch? HV 5754 is op 29 maart een vlucht van Marrakech naar Amsterdam en op 1 april een vlucht van Amsterdam naar Marrakech, of bedoel je dat juist? Ik weet trouwens niet of je op de Schiphol site bij departures of arrivals zit te kijken, dus kan nog steeds een vlucht van Marrakech naar Amsterdam zijn, maar dan met een andere aankomsttijd dan op 29 maartquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
op de transavia site
[ afbeelding ]
op schiphol site.
wat gaat hier mis.
dit zijn arrivalsquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet zo veel toch? HV 5754 is op 29 maart een vlucht van Marrakech naar Amsterdam en op 1 april een vlucht van Amsterdam naar Marrakech, of bedoel je dat juist? Ik weet trouwens niet of je op de Schiphol site bij departures of arrivals zit te kijken, dus kan nog steeds een vlucht van Marrakech naar Amsterdam zijn, maar dan met een andere aankomsttijd dan op 29 maart
Dus nu wordt het Oud en Nieuw bij @tong80 in Zaltbommelquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef laziness het volgende:
Om de O&N ABC reeks te beëindigen met Zanzibar stond al vanaf het begin vast toch?
Er zijn genoeg plaatjes die met een z beginnen in de Achterhoek, maar toch liever naar Afrika. Afrika is leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dus nu wordt het Oud en Nieuw bij @:tong80 in Zaltbommel
Aha, dat is wel bijzonder dan. Ik vind beide aankomsttijden vreemd, zowel 23:35 als 01:30 veroorzaakt toch veel meer vluchturen dan het daadwerkelijk is?quote:
Zeker, ik heb met Transavia gesproken en die zeiden dat deze nog verwerkt moest worden in het systeem van schiphol. we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, dat is wel bijzonder dan. Ik vind beide aankomsttijden vreemd, zowel 23:35 als 01:30 veroorzaakt toch veel meer vluchturen dan het daadwerkelijk is?
Niets?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
op de transavia site
[ afbeelding ]
op schiphol site.
wat gaat hier mis.
Ja ik snap hem eigenlijk ook nog steeds niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niets?
De ene vlucht is op 29 maart en jij kijkt op de Schiphol site naar 1 april?
Een exact dezelfde vlucht hoeft niet per se op dezelfde tijd de arriveren.
Het werktquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:30 schreef MaJo het volgende:
Geen idee of dit werkt want Fok werkt voor geen meter in Thailand, ik zie alleen maar tekst en niet wie het schrijft.
Maar goed, als dit werkt: groetjes dus
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:30 schreef MaJo het volgende:
Geen idee of dit werkt want Fok werkt voor geen meter in Thailand, ik zie alleen maar tekst en niet wie het schrijft.
En ook in NL goed ontvangenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:30 schreef MaJo het volgende:
Nee, hopelijk komt user nog even terug met uitleg haha.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik snap hem eigenlijk ook nog steeds niet echt
Nou ja dan suggereer je dat het vliegtuig onderweg in een paar stukken gesepareerd wordt en dat de ene stoel wat later landt dan de anderequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:22 schreef bianconeri het volgende:
Een exact dezelfde vlucht hoeft niet per se op dezelfde tijd de arriveren.
In 2022 had ik ook zo'n periode, vier weken op rij een weekend in een ander land. Dat vond ik toen wel al welletjes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
NEE JOH, ik begon echt een beetje overweldigd te raken met alle reisjes die binnen twee maanden op de planning staan, komt m'n moeder net aan of ik volgende maand misschien ook nog een weekendje met haar en m'n pa mee naar Valencia wilUhm ja echt wel, daar wil ik nog heel graag een keer heen. Dus net maar m'n laatste halve vrije dag van het jaar ingezet, hopelijk gebeurt er niets onverwachts waar ik vrij voor nodig heb
Ik ben zuinig met vrije uren maar in de eerste 6 maanden alle vrije uren op dat zou ik echt kut vindenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
NEE JOH, ik begon echt een beetje overweldigd te raken met alle reisjes die binnen twee maanden op de planning staan, komt m'n moeder net aan of ik volgende maand misschien ook nog een weekendje met haar en m'n pa mee naar Valencia wilUhm ja echt wel, daar wil ik nog heel graag een keer heen. Dus net maar m'n laatste halve vrije dag van het jaar ingezet, hopelijk gebeurt er niets onverwachts waar ik vrij voor nodig heb
Oeh dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef derLudolf het volgende:
vier weken op rij een weekend in een ander land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |