Al geloof ik dat het wel al eerder een b-kantje was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, Gijs dit was geen hit in 1986, zelfs geen single.
Young Turks is wel leuk ja, het mag gezegd worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
God bless themquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.
Eerder half augustus om 14.00 dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zondagochtendwandelingetje maken in april met een beginnend zonnetje en zwanen die overvliegen en dan dit in de oren.
Ah, U is een slow starterquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eerder half augustus om 14.00 dan.
Je had in de 80s ook gewoon The Woman in Redquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Wat trek ik die Lady in Red toch altijd slecht. Gejengel van die Chris over niks. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |