SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze nietquote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi, kan ik terug naar twee consoles. GPU op Switch 2 genot.
Ik zie ze generaties loslaten en gewoon updates uitbrengen na x-aantal jaar. Wel hebben ze de fysieke gameafdeling net dichtgetrapt en daar heb ik wel een mening over...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze niet
Een Sony monopoly is een console gamers ergste nachtmerrie
Maar dat zou je Sony dan ook moeten opleggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Beter stoppen ze allemaal met hun exclusives![]()
Timed exclusives is dan wel weer prima.
Dat bedoelde ik ook met 'ze'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat zou je Sony dan ook moeten opleggen.
Dit lijkt mij inderdaad niet erg goed voor de consument.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we op den duur maar 1 console hebben waar je PS+ of GPU afsluit en eventueel online games koopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het idee van consoles ligt wel een beetje achter ons. Tegenwoordig hebben ze allemaal mid-cycle upgrades, wekelijkse updates, dlc, etc.
Daarnaast worden pc's weer simpeler en functioneler qua speelmogelijkheden. Zie Steamdeck.
Mijn gevoel zegt dat games steeds meer als service speelbaar gaan zijn op steeds meer apparaten. Een GPU / xCould functionaliteit wordt steeds interessanter voor bedrijven.
Tegen die tijd ben ik volledig mee, of heb ik mijn GameCube weer aangesloten.
Gelukkig is Nintendo er nog.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze niet
Tja ze moesten wel iets zeggen na al die geruchten de afgelopen dagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:01 schreef Evangelion het volgende:
Gerucht: Xbox games gaan mogelijk deels multi-platform
[ twitter ]
Wel zuur als je maar 1 console kan/wil betalen en daarbij hebt gekozen voor Xbox exclusives, en dat nu blijkt dat je ook hetzelfde en meer op de andere console had kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
In de tijden dat COD en Minecraft, van Xbox al op de andere consoles verschijnen, wat de grootste IP's zijn die ze hebben, who cares als Starfield en HiFi Rush later naar andere consoles komen? Alleen maar positief voor beide partijen uiteindelijk. En de gamers profiteren.
Als je gewoon geniet van het spelen op Xbox dan veranderd er niks in principequote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel zuur als je maar 1 console kan/wil betalen en daarbij hebt gekozen voor Xbox exclusives, en dat nu blijkt dat je ook hetzelfde en meer op de andere console had kunnen hebben.
Maar goed, gefucked worden door megacorps is ook niet nieuwuithuilen en doorgaan
Als je meerdere consoles hebt of andere afwegingen belangrijker waren dan exclusives dan maakt het niks uit idd.
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Playquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Please join us for a special edition of the Official Xbox Podcast.
Hear from Phil Spencer, Sarah Bond and Matt Booty as they share updates on the Xbox business.
Post vertalen
https://twitter.com/Xbox/status/1757102346000286155?s=20
Ja een soort van eventueel later nog meer multiplatform. Misschien door de afgelopen week dat ze van bepaalde dingen terug komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Play
Leakers zijn al teruggekrabbeld
Hifi Rush en Sea of Thieves multiplat voor nu en verder niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |