Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfdquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Snoozey het volgende:
nou het ziet er niet uit. platinablond, grijs en lila
Klopt is goed hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
Koos jij opent nooit dacht ik, anders kan iemand het aanpassen voor je
jij zal vast lang haar hebben gehad, of iig een stuk langerquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfd![]()
Mijn moeder dus ook en vandaar dat ik dat van uit huis mee heb gekregen en daardoor ook ben blijven gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed mijn moeder ook al vroeger, en mijn vrouw dus ook. En zomers altijd crème met zonnefactor op
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
Klopt, bijna altijd met Jimmy of Sabeau (hoe heet ze) in de buurtquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet dilano nooit alleen een gesprek met een ander hebben. Alleen waar jimmy bij is.
het heet de solo room met een redenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
whutt? Ik snap em nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
Maar niet alleen toch....quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eens
Echt hé, ik zie de brick games ook niet meer liggen , moet hij waarschijnlijk inleveren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je dan Ty , alleen en niets te doen.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |