https://carnavalsfan.nl/carnaval/wanneer-carnaval-2024/quote:Benieuwd naar de data van carnaval en Vastelaovend 2024 in Nederland? Carnaval 2024 start op zondag 11 februari 2024 en eindigt op dinsdag 13 februari 2024. Het vindt dus plaats in week 6 en week 7.
Tijdens carnaval 2024 starten veel activiteiten al op vrijdag 9 februari en in sommige steden/dorpen eindigt carnaval pas op Aswoensdag 14 februari. Jep, dat betekent uitbrakken op Valentijnsdag 😉
hoe ga je verkleedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga naar Oeteldonk
Mijn planning is als volgt
Zondag ochtend carnavalsmis in de Sint Jan (er is een nieuwe Kees, dat is ff raar)
Dinsdag nacht knillis begraven.
Tussen deze twee events verlaat ik het centrum van Oeteldonk niet.
Omdat in Oeteldonk je niet verkleed gaat, maar ofwel in boerenkiel (de Oeteldonkse bevolking) gaat, of in Jasje (als je je beter voelt dan de rest, dus meestal import)quote:
serieus hee, dan ben ik dus paar keer verkeerd verkleed gegaan naar oeteldonk met gek pakjequote:Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat in Oeteldonk je niet verkleed gaat, maar ofwel in boerenkiel (de Oeteldonkse bevolking) gaat, of in Jasje (als je je beter voelt dan de rest, dus meestal import)
Hahaha import hierquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat in Oeteldonk je niet verkleed gaat, maar ofwel in boerenkiel (de Oeteldonkse bevolking) gaat, of in Jasje (als je je beter voelt dan de rest, dus meestal import)
Ja die kennen het verhaal achter de kiel en het jasje meestal niet.quote:
Mwah, inmiddels heeft iedereen wel een jasje. Dat hele 'iedereen is gelijk in een boerenkiel' gaat niet helemaal meer op. Zeker onder de 40 zie je geen kielen meer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben onder de 40 ik draag een kiel,quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, inmiddels heeft iedereen wel een jasje. Dat hele 'iedereen is gelijk in een boerenkiel' gaat niet helemaal meer op. Zeker onder de 40 zie je geen kielen meer.
Dan zijn jullie wel een beetje de uitzondering. In mijn omgeving zie ik het nauwelijksquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben onder de 40 ik draag een kiel,
Evenals mijn vrienden....
Wellicht ook afhankelijk van andere factorenquote:Op donderdag 8 februari 2024 05:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn jullie wel een beetje de uitzondering. In mijn omgeving zie ik het nauwelijks
Dat scheelt zeker. Sinds ik niet meer mee doe met het Keinderkwek sta ik er iets verder vanafquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wellicht ook afhankelijk van andere factoren
Wij zijn allen lid van de OC
De meeste gaan naar de carnavalsmis
We vieren het liefst buiten carnaval
Onze favoriete kroeg als het regent is de Paternoster
De Peer is mijn geheime liefde
Je moet een beetje weten waar je (niet) moet zijn. Er gaat er in mijn groep eentje mee die is zelfs op klompen. En die is 31. Volgens z'n paspoort althans want mentaal en haarlijntechnisch nadert ie de 40 maar toch.quote:Op donderdag 8 februari 2024 05:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn jullie wel een beetje de uitzondering. In mijn omgeving zie ik het nauwelijks
Ja welke van de tweequote:
Heb je een foto van je Kangaroo 🦘 ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:29 schreef Paul het volgende:
Ik begreep dat @:vogeltjesdans gaat
Ik ga naar Lampegat a.s weekend met Wilma als Kangoeroe![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |