quote:
Op woensdag 7 februari 2024 20:32 schreef Pistolero het volgende:[..]
Ik blijf die 'Ivanusec kan Slotball fysiek niet aan en kan het allemaal niet belopen' misschien wel de meest bizarre take van dit seizoen vinden.
We hebben het over een 25-jarige speler met 150+ wedstrijden voor Dinamo Zagreb, handenvol wedstrijden in de CL en EL en flink wat minuten bij de nationale ploeg van Kroatië. Maar zodra hij bij Feyenoord te maken krijgt met de tactiek en intensiteit van Arne Slot kan hij er zogenaamd he-le-maal niks meer van en heeft hij een jaar nodig om zich fysiek aan te passen. Alsof er bij Feyenoord met een soort van revolutionaire en zelden vertoonde intensiteit wordt gespeeld, wat een onzin.
Hoe hebben mensen zichzelf dat in godsnaam wijs gemaakt. Dat kan toch niet.

Dank. Ik ben zelf niet zo van wanneer je een andere mening hebt ben je gek gepost, hier lees ik een keer wat meer onderbouwing dan de gemiddelde korte reacties met mening. Nu snap ik in ieder geval beter waar de mening vandaan komt. Maakt niet dat ik het er mee eens ben, maar snap de denkwijze beter.
Het grootste verschil van mening is dat ik daar wel meer in geloof, in de hardere fysieke lijn die door Feyenoord is ingezet en wat het verschil maakt tussen een timber dit seizoen met vorig seizoen. Het gaat niet om de ene actie, maar om de constante flow van acties.
Ik kan niet oordelen of Iva dat wel of niet aan kan, want je ziet hem niet lang genoeg in een wedstrijd om daar echt een oordeel over te hebben. Ik snap wel dat daar de kritiek ligt (dat hij niet voldoende inhoud heeft om een hele wedstrijd te blijven rennen).
En dan kom je denk ik op het grootste verschil van mening of dat dat erg is of niet en ik vermoed (en wil je geen woorden in de mond leggen, dus daarom vermoed) dat jij dat niet nodig vindt en de bevlieging af en toe voldoende vindt.