abonnement Unibet Coolblue
pi_212313220
quote:
KATWIJK - Een Congolese vrouw met vijf kinderen die vorig jaar een woning keer op keer weigerde en zo op straat kwam te staan, zit inmiddels in een hotel in Haarlem. De vrouw moest begin dit jaar het asielzoekerscentrum in Katwijk verlaten nadat ze, ondanks waarschuwingen van het COA, een aangeboden woning weigerde omdat die volgens haar 'te klein' was. Inmiddels heeft ze spijt.

De vrouw woonde al twaalf jaar in het azc en was net bevallen van een tweeling toen ze vorig jaar september een woning kreeg aangeboden in Haarlem. Die woning telde vier slaapkamers, maar zou niet aan de eisen van de vrouw hebben voldaan.

Ondanks waarschuwingen van het COA bleef de vrouw de woning weigeren. Daarop werd een kort geding tegen de vrouw aangespannen. Tot verbazing van het COA schakelde zij geen advocaat in. Na het verliezen van het kort geding moest de vrouw per half januari het azc verlaten.

Van Katwijk naar Haarlem
Daarop kwam de vrouw op straat te staan. 'Een aantal weken hoorden we niets en hoopten we dat ze bij vrienden of familie was', reageert een woordvoerder van het COA. 'Die bleken er te zijn in België.' Daar is ze echter niet heen gegaan.

'Het laatste wat ik hoorde, is dat ze zich toch weer ergens bij een opvang heeft gemeld. Ze valt officieel ook niet meer onder onze zorg, maar je hoopt toch te horen dat dit goed is gekomen.' Uiteindelijk blijkt de vrouw dus alsnog naar Haarlem te zijn gegaan.

Gemeente betaalt hotelkosten
Afgelopen donderdag werd tijdens een spoedzitting, aangespannen door de advocaat die de vrouw inmiddels wel heeft, besloten dat de gemeente Haarlem voorlopig de hotelkosten voor de vrouw betaalt. Dat bevestigt de advocaat na berichtgeving van het Noordhollands Dagblad.

De kosten worden gedekt tot er een definitieve uitspraak in die zaak ligt. De rechter wilde namelijk niet dat de jonge kinderen van de vrouw de dupe worden van haar keuzes. Daarop gaf de gemeente aan de kosten voor het hotel in ieder geval voorlopig te zullen dekken.

'Hele stomme fout'
'Ik heb het gevoel dat mijn cliënte bij het afwijzen van de woning die haar was toebedeeld, nooit de consequenties van haar weigering volledig heeft begrepen. Ik denk niet dat ze wist dat ze ook echt dakloos zou worden', legt advocaat Joris Sprakel uit.

'Ze begrijpt inmiddels dat het een hele stomme fout is geweest om de woning te weigeren, maar daarmee zijn we niet opeens terug in het verleden en kan de keuze niet opnieuw worden gemaakt.'
Moet gemeente opvang blijven bieden?

De grote vraag voor de rechter is nu of de vrouw onder de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) valt. 'De gemeente zegt van niet en ik van wel. De gemeente heeft namelijk geen andere wettelijke basis om opvang te bieden. Het is wachten wat de rechter daarover zegt.'
Als de rechter besluit dat de vrouw inderdaad onder de Wmo valt, ligt de bal bij de gemeente Haarlem. 'Dan moet ze de opvang in en dan zal er ook uitstroom geregeld moeten worden. Maar dat kan wel één tot drie jaar duren.'

Opnieuw aankloppen bij COA
De uitspraak zal volgens de rechter 'snel' komen, maar wanneer precies is nog niet duidelijk. Los van die uitspraak wil de advocaat van de vrouw in ieder geval opnieuw bij het COA aankloppen om te kijken wat daar de mogelijkheden zijn.

'Ik verwacht dat de gemeente mij ook zal vragen om dat te doen. Dat ga ik doen, maar ik heb er wel een hard hoofd in. Er ligt immers al een uitspraak van de civiele rechter. De gemeente had het nog over mogelijkheden bij stichtingen en andere private clubs waar de vrouw terecht zou kunnen, maar in mijn ervaring bestaat dat niet echt in Nederland. De overheid zorgt voor opvang.'
https://www.omroepwest.nl(...)hotel-en-heeft-spijt
Ik wilde meer zeggen over wat vreemde vogels in dure auto's.
  maandag 5 februari 2024 @ 22:18:28 #2
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212313228
Weet vrijwel zeker dat ik dit topic al een paar dagen terug heb gelezen

Never mind, dit is een reeks _O-
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212313239
Alweer?
  maandag 5 februari 2024 @ 22:19:50 #4
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212313251
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212313311
quote:
Ja. Dat kan ik dramatisch slecht.
pi_212313344
quote:
Reeksen gaat niet automagisch.
Dat moet een mod, of zelfs een admin, doen.
  maandag 5 februari 2024 @ 22:24:25 #7
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212313346
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. Dat kan ik dramatisch slecht.
Ken beurn :Y
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212313363
quote:
Jij doet een backflip.
  maandag 5 februari 2024 @ 22:26:15 #10
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212313381
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Reeksen gaat niet automagisch.
Dat moet een mod, of zelfs een admin, doen.
Oh dacht dat dat automatisch gebeurde als je op 'nieuw deel' klikt :@
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Jij doet een backflip.
Ik corrigeer m'n eigen fout gewoon :@
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212313382
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Ken beurn :Y
Fries zeker?
pi_212313401
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Oh dacht dat dat automatisch gebeurde als je op 'nieuw deel' klikt :@
[..]
Ik corrigeer m'n eigen fout gewoon :@
Dat spreekt voor je.
  maandag 5 februari 2024 @ 22:27:34 #13
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212313402
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Fries zeker?
:Y
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212313474
TR gezet om te reeksen
pi_212313491
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:32 schreef marc0871 het volgende:
TR gezet om te reeksen
Ik weet niet eens wat "reeksen" is.
pi_212313510
Dus ... hoe staat het nou met de interne veiligheid van de DRC, de verstandelijke vermogens van die vrouw, de criminele carrières van haar kinderen en de kwaadaardige intenties van de asielindustrie?
"Pools are perfect for holding water"
pi_212313527
Een topic stopt bij 300. Dan krijg je de kans topic te herstarten. Daar s een knop voor. Die gebruik ik soms.
pi_212313572
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:37 schreef Jaroon het volgende:
Een topic stopt bij 300. Dan krijg je de kans topic te herstarten. Daar s een knop voor. Die gebruik ik soms.
Ik vind dat je het heel goed doet hoor. Soms.
"Pools are perfect for holding water"
pi_212313592
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik vind dat je het heel goed doet hoor. Soms.
Blijdschap en vreugde van deze kant.
pi_212313753
Je krijgt tekst uit meestal 1e poster. Prime. Dan staat Peen de Sluis mening te geven onder jouw naam omdat je opnieuw 'opent'.
pi_212313859
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Jaroon het volgende:
Je krijgt tekst uit meestal 1e poster. Prime. Dan staat Peen de Sluis mening te geven onder jouw naam omdat je opnieuw 'opent'.
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Jaroon het volgende:
Je krijgt tekst uit meestal 1e poster. Prime. Dan staat Peen de Sluis mening te geven onder jouw naam omdat je opnieuw 'opent'.
Vaag dit. Maar het klopt we.
pi_212313871
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
[..]
Vaag dit. Maar het klopt wel.
pi_212314446
Neuken kan ze als de beste. Wellicht kan ze in die branche nog iets voor onze samenleving betekenen?
U MAD?
pi_212314562
Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 07:57:54 #25
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212315033
Hoe zou het toch komen dat de PVV in de peilingen zo hoog staat?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212315092
Status afnemen. Kinderen krijgen paspoort van land van herkomst en dan eruit ermee. Zet eens een goed voorbeeld neer. Mensen die geen eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen moeten dit soort kansen ook niet krijgen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 08:20:44 #27
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212315246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:03 schreef Bloemkool het volgende:
Status afnemen. Kinderen krijgen paspoort van land van herkomst en dan eruit ermee. Zet eens een goed voorbeeld neer. Mensen die geen eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen moeten dit soort kansen ook niet krijgen.
Hoe krijgen die kinderen een paspoort van land van herkomst?
En die tweeling die ze net geworpen heeft: krijgen die automagisch de Nederlandse nationaliteit?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212315288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:20 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Hoe krijgen die kinderen een paspoort van land van herkomst?
En die tweeling die ze net geworpen heeft: krijgen die automagisch de Nederlandse nationaliteit?
Nee. Zolang niet minimaal één van de ouders de Nederlandse nationaliteit heeft niet.

Dus, wegwezen. Als ze hier woningen gaan weigeren, zal het allemaal wel niet zo dringend zijn en kunnen ze prima terug. :W
pi_212316021
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
En zelfs ALS het zou kloppen dat ze allemaal in dure bakken rijden, wat is je punt dan precies? Even los de problemen die we kunnen hebben met boetes van auto's van buiten de EU? (Dus niet alleen Oekraïense vluchtelingen, maar ook toeristen, etc.)

Wat is het punt dat je probeert te maken?
Homey wil graag zijn/haar onderbuikgevoelens even ventileren. :Y
-
pi_212317323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:52 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Homey wil graag zijn/haar onderbuikgevoelens even ventileren. :Y
https://www.telegraaf.nl/(...)etes-voor-oekrainers

Staand beleid hoor. Discriminatie op basis van afkomst. Ben je geen Oekraïner, moet je wel die boete betalen.
pi_212317556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:03 schreef Bloemkool het volgende:
Status afnemen. Kinderen krijgen paspoort van land van herkomst en dan eruit ermee. Zet eens een goed voorbeeld neer. Mensen die geen eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen moeten dit soort kansen ook niet krijgen.
Tja, helaas duiken de 'lefty human rights lawyers' er dan meteen weer op. Er zit een hele industrie aan NGOs en rechtsbijstand rond asiel en migratie, die niets anders doen dan overheden ondermijnen door koste wat het kost, kansenparels in een land te houden of een zoveelste kans te geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 6 februari 2024 @ 16:54:06 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212320734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)etes-voor-oekrainers

Staand beleid hoor. Discriminatie op basis van afkomst. Ben je geen Oekraïner, moet je wel die boete betalen.
Belachelijk beleid gevoerd in een enkele stad, maar dat was niet het eerste waar je mee begon. Je begon met de opmerking over dure auto's. Welk punt probeerde je daar precies mee te maken?
Krekker is de bom!
pi_212320963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 03:01 schreef de_boswachter het volgende:
Neuken kan ze als de beste. Wellicht kan ze in die branche nog iets voor onze samenleving betekenen?
6e kind zal inmiddels al wel op komst zijn. Of ben ik nu te negatief?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_212321431
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:12 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
6e kind zal inmiddels al wel op komst zijn. Of ben ik nu te negatief?
Zou zomaar kunnen. Meer kinderen is immers meer gratis geld en grotere kans op verblijfsvergunning.
Al heeft dat wijf dat laatste helaas al :r

Vraag me trouwens af welk hotel een gezin met 5 kinderen onderdak wil bieden en waarom die kinderen nog niet onder bewind van jeugdzorg staan. Die hadden per direct uit de ouderijke macht gezet moeten worden zodra mevrouw de straat op zou moeten.
pi_212321506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:33 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Jaloers zijn op een statushouder omdat ze in een hotel overnacht _O-
Klopt. Als Nederlander moet je het maar zelf uitzoeken en kan je naar het Leger des Heils. Profiteurs zoals dit soort mensen krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt en dat steekt enorm.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  dinsdag 6 februari 2024 @ 18:29:33 #36
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212321786
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Klopt. Als Nederlander moet je het maar zelf uitzoeken en kan je naar het Leger des Heils. Profiteurs zoals dit soort mensen krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt en dat steekt enorm.
Je zou als Nederlands belastingbetalend Nederlander maar kunnen rekenen op zo'n regeling als het een keer echt tegen zit.

Dat zou me toch een mooi land zijn O+

Helaas, geldt dit privilege niet voor ons, en logisch, we betalen er immers voor, toch?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_212321806
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:12 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
6e kind zal inmiddels al wel op komst zijn. Of ben ik nu te negatief?
Denk eerder te voorzichtig. Ze heeft al 32 kids.
U MAD?
  dinsdag 6 februari 2024 @ 20:11:13 #38
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212323310
Update:
quote:
Haarlem krijgt tik op de vingers na niet opvangen moeder met vijf kinderen. ’De gemeente concludeerde onterecht dat deze vrouw zelfredzaam is’


https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20240206_66303639
Ouch, nu heeft de gemeente Haarlem het gedaan. :O :N
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212323354
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Scjvb het volgende:
Update:
[..]
Ouch, nu heeft de gemeente Haarlem het gedaan. :O :N
Helaas niet te lezen. Wel zeer onzorgvuldig dat ze onterecht hebben geconcludeerd dat zij zelfredzaam was, terwijl ze dat dus niet was.
pi_212323941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef prunus het volgende:

[..]
Helaas niet te lezen. Wel zeer onzorgvuldig dat ze onterecht hebben geconcludeerd dat zij zelfredzaam was, terwijl ze dat dus niet was.
Als je in de positie bent om woningen af te wijzen vanwege 'niet groot genoeg' ben je zelfredzaam. Daar is geen duur onderzoek voor nodig.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 20:48:42 #41
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212324139
Die mening is mij ook toegedaan. Maar mevrouw zag dat zij daarvoor een goede reden had.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212425004
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Scjvb het volgende:
Update:
[..]
Ouch, nu heeft de gemeente Haarlem het gedaan. :O :N
Uiteraard. Derdewereldvolk is heilig in dit land.
  woensdag 14 februari 2024 @ 15:43:26 #43
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_212425020
Ik ben wel benieuwd naar de geweigerde woning.
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 14 februari 2024 @ 15:52:43 #44
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212425117
quote:
11s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de geweigerde woning.
Illustratie van door mevrouw geweigerde woning:
https://www.google.com/ma(...)312!8i6656?entry=ttu
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212425138
Ook al zou ze een kartonnen doos van 1m2 bij 1m2 toegewezen krijgen besef wel dat deze mensen nooit meer uit nederland weg te krijgen zijn en een aanslag vormen of de sociale voorzieningen laat staan cohesie in dit land. Ze heeft vijf kinderen, dat mens komt in aanmerking tot alle toeslagen en kwijtscheldingen die er maar bestaan. Die koters gaan opgroeien en vervolgens naar school, daar trekken ze ook nog het niveau omlaag. Jou en mijn kinderen gaan daar ook de negatieve gevolgen van ondervinden omdat ze in dezelfde klassen terechtkomen.

De schade dat dit soort lieden toebrengen aan het hele systeem wat door Nederland en dus Nederlanders is opgezet is niet te overzien. Een parasiet zorgt tenminste voor sterfte door de zwakste uit te schakelen. Wat nu gebeurd is dat die in stand/leven worden gehouden door gezonderen waardoor je het nivellerings effect krijgt. Uiteindelijk wordt iedereen zwak.

Dit allemaal zodat zodat de asiel industrie een snelle euro kunnen scoren, evenals de NGO's, gemeenten en asieladvocaten. Ze ondermijnen letterlijk het belang van NL om er zelf beter van te worden. De Nederlander wordt letterlijk van alle kanten genaaid en in de reet genomen.
pi_212427199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:54 schreef Truman2022 het volgende:
Ook al zou ze een kartonnen doos van 1m2 bij 1m2 toegewezen krijgen besef wel dat deze mensen nooit meer uit nederland weg te krijgen zijn en een aanslag vormen of de sociale voorzieningen laat staan cohesie in dit land. Ze heeft vijf kinderen, dat mens komt in aanmerking tot alle toeslagen en kwijtscheldingen die er maar bestaan. Die koters gaan opgroeien en vervolgens naar school, daar trekken ze ook nog het niveau omlaag. Jou en mijn kinderen gaan daar ook de negatieve gevolgen van ondervinden omdat ze in dezelfde klassen terechtkomen.

De schade dat dit soort lieden toebrengen aan het hele systeem wat door Nederland en dus Nederlanders is opgezet is niet te overzien. Een parasiet zorgt tenminste voor sterfte door de zwakste uit te schakelen. Wat nu gebeurd is dat die in stand/leven worden gehouden door gezonderen waardoor je het nivellerings effect krijgt. Uiteindelijk wordt iedereen zwak.

Dit allemaal zodat zodat de asiel industrie een snelle euro kunnen scoren, evenals de NGO's, gemeenten en asieladvocaten. Ze ondermijnen letterlijk het belang van NL om er zelf beter van te worden. De Nederlander wordt letterlijk van alle kanten genaaid en in de reet genomen.
Ik hoor het al. Deze vrouw mag jouw billetjes straks niet wassen.

Bovenstaande is dus ook mijn bezwaar. Waarom zou je in godsnaam als land mensen importeren die buitengewoon vaak en lang in de bijstand zitten, klauwen met geld kosten aan vanalles en dan ook nog eens vaak een compleet andere leef- en denkwijze hebben. Vang deze mensen op, verzorg hier een opleiding die in land van herkomst kan bijdragen en laat hen terugkeren met kennis naar land van herkomst zodra dat weer kan. Of stel zeer strenge eisen aan het verkrijgen van een permanente verblijfsvergunning en naturalisatie. Zoals bijv. min. x jaar betaald werk, enz.

Mja, Nederland :r
  donderdag 15 februari 2024 @ 00:31:32 #47
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212430968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:54 schreef Truman2022 het volgende:
Die koters gaan opgroeien en vervolgens naar school, daar trekken ze ook nog het niveau omlaag.
dat is 'n beetje pessimistisch, je kan niet zeggen omdat 't vluchtelingen zijn dat ze direct dom en/of zwakzinnig zijn.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212431193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 00:31 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dat is 'n beetje pessimistisch, je kan niet zeggen omdat 't vluchtelingen zijn dat ze direct dom en/of zwakzinnig zijn.
Niet omdat het vluchtelingen zijn. Wel omdat moeder ongetwijfeld niet al te bijster intelligent is en haar kinderen daarin deels zeker meetrekt. Ze zullen vanaf de peuterschool al een achterstand hebben. Sowieso qua taal; ik verwacht tenminste niet dat moeders vloeiend Nederlands spreekt. Daarnaast zullen ze opgroeien in een achterstandspositie; ik verwacht eerlijk gezegd dat ze niet bepaald een goede opvoeding zullen krijgen gezien de prioriteiten van moeder, die dakloosheid verkiest boven een dak boven dr hoofd.

Als je denkt dat dat hoogopgeleide, geintegreerde kinderen oplevert die een glanstrijke toekomst tegemoet gaan, zul je wat meer naar Opsporing Verzocht moeten kijken.
  donderdag 15 februari 2024 @ 02:42:00 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_212431203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:00 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik hoor het al. Deze vrouw mag jouw billetjes straks niet wassen.

Bovenstaande is dus ook mijn bezwaar. Waarom zou je in godsnaam als land mensen importeren die buitengewoon vaak en lang in de bijstand zitten, klauwen met geld kosten aan vanalles en dan ook nog eens vaak een compleet andere leef- en denkwijze hebben. Vang deze mensen op, verzorg hier een opleiding die in land van herkomst kan bijdragen en laat hen terugkeren met kennis naar land van herkomst zodra dat weer kan. Of stel zeer strenge eisen aan het verkrijgen van een permanente verblijfsvergunning en naturalisatie. Zoals bijv. min. x jaar betaald werk, enz.

Mja, Nederland :r
En Europa.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_212431210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 02:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En Europa.
Ook dat ja.

:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')