Inderdaad! Z'n lengte helpt daar ook bij!quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Nick lijkt een beetje op een jonge Louis van Gaal met dat hoofd en dat kapsel en dat iets te bruine kleurtje.
Hij trekt ook wat meer naar Kay toe lijkt wel. Beter voor Wesley om zijn eigen gang te gaan en voor zichzelf te spelen ipv nog een keer de rode loper richting finale voor Donna uit te rollen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:05 schreef Cirilico het volgende:
Meestermanipulator Donna was weer op dreef. Ze heeft ervoor gezorgd dat ze op een gedeelde derde plek is geëindigd door te doen alsof ze moest kotsen. Als je het blazen niet meer aankunt omdat je niet sterk genoeg bent dan heb je pech en verlies je hoogstwaarschijnlijk. Dat kon Donna niet laten gebeuren natuurlijk. Dus in geheel theatrale stijl rende ze naar de wc toe alwaar ze niet eens het kokhalzen wist te veinzen. Knap hoor Don.
Wesley wist zij ook meteen zonder enige poespas over te halen om haar de topokaarten te geven. Gelukkig ging dat feestje niet door toen Wesley snapte dat Donna haar zogenaamde onschuld gebruikte om iemand anders de kaarten te laten gebruiken. Die woeste blik van haar en d'r zure toon toen hij dat aangaf: geweldig!
Hij heeft al gezien hoe makkelijk ze hem dumpt wanneer 't haar beter uitkomt. Ik denk niet dat hij zich nog even gemakkelijk laat gebruiken.
Ik vraag mij zo erg af hoe haar dagelijkse leven eruit ziet.
beau kan gewoon goed praten met kainequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij trekt ook wat meer naar Kay toe lijkt wel. Beter voor Wesley om zijn eigen gang te gaan en voor zichzelf te spelen ipv nog een keer de rode loper richting finale voor Donna uit te rollen.
Beau gaat achter Danielle aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
beau kan gewoon goed praten met kaine
ja, ik moet nog even kijken hoe dat gaat lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:15 schreef cinsan het volgende:
die danielle dringt zich wel subtiel op
Ja, die maakt er temptation loods van. Ik mag haar niet, ze heeft iets stiekems.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:15 schreef cinsan het volgende:
die danielle dringt zich wel subtiel op
Ze legt het er erg dik bovenop. Net binnen en gelijk achter een kerel aan is best een beetje sneu.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ze was net flink bezig in de keuken, slijm liep langs de plinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |