Lees eens terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:07 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk op de kritiek en vragen die je hier krijgt als TS.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lees eens terug zou ik zeggen.
Dit soort zwakke pogingen bedoel je?quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na "als admin"
Zwakke afleidingsmanoeuvre.
Niet gaan cherry picken nu.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:09 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
[..]
Dit soort zwakke pogingen bedoel je?
Je kunt vast beter, juist als forum admin.
Dit illustreert mooi waarom mensen hun nieuws niet uit de gevestigde bronnen zoals BBC, CNN en NOS halen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:02 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Onzin, er wordt dagelijks bijgehouden wat er aan materieel kapotgeschoten wordt. Van beide zijden.
[ twitter ]
Alle munitie die de verschoten wordt en soms Russen treft dat moeten ze voor jou in de statistiek gaan weergeven of waar heb je het nu weer over?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.
Het 1 sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:04 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar. Het is dat ik hier zie staan dat je een forum admin bent maar anders zou ik je een trol noemen.
zucht....quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit illustreert mooi waarom mensen hun nieuws niet uit de gevestigde bronnen zoals BBC, CNN en NOS halen.
Ik zet in op wokequote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef sp3c het volgende:
Nou ... Ik ben wel benieuwd eigenlijk
Vraag me af waar de doelpalen volgens de grote baas inmiddels naartoe zijn verhuisd
Je overschat jezelf schromelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet gaan cherry picken nu.
En waar zijn jouw inhoudelijke posts, dan? Iemand een troll noemen is niet erg sterk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:16 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Je overschat jezelf schromelijk.
Terwijl hij geniet van een lekker kopje thee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien kan ie vragen waar al die ramen van zijn gemaakt in Rusland, want die breken erg snel.
Gevestigde bronnen kunnen publieke bronnen zoals deze gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit illustreert mooi waarom mensen hun nieuws niet uit de gevestigde bronnen zoals BBC, CNN en NOS halen.
Of, "waarom denk je de nieuwste duikboten te moeten hebben en oorlogje te moeten spelen als je halve land geen verwarming meer heeft? "quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien kan ie vragen waar al die ramen van zijn gemaakt in Rusland, want die breken erg snel.
Je kan niet missen wat je nooit hebt gehad kameraadquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of, "waarom denk je de nieuwste duikboten te moeten hebben en oorlogje te moeten spelen als je halve land geen verwarming meer heeft? "
Sowieso 'schuld van het westen'.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef sp3c het volgende:
Nou ... Ik ben wel benieuwd eigenlijk
Vraag me af waar de doelpalen volgens de grote baas inmiddels naartoe zijn verhuisd
Glas, naar het schijntquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
Tja, als je iemand woorden in de mond legt en dat vervolgens niet hard kan maken is dat gewoon sneu en een bedenkelijk niveau van debatteren.quote:
Rustgevende thee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Terwijl hij geniet van een lekker kopje thee.
Ik denk dat de feiten jouw conclusie niet ondersteunen. Jij leest namelijk dingen die er niet staan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:16 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd een van de grappigste topics aller tijden met mensen die net doen alsof Putin wordt demoniseert en Carlson een kritische journalist is. En dan nog gaan zeuren over propaganda ook!
We leven niet meer in de zomer van 2023. Daarbij zijn er dagelijks berichten over het aantal vernietigde Russische drones en vliegtuigen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:21 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Gevestigde bronnen kunnen publieke bronnen zoals deze gebruiken.
Hier nog wat voorbeelden van Oekrainse verliezen van de organisaties waar jij kritisch op bent:
https://www.bbc.com/news/world-europe-66581217
https://edition.cnn.com/2(...)tl-hnk-ml/index.html
Je onzin is met je oneliner niet minder onzin geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |