quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
VER / Toen Tong op zichzelf ging wonen......
Wat heb ik gelezen
Ik verwacht een leuke wedstrijd waarbij Feyenoord aan het langste eind zal gaan trekken met 3-2.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen van vanavond betreffende Feyenoord - AZ, waarde Dombo?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.
'je het die'quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.
Valt kip onder V? Dan is het voor mij ook AGV, de G is/zijn sperziebonen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Terwijl ik me zelf het die al had gecensureerd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg zelfs een content policy waarschuwing.
Knettergek. Dus 7-3 neem ik aan het die je het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen van vanavond betreffende Feyenoord - AZ, waarde Dombo?
Twee keer warm vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knettergek. Dus 7-3 neem ik aan het die je het.
Die het de een internetplaatjequote:
Wat koud.quote:
Cremeren?quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Mooiste nummer ooit. Op m'n uitvaart......
Ben ik te verstrooid voor.quote:
Niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Zoon_John het volgende:
Weer niet of ik bier moet pakken of niet. Dacht ik vraag het mijn kameraden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |