alwetende yesilgoz genotquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
PVV pleased de stemmer met onmogelijke toezeggingen en stemt met de VVD mee. Als de PVV werkelijk aardig links was, dan had Yesilgöz niet zo krampachtig meegaand geweest en had de VVD geen stemmen aan de PVV verloren.
rechtser dan wat?quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maak je de vergelijking met internationale toneel dan is Nederland nog vrij links ja maar binnen Nederland zijn we echt wel rechtser geworden.
pvv en bbb in een kabinet als enige partijen zou wel echt grappig zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Mijn voorspelling is nu dat er een minderheidskabinet PVV en BBB wordt gevormd.
Voor hun anti-migratie moties kunnen ze steun zoeken bij VVD, NSC, FvD en SGP en voor hun gratis bier moties zoals afschaffen van het eigen risico kunnen ze steun zoeken bij de Sinterklaaspartijen zoals de SP, GroenLinks-PvdA en PvdD.
Ik ben buitengewoon benieuwd naar de bewindsvoerders die zij gaan leverenquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Voor hun anti-migratie moties kunnen ze steun zoeken bij VVD, NSC, FvD en SGP en voor hun gratis bier moties zoals afschaffen van het eigen risico kunnen ze steun zoeken bij de andere Sinterklaaspartijen zoals de SP, GroenLinks-PvdA en PvdD.
Daarnaast krijgen de overige partijen in de TK ook meer macht voor aparte coalities.
Alleen de bewindslieden wordt een dingetje.
40-45 schapen en 2 herdersquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon benieuwd naar de bewindsvoerders die zij gaan leveren
Dat lijkt me een heel leuk experiment waarmee beide partijen kiezers zouden kunnen verliezen. Niet alle boeren die vroeger CDA steunden gaan tot grote lengte met BBB mee en PVV is sterker in de oppositie dan op de stoel van de beleidsmakers.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Voor hun anti-migratie moties kunnen ze steun zoeken bij VVD, NSC, FvD en SGP en voor hun gratis bier moties zoals afschaffen van het eigen risico kunnen ze steun zoeken bij de andere Sinterklaaspartijen zoals de SP, GroenLinks-PvdA en PvdD.
Daarnaast krijgen de overige partijen in de TK ook meer macht voor aparte coalities.
Hier zou ik groot voorstander van zijn. De een heeft geen mensen, de ander heeft mensen die van toeten noch blazen weten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
aboutaleb die niet eens het grootste jaarlijkse sportevenement in rotterdam goed kan organiseren een betere kandidaat dan eurobobo en groene god timmermansquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel leuk experiment waarmee beide partijen kiezers zouden kunnen verliezen. Niet alle boeren die vroeger CDA steunden gaan tot grote lengte met BBB mee en PVV is sterker in de oppositie dan op de stoel van de beleidsmakers.
Denk ook wel dat links dat experiment erg ziet zitten om de dreigende verkiezingsbubbel lek te krijgen. Dan kun je na zo’n prutsperiode Aboutaleb als man voor het volk inzetten voor de verkiezingen en je een grotere kans op een nummer 1 positie dan met Timmermans als front runner.
mooie case voor een kleinere en minder machtige overheid inderdaad, als die twee partijen een regerinkje mogen vormen voor een paar wekenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier zou ik groot voorstander van zijn. De een heeft geen mensen, de ander heeft mensen die van toeten noch blazen weten.
Vooral een mooie case om aan dom Nederland duidelijk te maken dat je op clowns stemt die niets voor je gaan betekenen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooie case voor een kleinere en minder machtige overheid inderdaad, als die twee partijen een regerinkje mogen vormen voor een paar weken
ja, dat is elke verkiezing zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral een mooie case om aan dom Nederland duidelijk te maken dat je op clowns stemt die niets voor je gaan betekenen.
Als je hiervoor 12 jaar Rutte faciliteert is dat inderdaad zo.quote:
grappig dat je gelooft dat rutte 12 jaar het beleid heeft uitgestippeldquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je hiervoor 12 jaar Rutte faciliteert is dat inderdaad zo.
WEF, WHO? Laat me niet langer in spanning.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
grappig dat je gelooft dat rutte 12 jaar het beleid heeft uitgestippeld
is/was vooral een ideale frontman en manager
uhhquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
WEF, WHO? Laat me niet langer in spanning.
Krijgt meer gedaan dan Wildersquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aboutaleb die niet eens het grootste jaarlijkse sportevenement in rotterdam goed kan organiseren een betere kandidaat dan eurobobo en groene god timmermans
genot
ohh okequote:
Niet zo moeilijk want Wilders vreet alleen uit zijn neus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohh oke
wel knap van hem, in de lokale politiek
ja, dat is een vereiste als je al die jaren in de kamer zitquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk want Wilders vreet alleen uit zijn neus.
Mogen we gaan wedden of dat kabinet een aantal minuten, een aantal uren of een aantal dagen aan blijft. Weken zou ik niet aan beginnen, want de twee weken haalt zo'n coalitie niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik had dan toch liever Omtzigt aan het roer gezien eerlijk gezegd. Die wilde deze opzet min of meer vanaf het begin al.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Ja, ik houd ook daar een flinke slag om de arm.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De PVV heeft wat stemgedrag over zorg betreft de grootste overeenkomst met ... JA21.
Rotterdam is best wel een goede testcasus in competentie voor een bestuurder. Dan maak je je handen wel wat vuiler.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohh oke
wel knap van hem, in de lokale politiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |