quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste krokussen gespot
Bijna voorjaar
[ link | afbeelding ]
Wel lekker, ja! Beter dan die 2/3 graden van gisterquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan nog net een tulp van een bloemkool onderscheiden
Hier staan de krokusjes wel al een dikke week in bloeiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste krokussen bloemetjes gespot
Bijna voorjaar
[ link | afbeelding ]
Ik heb ze vandaag ook voor het eerst gespot.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier staan de krokusjes wel al een dikke week in bloei
Niks ervan! Na februari is het KLAAR.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:05 schreef pietkanarie het volgende:
In maart en april kan het nog koud worden.
In februari al dan, deze maand wordt niks qua winter. Heb het graag verkeerd maar kan me niet voorstellen dat er nog kou komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niks ervan! Na februari is het KLAAR.
Dat is bijna altijd van die kansloze kou die gepaard gaat met gigantisch veel wind of grijze omstandigheden. Het is dan alleen maar koud omdat alle warmte weggeblazen wordt, uit je huis en uit je lichaam.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:05 schreef pietkanarie het volgende:
In maart en april kan het nog koud worden. Februari heb ik alvast afgeschreven. Lelijke verwachtingen en pluimen weer 👎👎
Hoewel elke sneeuwbui nog welkom is heb ik niet zoveel met korte winterprikjes in het voorjaar… als het in wat ooit een echte wintermaand was al niet lukt dan zullen evt. winterse dagen in maart en april niet veel voorstellen.
Kan nog makkelijk in februari, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd van die kansloze kou die gepaard gaat met gigantisch veel wind of grijze omstandigheden. Het is dan alleen maar koud omdat alle warmte weggeblazen wordt, uit je huis en uit je lichaam.
Maar het is nog maar 9 februari, voor voorjaar of voorjaars omstandigheden is het echt te vroeg.
In maart zijn meestal die sneeuwsettings die het beste uitpakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk in februari, inderdaad.
In maart , en zeker na half maart, hoeft het van mij echt niet meer en meestal is het dan ook gewoon echt te laat. Als het dan een winterse setting is, dan wordt het niet meer zo koud, dus sowieso kansloos. Vorig jaar was zo'n mooi voorbeeld. Laat het in maart maar mooi 10+ blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |