abonnement Unibet Coolblue
pi_212321151


In Een huis vol volgen we de grote gezinnen Blom, Cudogham, Nagelkerke en Wildeman. Hoe gaan zij om met kleine en grote uitdagingen in het leven? Wat bindt hen en hoe zorgen ze voor elkaar?

Een huis vol is vanaf maandag 28 augustus 2023 om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1.

https://kro-ncrv.nl/programmas/een-huis-vol

De familie Blom gaat een beetje meevallen vind ik, 150 kilometer fietsen, rapmuziek waarvan de tekst veel te grof is voor die leeftijd van de kinderen, een weglopertje van 2 die al de klink van de deuren open krijgt. En ze lachen nog steeds. Enige commentaar wat ik nu even heb is de lach van vader soms, die lijkt wat geforceerd hier en daar, maar ja, ik zal ook wel anders overkomen voor een camera.

Nagelkerkjes, waar halen vader en moeder de energie vandaan? Op vakantie, hockey wedstrijden, koffers inpakken, administratie doen, op een dag. Hebben ze achter de schermen niet gewoon een beetje hulp? (Schoonmaker, oppas, kantoorpersoneel?)

Cudogans, wafels maken van mini croissants en ik denk dat 75 procent al opgesnoept was. Lois bleef maar rustig en lief, behulpzaam ook. Leuk dat moeder zo reageerde, dat meisje heeft echt haar best gedaan met die kleine snoepers.

Wildeman. Nu bekend is dat moeder van moeder Italiaans is, begrijp ik de namen. Wordt toch een ander verhaal. Ben nog steeds geen fan, maar vind het ook niet saai om hun scenes te zien. En ze zal dit echt niet lezen, maar die dochter die zich irriteerde aan haar moeder met al die vragen (ze wil altijd alles weten), dat wordt alleen maar erger :D Ik heb ook zo'n moeder, dat houdt niet op haha. Levert wel als je wat ouder bent heel veel handigheidjes op waar je toch wat aan hebt.

Ook wordt hier 'Een huis vol emigreert' besproken waar we de emigratie volgen van de familie Kraan en de familie Jelies. Elke vrijdag te zien op NPO 1 om 21.35

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 06-02-2024 17:47:25 ]
  woensdag 7 februari 2024 @ 07:29:31 #2
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_212328057
Ik keek gister de eerste aflevering. En het is inderdaad wel zoals verwacht en al besproken; de Jelies lijken vooral voor het lekkere weer en de goedkopere boodschappen te gaan. De Kraantjes lijken meer een plan te hebben. Of dat plan op alle elementen lekker doordacht is (pa die de keuken gaat doen etc). Dat gaan we zien.
Ik ben erg benieuwd.
Van de familie Jelies heb ik wel wat dingetjes al op Insta gezien en heb daardoor ook alweer een mening (als ik weet met hoeveel kinderen ze in 1 kamer moeten slapen enzo).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_212328435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 07:29 schreef J-net het volgende:
Ik keek gister de eerste aflevering. En het is inderdaad wel zoals verwacht en al besproken; de Jelies lijken vooral voor het lekkere weer en de goedkopere boodschappen te gaan. De Kraantjes lijken meer een plan te hebben. Of dat plan op alle elementen lekker doordacht is (pa die de keuken gaat doen etc). Dat gaan we zien.
Ik ben erg benieuwd.
Van de familie Jelies heb ik wel wat dingetjes al op Insta gezien en heb daardoor ook alweer een mening (als ik weet met hoeveel kinderen ze in 1 kamer moeten slapen enzo).
En voor de toekomst van de kinderen. Er wordt een beetje selectief gepost over de Jelies merk ik. Laten we wel bij het complete blijven en niet alleen de dingen benoemen waardoor we er nog lekker over dingen door kunnen blijven emmeren.

Janneke zei ook voor de toekomst voor de kinderen zodat ze een huis kunnen kopen daar. En dat kan ik ergens wel snappen. De huizenmarkt hier is om te huilen, vooral voor starters. Sociaal huren is ook drama en dat zal over tig jaar nog wel zo zijn.
  woensdag 7 februari 2024 @ 09:36:14 #4
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_212328975
Ik probeer zo open en eerlijk mogelijk te kijken, maar ik zie wel wat aandachtspunten bij de Jelies. Ook met de taal leren etc.
Als ze tegen Jennie zegt dat ze lerares Engels kan worden is dat een prima plan; alleen is het Engels leren aan Spaanse kinderen merkte mijn man terecht op.

Ik mis bij de Jelies meer een plan dan bij de Kraantjes.
De Kraantjes hebben een plan, ik heb toen wat van hun Youtube vlogs gezien over de voorbereidingen die ze gedaan hebben (dat is het stukje wat je hier mist, de serie stapt hier in vlak voor de verhuizing; terwijl Linda uitgebreid gevlogd heeft over de besluitvorming, de sollicitatie en het uitdenken van de mogelijkheden).

Bij de Jelies mis ik dat; Johan lijkt besloten te hebben in een warm land te willen wonen met lagere boodschappenprijzen. Ok prima, maar inderdaad; wat ga je verdienen, wat heb je aan geld achter de hand, hoe gaat het straks met je kinderen op school en met de taal etc. Hoe is de toekomst van de kinderen qua opleidingen , financieel gezien (werkgelegenheid), hoe makkelijk koop je daar een huis ooit, zijn er huizen te huur etc.
Hoezo over 3 maanden en niet over 12 maanden of 18 maanden. Dat een beetje. En het is natuurlijk een soort mix van Ik Vertrek en Een Huis Vol. En ergens is het voor ons vermaak, maar ik kan mij daar wel enorm over verbazen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_212329398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 09:36 schreef J-net het volgende:
Ik probeer zo open en eerlijk mogelijk te kijken, maar ik zie wel wat aandachtspunten bij de Jelies. Ook met de taal leren etc.
Als ze tegen Jennie zegt dat ze lerares Engels kan worden is dat een prima plan; alleen is het Engels leren aan Spaanse kinderen merkte mijn man terecht op.

Ik mis bij de Jelies meer een plan dan bij de Kraantjes.
De Kraantjes hebben een plan, ik heb toen wat van hun Youtube vlogs gezien over de voorbereidingen die ze gedaan hebben (dat is het stukje wat je hier mist, de serie stapt hier in vlak voor de verhuizing; terwijl Linda uitgebreid gevlogd heeft over de besluitvorming, de sollicitatie en het uitdenken van de mogelijkheden).

Bij de Jelies mis ik dat; Johan lijkt besloten te hebben in een warm land te willen wonen met lagere boodschappenprijzen. Ok prima, maar inderdaad; wat ga je verdienen, wat heb je aan geld achter de hand, hoe gaat het straks met je kinderen op school en met de taal etc. Hoe is de toekomst van de kinderen qua opleidingen , financieel gezien (werkgelegenheid), hoe makkelijk koop je daar een huis ooit, zijn er huizen te huur etc.
Hoezo over 3 maanden en niet over 12 maanden of 18 maanden. Dat een beetje. En het is natuurlijk een soort mix van Ik Vertrek en Een Huis Vol. En ergens is het voor ons vermaak, maar ik kan mij daar wel enorm over verbazen.
Dat ben ik met je eens. Ze gaan naar Spanje, maar geen idee hoe of wat op dit punt in de serie. Ik volg ook geen socials van beide families, maar ik las ooit iets dat de Jelies vakantiehuisjes gingen bouwen ofzo?
  woensdag 7 februari 2024 @ 10:25:00 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212329445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 09:36 schreef J-net het volgende:
Ik probeer zo open en eerlijk mogelijk te kijken, maar ik zie wel wat aandachtspunten bij de Jelies. Ook met de taal leren etc.
Als ze tegen Jennie zegt dat ze lerares Engels kan worden is dat een prima plan; alleen is het Engels leren aan Spaanse kinderen merkte mijn man terecht op.

Ik mis bij de Jelies meer een plan dan bij de Kraantjes.
De Kraantjes hebben een plan, ik heb toen wat van hun Youtube vlogs gezien over de voorbereidingen die ze gedaan hebben (dat is het stukje wat je hier mist, de serie stapt hier in vlak voor de verhuizing; terwijl Linda uitgebreid gevlogd heeft over de besluitvorming, de sollicitatie en het uitdenken van de mogelijkheden).

Bij de Jelies mis ik dat; Johan lijkt besloten te hebben in een warm land te willen wonen met lagere boodschappenprijzen. Ok prima, maar inderdaad; wat ga je verdienen, wat heb je aan geld achter de hand, hoe gaat het straks met je kinderen op school en met de taal etc. Hoe is de toekomst van de kinderen qua opleidingen , financieel gezien (werkgelegenheid), hoe makkelijk koop je daar een huis ooit, zijn er huizen te huur etc.
Hoezo over 3 maanden en niet over 12 maanden of 18 maanden. Dat een beetje. En het is natuurlijk een soort mix van Ik Vertrek en Een Huis Vol. En ergens is het voor ons vermaak, maar ik kan mij daar wel enorm over verbazen.
Als je open en eerlijk wil kijken, zou je dat natuurlijk ook kunnen doen zoals het bedoeld is.

Ter vermaak en niet om te oordelen over hoe een ander zijn leven invult
Laffe huichelaar
  woensdag 7 februari 2024 @ 10:47:33 #7
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_212329662
Ik heb een andere mening over oordelen; want dan had ik gezegd dat ik vind dat ze stom bezig zijn. Maar dat is dan weer mijn mening ;) en daar mag jij weer een mening over hebben.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_212330078
Oprechte vraag: krijgen zulke grote gezinnen ook groepskorting op telefoon en dergelijke abo's? Anders is het toch niet te betalen :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212330187
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bleek weer eens vooruit te kijken

[ Bericht 20% gewijzigd door ChildoftheStars op 07-02-2024 11:54:37 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:45:35 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212330279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... die prijzen van de paspoorten :o
Het geld extra (die 200¤) leeft een persoon een maand op :o (ik minder iig)

Maar goed, wet mevrouw Jellies zegt; hoort bij een groot gezin
Ik snap je niet? De kosten van paspoorten vs identiteitskaarten? Welke ¤ 200 extra?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:53:24 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_212330375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik snap je niet? De kosten van paspoorten vs identiteitskaarten? Welke ¤ 200 extra?
Ze zit voooruit te kijken volgens mij. Dit komt later in het seizoen voorbij.
pi_212330377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik snap je niet? De kosten van paspoorten vs identiteitskaarten? Welke ¤ 200 extra?
Ik weet niet of ik vooruit kijk, dus plemp even het in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212330387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ze zit voooruit te kijken volgens mij. Dit komt later in het seizoen voorbij.
Ik plemp dat ook in een spoiler, had het weer eens niet door dat ik vooruit kijk. Excuses
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212330404
Krijg je in Spanje eigenlijk meer kinderbijslag?
Daarvoor gingen de Buddenbrucks toch ook naar Duitsland?
pi_212330480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
Krijg je in Spanje eigenlijk meer kinderbijslag?
Daarvoor gingen de Buddenbrucks toch ook naar Duitsland?
Je krijgt in Spanje niks. Dus dat verlies moeten ze ook nog zien op te vangen.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:12:12 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212330572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik vooruit kijk, dus plemp even het in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wel dat verschil dus.
Bij een emigratie zou ik ook (ook voor de kinderen) voor paspoorten kiezen.

En ja, voor volwassenen zit er ¤ 8 verschil in de prijs tussen een paspoort en een ID-kaart, en die zijn 10 jaar geldig, maar voor kinderen zit er ¤ 22,50 verschil in de prijs tussen een paspoort en een ID-kaart, en ze zijn 5 jaar geldig, dus voor kinderen maakt het idd behoorlijk wat uit of je voor een ID-kaart of paspoort kiest.
Prijzen voor 2024.

Maar goed, mijn 13-jarige had vorig jaar ook een paspoort nodig omdat hij met opa naar Londen ging, dus soms kun je die keuze amper maken.
Toen was hij nog 12, ik verleng zijn ID-kaart tussendoor nog wel een keer, want zijn paspoort verloopt dus als hij 17½ is, dus ik wacht wel even tot zijn 18de verjaardag voor hij dan een nieuw paspoort krijgt, de zomer van 2028 dus even niet naar buiten de EU reizen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212332073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oprechte vraag: krijgen zulke grote gezinnen ook groepskorting op telefoon en dergelijke abo's? Anders is het toch niet te betalen :o
Nou, ik weet dat dat in Spanje vroeger wel zo was.
Mijn vriendin kwam uit een gezin van 4 kinderen en daardoor hadden zij korting op de bus. Ze had een speciale pas voor “familia numerosa”
Of dat nu nog is, weet ik niet. En het kan natuurlijk ook provincie gebonden zijn geweest.

En groepstelefoonabbonementen bestaan daar ook.
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:41:50 #18
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_212332237
Wij hebben hier al een familie abonnement telefonie met zijn 3en en dat scheelt al geld.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_212332277
Weer wat geleerd!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212332959
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:24 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou, ik weet dat dat in Spanje vroeger wel zo was.
Mijn vriendin kwam uit een gezin van 4 kinderen en daardoor hadden zij korting op de bus. Ze had een speciale pas voor “familia numerosa”
Of dat nu nog is, weet ik niet. En het kan natuurlijk ook provincie gebonden zijn geweest.

En groepstelefoonabbonementen bestaan daar ook.
Dat is in België met de trein geloof ik ook al vanaf 3 kinderen.

Verder snap ik de reden 'kinderen een betaalbaar huis kunnen geven' niet. Ik heb er 2 en ben niet voornemens hen een huis cadeau te doen... 9 kinderen kies je ook niet voor die potentiële kosten neem ik aan?

Heb zelf 6 maanden in Spanje gestudeerd tijdens het HBO en mocht daar naar de universiteit. Dat zegt ook wat over niveau en banenkans/lonen daar.

Als mijn kids later zelf in Spanje willen gaan wonen prima, maar meer dan een vakantiehuis (voor klimaat en kosten) zou ik daar niet willen qua kwaliteit van leven.
pi_212344782
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212345500
Tiësta ipv siësta 🤣 #JohanJelies (zag net een filmpje op fb)
pi_212345709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 13:09 schreef IlseMarije het volgende:
Tiësta ipv siësta 🤣 #JohanJelies (zag net een filmpje op fb)
Hahah ja geweldig

Al heb ik haal lang fiësta en siësta door elkaar gehaald (al is slaap een feestje;) )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212364188
Ik zit klaar!
pi_212364223
Wel sneu voor die ene dochter die al een tijd een vriend heeft eigenlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker vrijdag 9 februari 2024 @ 21:37:16 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212364337
Janneke vindt alles fantastisch.
pi_212364347
Ziet er ook wel fijn uit dat zwembad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212364569
Ik krijg dus helemaal plaatsvervangende stress van die kraantjes. We willen om half 9 vertrekken, want test. Vertrekken vervolgens een uur later, om nét op tijd te zijn op de verkeerde locatie. En dus alsnog te laat te zijn voor die test.
pi_212364797
Zo'n klein kamertje met z'n tweeën :X
  Spellchecker vrijdag 9 februari 2024 @ 22:19:32 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212364905
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Brokkel het volgende:
Janneke vindt alles fantastisch.
En achter dat gordijn .... O-)
Daar is nog plek voor een 9e.
Johan met stomheid geslagen :X
pi_212364912
Die kinderen zaten echt doodongelukkig in het nieuwe huis :Y
pi_212364920
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 10-02-2024 06:42:38 ]
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:21:28 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212364935
Vreselijk mens die moeder Kraan. Nog even het huis schoonmaken als het al half negen is en je weg moet en maar commentaar geven op Ivan.
En dan dus overal te laat komen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker vrijdag 9 februari 2024 @ 22:22:59 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212364965
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijk mens die moeder Kraan. Nog even het huis schoonmaken als het al half negen is en je weg moet en maar commentaar geven op Ivan.
En dan dus overal te laat komen. :{w
Met zijn gat in zijn broek bij het kruis.
Met zulke geinige opmerkingen kan de verkeersveiligheid in het gedrang komen.
pi_212365029
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ziet er ook wel fijn uit dat zwembad.
Bijzonder om Janneke glunderend aan de rand van het zwembad te zien staan, waarbij ze zegt:
"wonderlijk, hoe dat gemaakt is". Het komt bijna over alsof het een geschenk van de Here is :D
pi_212365042
Linda Kraan: Ik vond het dan wel weer dapper van haar dat ze met een bus bleek én nette kleding aan de slag ging. Dat gaat bij mij altijd mis!
pi_212365159
Ik heb al wel zin in volgende week. Een nukkige Ivan. Heerlijke tv!
pi_212365172
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:34 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb al wel zin in volgende week. Een nukkige Ivan. Heerlijke tv!
Haha ja dat is wel mooi :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:37:09 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212365194
Stacaravan-plek naast het toiletgebouw voor dochter Kraan en vriend?
Zij deed toch een goede opleiding, maar gaat op de camping als schoonmaakster aan de slag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:44:02 #41
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_212365339
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:20 schreef Brokkel het volgende:
De Jelies: Waren ze maar in een van die twee huizen gaan wonen. Voldoende plek voor iedereen.
Oh dat huis is het dus niet geworden? Zonde. Zag er wel goed en groot genoeg uit.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:49:12 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212365435
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Tinos85 het volgende:


Oh dat huis is het dus niet geworden? Zonde. Zag er wel goed en groot genoeg uit.
Jammer van die spoiler in de post van Brokkel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212365445
Hilarisch hoe Johan en Janneke door het verlaten El Pinoso lopen en Johan zeker weet dat het over 20 jaar een soort Benidorm is :D
pi_212365461
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:20 schreef Brokkel het volgende:
Die kinderen zaten echt doodongelukkig in het nieuwe huis :Y
Die waren kapot en hadden honger.

NIET MET JE JAS TEGEN HET PAS GEVERFDE.
NIET DIT NIET DAT, wat een vervelend mens is het toch :X
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:52:13 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212365479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:49 schreef Dutch_view het volgende:
Hilarisch hoe Johan en Janneke door het verlaten El Pinoso lopen en Johan zeker weet dat het over 20 jaar een soort Benidorm is :D
Ja, 50 km van de kust...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:54:13 #46
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_212365513
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Die waren kapot en hadden honger.

NIET MET JE JAS TEGEN HET PAS GEVERFDE.
NIET DIT NIET DAT, wat een vervelend mens is het toch :X
Ik vind die stem ook gewoon heel vervelend :{
pi_212365766
Ik weet , het is tv, maar de Jelies komen over als een hechte familie. Die kleine die nog even aan het einde van de videocall zegt dat Janneke de allerliefste moeder is enzo. Kusjes en hartjes geven. Ik moet er soms om lachen omdat het er soms wat overdone uitziet, maar ik vind het ook wel mooi.

De Kraantjes komen bijna net zo chaotisch over als de Buddenbruckjes }:|
  vrijdag 9 februari 2024 @ 23:34:14 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212366110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 23:08 schreef Dutch_view het volgende:

De Kraantjes komen bijna net zo chaotisch over als de Buddenbruckjes }:|
Ze hebben in ieder geval ook zo'n headbangend jongentje. Althans toen die kinderen in Boskoop al in de auto zaten te wachten toen die moeder zo nodig nog even de koelkast moest opruimen en leeghalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212367542
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijk mens die moeder Kraan. Nog even het huis schoonmaken als het al half negen is en je weg moet en maar commentaar geven op Ivan.
En dan dus overal te laat komen. :{w
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef maily het volgende:

[..]
Met zijn gat in zijn broek bij het kruis.
Met zulke geinige opmerkingen kan de verkeersveiligheid in het gedrang komen.
Ik vind juist die Ivan vreselijk en heb het met die moeder te doen _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 10 februari 2024 @ 08:24:55 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212367571
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, 50 km van de kust...
Zeespiegelstijging
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')