En wat is dan de gedachte achter die regelgeving vraag ik me afquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)iter-norm-handbagage
En niet eens vanwege de "veiligheid".
Want regeltjesneuken is belangrijker dan winnen.quote:Omdat de Europese Commissie wil
dat alle luchthavens dezelfde
internationale normen hanteren,wordt
die versoepeling nu weer teruggedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik hoor juist mindere verhalen over Saigon ten opzichte van Hanoi. Ben je ook in het noorden geweest?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vorige week lang in weekeinde Saigon gedaan ( einde schoolvakantie vieren ). Wat een leuk land is Vietnam. Smaakt zeker naar meer, en ben benieuwd naar de rest van het land !
Ik heb vorig jaar Vietnam gedaan. Ik vond Hanoi super en inderdaad Saigon tegenvallen. Hanoi voelt wat authentieker/ouder terwijl Saigon meer aandeed als een Aziatische metropool. Dus veel moderner.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoor juist mindere verhalen over Saigon ten opzichte van Hanoi. Ben je ook in het noorden geweest?
Wij gaan hoogstwaarschijnlijk volgend jaar een paar weken en twijfelen of we het zuiden ook mee moeten pakken. Eventueel nog in combinatie met Cambodja
Welke periode?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu tickets voor Vietnam gevonden, 675 euro pp met 1 overstap in Hong Kong. Boeken? Of toch nog even wachten?
Is prima.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu tickets voor Vietnam gevonden, 675 euro pp met 1 overstap in Hong Kong. Boeken? Of toch nog even wachten?
Februari/maart. Een maand geleden was het 800 pp dus dit is al flink lager. We gaan buiten het hoogseizoen dus dat scheeltquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke periode?
En heb je gekeken naar wat de ticketprijzen normaal een beetje doen? Ben je vast ervaren genoeg in hoor haha.
Maar zelf kijk ik altijd een beetje naar de maanden er om heen of de prijzen normaal hoger of lager zitten en ook kijkende naar wat voor periode het is.
Dan heb je een beetje een idee of het goedkope, normale of dure prijzen zijn.
Maar klinkt eerlijk gezegd vrij goedkoop (al heb ik geen idee van de prijzen naar Vietnam).
Ok dan moeten we het maar doen denk ikquote:
Andquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef MaJo het volgende:
Veel beter gaat het denk ik haast niet worden .... Is Cathay Pacific ? Die hadden voor ons ook een mooie aanbieding, om met kerst met het hele gezin naar Nederland te vliegen. Mooie prijs, temeer omdat het in premium economy kan kanquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef MaJo het volgende:
Cathay inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
And
[..]
Veel beter gaat het denk ik haast niet worden .... Is Cathay Pacific ? Die hadden voor ons ook een mooie aanbieding, om met kerst met het hele gezin naar Nederland te vliegen. Mooie prijs, temeer omdat het in premium economy kan kan
Top ! Hong Kong is ook een leuke stad !quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cathay inderdaad
We hebben geboektHeen naar Saigon met 3 dagen overstap in Hong Kong en terug vanaf Hanoi. 3 weken Vietnam in totaal
![]()
Vind ik echt geen reet meer aan tegenwoordig als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Top ! Hong Kong is ook een leuke stad !
Het verandert wel, maar zo erg als jij het stelt, vind ik het nog niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet meer aan tegenwoordig als ik eerlijk ben.
Al het unieke is daar de laatste jaren uitgesloopt door de CCP
Ik ben benieuwd! Dit jaar zijn we er alleen overgestapt naar/van Bangkok en ik wilde dit keer toch een paar dagen blijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Top ! Hong Kong is ook een leuke stad !
Ik weet niet hoe het eerder was dus dat scheeltquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet meer aan tegenwoordig als ik eerlijk ben.
Al het unieke is daar de laatste jaren uitgesloopt door de CCP
Dat is zeker apart ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 03:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het verandert wel, maar zo erg als jij het stelt, vind ik het nog niet.
Wel apart is dat vaak de oudere mensen engels spreken en de jongeren niet. Meestal is dat anderso
Oeh ik ben benieuwd naar een verslag inclusief foto'squote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Prachtige reis, Kazachstan, Oezbekistan, Tadzjikistan en Kirgizië. Nu de laatste paar dagen in Kirgizië en dan weer naar huis
Een verslag ga ik niet maken aangezien ik Polarsteps al erg veel werk vind en er niet nog meer bij wil/kan doen. Foto's zitten al meerdere FOK!kers op te wachten dus dat overweeg ik wel te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd naar een verslag inclusief foto's
Je mag me ook een linkje naar je Polarsteps sturenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een verslag ga ik niet maken aangezien ik Polarsteps al erg veel werk vind en er niet nog meer bij wil/kan doen. Foto's zitten al meerdere FOK!kers op te wachten dus dat overweeg ik wel te doen
Dit jaar voor het eerst geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer terug uit Porto. Leuke stad. Prettiger dan Lissabon naar mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |