Vind het mooi, maar ook verdrietigquote:
Klopt, lang leve AIquote:
Achteruitgang natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:57 schreef drakin het volgende:
Het zorgt momenteel voor meer en meer burn outs en men is de verbinding met elkaar kwijt.
Is dat vooruitgang of juist achteruitgang?
Grill lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef drakin het volgende:
En ik vergeet helemaal te eten![]()
Enkel een paar koppen thee gehad en een handvol wortels.
Ik ga eens zien wat er nog te maken is
Ik denk een soepje ofzo, of een maaltijdsalade.quote:
Succes en smakelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef drakin het volgende:
En ik vergeet helemaal te eten![]()
Enkel een paar koppen thee gehad en een handvol wortels.
Ik ga eens zien wat er nog te maken is
Is communisme de oplossing ja? Voor welk probleem?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achteruitgang natuurlijk
Schaalverkleining met handel en communicatie is de oplossing voor alles
Waar zie jij in die tekst communisme?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is communisme de oplossing ja? Voor welk probleem?
Leer typen manquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zie jij in die tekst communisme?
Zelfbeschikking, met vredelievende handel, daar heb ik het over.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor je medicijnen
Lul.quote:
Pilletjesssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Als het maar een paar minuten duurt om zo'n plaatje te laten genereren, dan ga je er ook minder waarde aan hechten. Veel van die AI plaatjes lijken ook allemaal een beetje op elkaar, het wordt dus meer een eenheidsworst.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
Dat is snel
Gaan we er wel op voorruit als alles zo snel/gehaast wordt?
Het was lekker.quote:
En ik wou eigenlijk zo naar bed gaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was lekker.
Gevulde verse pasta in tomatensaus/pastasaus met kaaspesto en lekkere kruiden
AI haalt zijn kennis uit alles wat al ooit een keer bedacht is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het maar een paar minuten duurt om zo'n plaatje te laten genereren, dan ga je er ook minder waarde aan hechten. Veel van die AI plaatjes lijken ook allemaal een beetje op elkaar, het wordt dus meer een eenheidsworst.
Maar als je bv snel een plaatje nodig hebt voor een presentatie, dan is het makkelijk dat je dat even kan laat genereren.
Maar maakt dat het makkelijker voor mensen die het gebruiken of zijn we er slechter mee af?quote:Op woensdag 7 februari 2024 02:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
AI haalt zijn kennis uit alles wat al ooit een keer bedacht is.
Sowieso is alles een remix, ook wat mensen hebben bedacht aan baanbrekende innovaties. Het lijkt me alleen nog niet dat AI zover is om van alles wat het kan bedenken ook kan bedenken in hoeverre het handig of vooruitgang is voor de mensheid of gewoon een simpele variatie op iets wat al bestaat zonder echte meerwaarde.quote:Op woensdag 7 februari 2024 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar maakt dat het makkelijker voor mensen die het gebruiken of zijn we er slechter mee af?
Moest je afwassen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik wou eigenlijk zo naar bed gaan
Hey Chanelquote:
Kan de AI dame van Fok ook plaatjes doen? Of is dit met een AI speciaal voor plaatjes?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt, lang leve AI
Input: Jouw UI met text: Make someting like that with Big Eyes
Output: Bovenstaand plaatje.
Ik heb jarenlang getekend in 3d, tekenen,. renderen.. etc. Een plaatje zoals hierboven zou me twee weken kosten. Inclusief details, texturen en belichting.
Dit was 3 minuten. De wereld veranderd snel!
@Nova kan dat niet...quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan de AI dame van Fok ook plaatjes doen? Of is dit met een AI speciaal voor plaatjes?
Wat ik elders zie is dat ze het met Bing doen,quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan de AI dame van Fok ook plaatjes doen? Of is dit met een AI speciaal voor plaatjes?
De Microsoft zoekmachine?quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik elders zie is dat ze het met Bing doen,
Ja ik doe maar even ik zie ze genoeg voorbij komenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
De Microsoft zoekmachine?
Vanavond eens kijken
Ze maakt wel foutenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, maar was de naam even kwijt
Zwarte kattenquote:
Waarom kan AI beter plaatjes van katten generen dan van mensen? Bing Image Creator heeft de grootste moeite met handen en bijna alle mannelijke figuren hebben baarden.quote:
Ziet er wel heel lief uitquote:
Oh heerlijk. Ik heb het toevallig maandag gegeten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gisteren chili gemaakt en ga die straks eten. Ik ben geen geweldige kok maar chili is wel mijn specialiteit. Ik eet het meestal een dag nadat ik het gemaakt hebt, dan smaakt ie lekkerder
Doe ik ook wel met sommige gerechten, nasi smaakt een dag later ook lekkerder.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gisteren chili gemaakt en ga die straks eten. Ik ben geen geweldige kok maar chili is wel mijn specialiteit. Ik eet het meestal een dag nadat ik het gemaakt hebt, dan smaakt ie lekkerder
Van sommige vermoed ik het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Is 1 van de 40+ers hier toevallig ongeveer 380 miljoen jaar oud?
We noemen geen namen maar we weten wie.quote:
Er is een vis gevonden die zo oud is,quote:
Wie hebben ze nou weer gevondenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik neem aan dat @chufi daar gewoon sushi van maakte. Heel erg ruim voordat sushi hip werdquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een vis gevonden die zo oud is,
of nou ja, de onderdelen,
ik wil weten of die echt zo raar was
Ja ik zag het ... dat krijg je met fossielen die zijn oud ... de een wat ouder dan de ander... ooit was er alleen leven in het water dus de evolutie heeft dit soort wezens gecreëerd .. want ooit moeten ze vanuit het water naar het land zijn geëvolueerd...quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een vis gevonden die zo oud is,
of nou ja, de onderdelen,
ik wil weten of die echt zo raar was
Ziet er gezond uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Paoibhin, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Je zoekt toch liever iemand van jouw leeftijd?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zoekt toch liever iemand van jouw leeftijd?
Kom je doen?quote:
Gaat jou niks aanquote:
Weet ik maar mijn parkiet wil het weten.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik maar mijn parkiet wil het weten.
Hoe oud is dat beestje. Die heb je best al lang of niet?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik maar mijn parkiet wil het weten.
Zou ik even op moeten zoeken, een paar maanden voordat ik mijn arm en been brak.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud is dat beestje. Die heb je best al lang of niet?
Hou jij ook al een schriftje bij?quote:
Heb geen idee hoe oud die beestjes kunnen worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou ik even op moeten zoeken, een paar maanden voordat ik mijn arm en been brak.
Ligt aan de verzorging. 8-10 jaar maar ze kunnen veel ouder worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe oud die beestjes kunnen worden.
O dan zal die van jou wel 10 jaar of meer halen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt aan de verzorging. 8-10 jaar maar ze kunnen veel ouder worden.
Ik hoop het, ze is iig nog erg levendig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal die van jou wel 10 jaar of meer halen.
Mooi tochquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het, ze is iig nog erg levendig.
Vraag me alleen af wie er voor wie zorgt, welke van de 2 vogels is de baas?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal die van jou wel 10 jaar of meer halen.
Parkieten zijn ook niet veel eisend en als je met een paar dingen rekening houdt dan kunnen ze dus best wel oud worden.quote:
Dat vraag ik mij ook wel eens af.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wie er voor wie zorgt, welke van de 2 vogels is de baas?
Nee maar volgens mij brak ik toen later mn elleboog en hand in 2019quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou jij ook al een schriftje bij?
De denk die in het kooitje en niet die in de vijver.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wie er voor wie zorgt, welke van de 2 vogels is de baas?
Ohw ja. Maar het was idd dec. 2018.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij brak ik toen later mn arm in 2019
Dus je denkt dat SBE in een kooi gestopt wordt?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De denk die in het kooitje en niet die in de vijver.
Nee die zwemt in de vijverquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat SBE in een kooi gestopt wordt?
Psst, ze is een moderator. Die moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat SBE in een kooi gestopt wordt?
Tot je in die kooi zit hequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Psst, ze is een moderator. Die moet je niet serieus nemen.
Dan komt mijn parkiet mij wel redden.quote:
Note gezetquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Psst, ze is een moderator. Die moet je niet serieus nemen.
Mijn parkiet heeft hem gelezen en afgevinkt.quote:
Gaat nog gezellig worden in die kooi.quote:
Wel een beetje een huismus he, die vinkende parkiet!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft hem gelezen en afgevinkt.
quote:
Als-ie maar van goud is!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden in die kooi.![]()
Ik maak mij eerder zorgen ofdat die wel stevig genoeg hangt. :Fquote:
Kan best gezellig worden, FF en MrsL erbij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik las iets van ToT in de kooi of zo.
Ja, hij moet na het avondeten wel flink bolus-bestand zijn idd!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak mij eerder zorgen ofdat die wel stevig genoeg hangt. :F
Als DAT geen.....quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan best gezellig worden, FF en MrsL erbij.
Jij een FF?quote:
quote:
Ja dat zei ik tochquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja. Maar het was idd dec. 2018.
Slaap lekker kerel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Wel met een leuke dame tussen ons in hoor!Hoofd de ene kant op, kont de andere kant!
Maar goed, ik ga maffen voor alles hier uit de hand loopt!
Ik moest even terug zoeken maar er zijn zoveel dingen gebeurd sinds die tijd.quote:
kloptquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even terug zoeken maar er zijn zoveel dingen gebeurd sinds die tijd.
Je wou toch eens met een vlammenwerper spelen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef Prisha het volgende:
@:pullup save me. Het loopt hier uit de hand met jouw boeren. Nu is er een noodbevel hier
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef Prisha het volgende:
@:pullup save me. Het loopt hier uit de hand met jouw boeren. Nu is er een noodbevel hier
Ik hoorde op tv dat er tot nu toe geen trekkers gesignaleerd waren. Maar ja zo'n oproep voor een bevrijdingsactie moet natuurlijk wel serieus genomen worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig zijn we hier nog normaal.quote:
Kom je ook uit Amsterdam dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier nog normaal.
Ik ben er wel eens geweest. Telt dat ook?quote:
Zekerquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest. Telt dat ook?
Praat jij eens lekker voor jezelf jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier nog normaal.
Ik was er eens lang geleden met 2 Engelse vrienden. We waren nog geen 15 meter buiten CS en er kwam een neger langs lopen. Drugs, cocaine, heroine?quote:
Klein stukje terugspoelen en je ziet het ineens ontstaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Klein uurtje terug weer begonnen..
Ja ik was net al aan het kijken op andere streams..quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Klein stukje terugspoelen en je ziet het ineens ontstaan.
Zie mn yt uit Spanje gisteravondquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef Domnivoor het volgende:
Wij hebben geen uitbarstingen maar bij ons staan de snelwegen in de fik
We noemen hem Matthijs.quote:
Alleen komen er hier wel mensen naar kijken ... Olympische sporters willen niet bij Matthijs aan tafel op RTL....quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
We noemen hem Matthijs.
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in Frankrijk nog steeds
Jij bent zo dol op die boeren....dan moet je ze ook ownenquote:
Hier in de straat was het rustig in elk geval. Ik moet echt een huis ergens anders zien te vinden. Naakte mannen die hier op straat rennen, schietpartijen, ontploffingen, Boze boeren....ik moet hier wegquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoorde op tv dat er tot nu toe geen trekkers gesignaleerd waren. Maar ja zo'n oproep voor een bevrijdingsactie moet natuurlijk wel serieus genomen worden.
Op naar Frankrijk danquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier in de straat was het rustig in elk geval. Ik moet echt een huis ergens anders zien te vinden. Naakte mannen die hier op straat rennen, schietpartijen, ontploffingen, Boze boeren....ik moet hier weg
Laat ik Dave nu persoonlijk kennen. Ik ken zijn ouders (vader en stiefmoeder) en een aantal keer samen met mijn zusje op hun kat gepast, een aantal weken inwonend in hun huis toen ze op vakantie waren. Goeie tijden.quote:
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat ik Dave nu persoonlijk kennen. Ik ken zijn ouders (vader en stiefmoeder) en een aantal keer samen met mijn zusje op hun kat gepast, een aantal weken inwonend in hun huis toen ze op vakantie waren. Goeie tijden.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier in de straat was het rustig in elk geval. Ik moet echt een huis ergens anders zien te vinden. Naakte mannen die hier op straat rennen, schietpartijen, ontploffingen, Boze boeren....ik moet hier weg
Haha toevallig. Ziet er ook gewoon uit als een aardige gozerquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat ik Dave nu persoonlijk kennen. Ik ken zijn ouders (vader en stiefmoeder) en een aantal keer samen met mijn zusje op hun kat gepast, een aantal weken inwonend in hun huis toen ze op vakantie waren. Goeie tijden.
Je woont in amsterdam?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet eensquote:
Beter ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
Ik zie hier nooit naakte mannen door de straat rennen
Vrouwen wel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
was ook te bizar voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
Waar ging je ook al weer kijken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Prisha het volgende:
Ik heb net mijn zonsverduistering brillen besteld...6 paar moet genoeg zijn. Vandaag over 2 maanden is het zover![]()
Meest red state in de VSquote:
Moonende mannen, helaas had je je bril nog nietquote:
Texas?quote:
in 1 keer goedquote:
Wat ontzettend tof!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Prisha het volgende:
Ik heb net mijn zonsverduistering brillen besteld...6 paar moet genoeg zijn. Vandaag over 2 maanden is het zover![]()
Die was hier in Nederland niet Total. Of ben je ergens heen gegaan waar hij wel in het pad van totaliteit zat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend tof!![]()
![]()
Ik kan me die van 1999 nog herinneren. Dat was ook zo mooi om mee te maken!
Dat is liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die roep ik meestal binnen voor ze kou vatten
Nee gewoon hier in Nederland, maar alsnog voor een groot deel wel verduisterd. Ik wil nog wel een keer een totale zienquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die was hier in Nederland niet Total. Of ben je ergens heen gegaan waar hij wel in het pad van totaliteit zat?
Klote kinderen altijdquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Prisha het volgende:
Het gaat wel lastig worden. De laatste keer in 2017 was het eind augustus en de kans op onbewolkt weer was veel groter dan nu in April. Ik ben er niet gerust op. We hebben plan A, plan B en plan C. Het gaat weer spannend worden. El Ninjo kan ook nog eens roet in het eten gooien.
Volgens mij was die toen 93%. Zelfs 99% is niet te vergelijken met 100% verduisterd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in Nederland, maar alsnog voor een groot deel wel verduisterd. Ik wil nog wel een keer een totale zien
Beetje stom staan lachen bij zo'n bloemquote:
Oeh, dat is zeker de moeite waard om te noteren voor over twee jaar!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij was die toen 93%. Zelfs 99% is niet te vergelijken met 100% verduisterd.
Once you go Total......
in augustus 2026 is er nog eentje in Europa te zien. Groenland, Ijsland en Spanje. De moeite waard om te zien. Ijsland zou ik niet proberen, teveel kans op bewolking. Maar Spanje....yep!
Liever een boer die die bloem gewoon afmaakt met zijn trekker, daarna een autoband erop affikt, en dan voor de zekerheid een paar kilo asbest erover toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje stom staan lachen bij zo'n bloem
Ehm neequote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever een boer die die bloem gewoon afmaakt met zijn trekker, daarna een autoband erop affikt, en dan voor de zekerheid een paar kilo asbest erover toch?
Wat wappies die er een snelweg opleggen dan?quote:
Die krijgen zo vast ook hun eigen karma wel toebedeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wappies die er een snelweg opleggen dan?
Ik woon al mijn hele leven in de patat-zone en zeg toch gewoon frietquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Handig, zo weet je meteen waar je de rimboe inrijd als je naar het zuiden trekt
T is frietquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in de patat-zone en zeg toch gewoon friet
als je dan naar de Javalambre gaat kun je 's nacht de mooiste sterrenhemels aanschouwen ...Tis 1 van de minst lichtvervuilde plek in Europaquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij was die toen 93%. Zelfs 99% is niet te vergelijken met 100% verduisterd.
Once you go Total......
in augustus 2026 is er nog eentje in Europa te zien. Groenland, Ijsland en Spanje. De moeite waard om te zien. Ijsland zou ik niet proberen, teveel kans op bewolking. Maar Spanje....yep!
#teampatatquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt ook niet slechtquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dikke frietenMet truffelmayo en parmezaanse kaas
Dan heb ik nog 2 jaar om MrsL over te halen om samen te gaan kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Once you go Total......
Friet wint duidelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oma, wat heeft u dikke frieten. Wat mijn jongen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dikke frietenMet truffelmayo en parmezaanse kaas
Dat is de beste tip everquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
als je dan naar de Javalambre gaat kun je 's nacht de mooiste sterrenhemels aanschouwen ...Tis 1 van de minst lichtvervuilde plek in Europa
Daar ga ik heenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een Observatorio
Ja kan zijn maar hier dan patat willen bestellen gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met Hellmans dusquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:44 schreef Prisha het volgende:
Ik hou niet zo van frieten.
Wel van French fries. Met Heinz uiteraard
Heinz or nothingquote:
Sta je elke avond op het station daar of ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het is weer feest bij de NS![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar ik kom er wel vaak.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta je elke avond op het station daar of ?
Man man man... moet ik met mijn ski's helemaal naar een ander spoor lopenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is leuk speelgoedquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak gebeurt dan zoiets eigenlijk?. zeg maar méér dan een kwartier vertraging?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is leuk speelgoed
https://www.ns.nl/reisinformatie/externe-schermen/
Meerdere keren per dag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dan zoiets eigenlijk?. zeg maar méér dan een kwartier vertraging?
Ik bedoel meer voor hem.quote:
Toen ik nog veel met de trein reisde was het minstens eens per week minimaal een kwartier.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor hem.
Ik trein zelden tot nooit. Maar kan me wel voorstellen dat vertraging klote is.
Dat er vaak vertraging is weet ik.. Dus was gewoon benieuwd eigenlijk hoe vaak een één iemand die regelmatig treint ergens te laat komt.. of heel laat thuis is.
Is dat 1 x per week ? Of maand ?
Ik hou geen statistieken bij maar best wel vaak. Het verschilt ook per regio/traject.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dan zoiets eigenlijk?. zeg maar méér dan een kwartier vertraging?
Statistieken voor 2023quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik nog veel met de trein reisde was het minstens eens per week minimaal een kwartier.
De keren dat ik nu ga heb ik denk ik 80% van de tijd 45 min vertraging, alleen op de terugweg.
Jee! Dat kost veel tijd en planningquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hou geen statistieken bij maar best wel vaak. Het verschilt ook per regio/traject.
Het spoor is ook aardig overbelast aan het worden. Eén vertraging heeft gelijk meer gevolgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Jee! Dat kost veel tijd en planning
Bizar dat dat vroeger wel redelijk op tijd kon.. en nu met al onze speeltjes
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, vroeger ging er ook genoeg fout hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Jee! Dat kost veel tijd en planning
Bizar dat dat vroeger wel redelijk op tijd kon.. en nu met al onze speeltjes
En is een hoop zooi natuurlijk,quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het spoor is ook aardig overbelast aan het worden. Eén vertraging heeft gelijk meer gevolgen.
De icng is overhaast gekocht, niemand die er even bij nadacht of dat die in Nederland ook goed zou presteren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En is een hoop zooi natuurlijk,
een fyra die zomaar uit elkaar valt
een hsl-zuid waar toch forse problemen waren
een hsl-noord die uit elkaar valt
icng die vertraagd is en toch nog tegenvalt ook in degelijkheid
personeelstekorten (al schijnen die redelijk opgelost te zijn)
Ehmmm nee. Wel Adam and the Ants.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over eten gesproken...
Ken je Ants Canada?
Heb je rum bij je?quote:
Koeneloenquote:
Dan ben je welkom.quote:
Dat heb je al gauw op dit soort trajecten ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het spoor is ook aardig overbelast aan het worden. Eén vertraging heeft gelijk meer gevolgen.
Ik heb een vaag vermoeden dat dit niet Nederland is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je al gauw op dit soort trajecten ...
[ afbeelding ]
Klopt en dit gaat ook veranderen lees ik net .... dus er is hoop ... betekent wel dat er een tijdje helemaal geen verkeer mogelijk is ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat dit niet Nederland is.
We gaan Spanje innemen? Eindelijk wraak?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en dit gaat ook veranderen lees ik net .... dus er is hoop ... betekent wel dat er een tijdje helemaal geen verkeer mogelijk is ...
Spanje en Portugal hebben ook een andere spoorbreedte dan de rest van de EU.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en dit gaat ook veranderen lees ik net .... dus er is hoop ... betekent wel dat er een tijdje helemaal geen verkeer mogelijk is ...
Met wateroverlast mogen jullie Catalonië pakken ..quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan Spanje innemen? Eindelijk wraak?
Die hebben niet meer zoveel zag ik laatst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wateroverlast mogen jullie Catalonië pakken ..
Klinkt als een mooie uitdagingquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan zijn maar hier dan patat willen bestellen gaat je niet lukken![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom mogen ze een beetje van wat Limnurg teveel krijgtquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben niet meer zoveel zag ik laatst.
Ja das de trend van tegenwoordig wat dat betreft mogen we hier blij zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:05 schreef pullup het volgende:
Ook hier in Frankrijk staat het water al veel lager dan normaal
Stijgt het oerend hard ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:05 schreef pullup het volgende:
Ook hier in Frankrijk staat het water al veel lager dan normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:01 schreef chufi het volgende:
Redelijk bekend plaatje van een kerktoren in het stuwmeer Pantano de Sau in Catalonië
[ afbeelding ]
NuDie 'hoort' toch helemaal onder water te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja wel dat deden ze vroeger om stuwmeren te creëren, deze is uit 1962quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 'hoort' toch helemaal onder water te staan?
Redelijk bekend plaatje van een kerktoren in het stuwmeer Pantano de Sau in Catalonië
[ afbeelding ]
NuSpanje verandert langzamerhand in een woestijngebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de boeren gaan morgen Madrid in met hun trekkersquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spanje verandert langzamerhand in een woestijngebied.
Met praalwagens achter de trekkers?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en de boeren gaan morgen Madrid in met hun trekkers
RIP Van Agtquote:Op woensdag 10 januari 2024 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog van voor mijn tijd, maar dit nummer schijnt destijds een enorme rel te hebben veroorzaakt, tot Kamervragen aan toe.![]()
geen idee wat ze meebrengenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met praalwagens achter de trekkers?
[ afbeelding ]
NuWat van de roeiers uit Brabant hadden kamp in Spanje maar daar hebben ze het meer nu laten leeglopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://nlroei.nl/trainin(...)anders-aan-de-grond/Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Jaquote:
Leuk kanaal, met vroeger voornamelijk mieren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ehmmm nee. Wel Adam and the Ants.
Wat een beest!quote:
Ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk kanaal, met vroeger voornamelijk mieren.
Maar nu heeft hij een enorm vivarium!
You will like it
Hier aflevering 1:
Dat klinkt gaaf , leuk en interessantquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken![]()
De mijne is heel bijzonder geworden trouwens. Je ziet welke planten als een speer groeien (naar het licht toe) en het licht van de anderen ontnemen. Die dan weer aan "de wandel" gaan naar een plekje waar ze het fijn hebben. Echt enorm tof. En ik hoef geen water te geven, micor klimaat binnen het glas houdt alles in stand. Echt super leuk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat van de roeiers uit Brabant hadden kamp in Spanje maar daar hebben ze het meer nu laten leeglopen![]()
https://nlroei.nl/trainin(...)anders-aan-de-grond/
als pullup weer terug is komen de birdies ook weer terugquote:
Oh is ons @pullup weg?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
als pullup weer terug is komen de birdies ook weer terug
Foei !!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben dit jaar vergeten met de vogeltelling mee te doen
Die zit met de roeiers in Frankrijk. Daarom zijn de boeren ook out of controlquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh is ons @:pullup weg?![]()
Dan snap ik waarom er geen Birdies meer te zien zijn
Ach ja klinkt logischquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zit met de roeiers in Frankrijk. Daarom zijn de boeren ook out of control
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zit met de roeiers in Frankrijk. Daarom zijn de boeren ook out of control
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ze maar geen troublès krijgen met de vissers !
Dat is het ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een mooi woord
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouwens:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang Weekend! Alaaf
Ik ga ook niet *, maar heb wel vrij maandag !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
vrij is fijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, maar heb wel vrij maandag !
Lang leve Carnaval![]()
![]()
Ja! Dat vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik ben er volgende week gewoon weerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh is ons @:pullup weg?![]()
Dan snap ik waarom er geen Birdies meer te zien zijn
valt ook niet mee op onze leeftijdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zakt weer in elkaar, na al dat juichen
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week gewoon weer
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die vogels weer allemaal bij je voederplaats verschijnen...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben hier reigers, aalscholvers, meeuwen en een of andere witte reiger-achtige op het meer hierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die vogels weer allemaal bij je voederplaats verschijnen...
Heb je wel genoeg voer achter gelaten?
wutquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:36 schreef pullup het volgende:
Geen eenden want die vreten die Fransozen gewoon op
Gerookte eendenborstquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:36 schreef pullup het volgende:
Geen eenden want die vreten die Fransozen gewoon op
Haha mijn broertje woonde hier lang in de buurt, nam ooit wat Franse vrienden mee naar Amsterdam en die heb ik echt moeten uitleggen waarom al die eenden hier in de gracht niet werden geschoten en opgegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |