Volgens mij is er geen dekking in die gebieden, dus lijkt me onzin.quote:
Bedankt Zaluzhnyi! Je bent een heldquote:
Indringende film. Ik lees hier een beetje mee en zag laatst een paar enigszins laffe users verkondigen dat ze liever zouden vluchten dan in dienst te gaan, mochten de Russen aan de poort rammelen. Voor dat soort figuren past het woord 'faggots' wel. In het filmpje roepen de Oekrainers dit steeds naar de Russen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Elan het volgende:
Bizar. Alsof je een potje Warzone zit te kijken.
Ik vermoed dat Nederlanders zich ook niet meer zo goed kunnen identificeren met hun land. Om uiteenlopende redenen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Indringende film. Ik lees hier een beetje mee en zag laatst een paar enigszins laffe users verkondigen dat ze liever zouden vluchten dan in dienst te gaan, mochten de Russen aan de poort rammelen. Voor dat soort figuren past het woord 'faggots' wel. In het filmpje roepen de Oekrainers dit steeds naar de Russen.
Budanov zit ook een een prima plek nu.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Deze keuze is ook veel logischer. Nu nog hopen dat het de juiste blijkt.
Nee joh, dit gewoon regulier technisch onderhoudquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Perrin het volgende:
Die special ops teams hebben het maar druk achter de linies.
[ twitter ]
Mja, het gros in Nederland zou niet meevechten. Jij waarschijnlijk ook niet als je de statistieken volgt. Het is ook een vrij rationele keuze in een land waar het leven niet ronduit kut is. Je hebt immers meestal wel wat geld hier om elders een leven op te bouwen. Als die niet-faggots die zijn gaan vechten toen de oorlog in Oekraine uitbrak zijn dood.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Indringende film. Ik lees hier een beetje mee en zag laatst een paar enigszins laffe users verkondigen dat ze liever zouden vluchten dan in dienst te gaan, mochten de Russen aan de poort rammelen. Voor dat soort figuren past het woord 'faggots' wel. In het filmpje roepen de Oekrainers dit steeds naar de Russen.
Komt denk ik omdat Nederland tegenwoordig een samengeraapte hoop van allerlei culturen en etniciteiten is zonder iets van een eenheid. Zomaar een gokje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederlanders zich ook niet meer zo goed kunnen identificeren met hun land. Om uiteenlopende redenen.
Ja vroeger tijdens de verzuiling, toen waren we pas een eenheid.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:20 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat Nederland tegenwoordig een samengeraapte hoop van allerlei culturen en etniciteiten is zonder iets van een eenheid. Zomaar een gokje.
Het is er in ieder geval niet beter op geworden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vroeger tijdens de verzuiling, toen waren we pas een eenheid.
Dit is gewoon een medewerker geweest die even niet oplette tijdens het roken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Men kon elkaar in ieder geval verstaan en volgde dezelfde religie, zei het een andere afsplitsing. En identificeerde zich primair als Nederlander. Dat is toch wel een dingetje nu en niet echt te vergelijken met vroeger.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vroeger tijdens de verzuiling, toen waren we pas een eenheid.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:23 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is er in ieder geval niet beter op geworden.
Misschien heeft dat team er net 150km op zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Perrin het volgende:
Exact!quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:20 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat Nederland tegenwoordig een samengeraapte hoop van allerlei culturen en etniciteiten is zonder iets van een eenheid. Zomaar een gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |