Dat zou heel slecht zijn voor alles en iedereen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het beste kapt iedereen met alle exclusives, of hooguit alleen nog maar timed exclusives.
Dan hoef je alleen nog maar de hardware van je voorkeur te kopen en klaar![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:35 schreef Q. het volgende:
Moet er niet aan denken dat ze stoppen met Xbox hardware, dan krijgt Sony een monopoly en dat is voor niemand goed.
Nee. Maar leuk dat je door marketing gelooft dat Xbox en PlayStation goed zijn voor de gamer ofzo. Zijn twee gesloten platformsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou heel slecht zijn voor alles en iedereen.
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.quote:
Het zal allemaal wel mee vallen, als je grote koerswijzigingen in een podcast moet proppen dan doe je iets niet goed.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Play
Leakers zijn al teruggekrabbeld
Hifi Rush en Sea of Thieves multiplat voor nu en verder niks
sony een monopoly op hardware?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.
Dat zal wel meevallen, geen hond die dan nog hun consoles koopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.
Daar vreesden mensen voor ja.quote:
Ja, vet! Dit spel gaat weer de nodige uurtjes gevloek en geschreeuw opleveren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:15 schreef Jimbo het volgende:
https://www.microsoft.com/store/productId/9MWB2BFF0SPD
Vanaf vandaag bloodstained ritual of the night op gamepass. Zeker door alle nieuwe shit in de updates is deze game het spelen waard voor iedereen die van metroidvania's houdt
Nog meerquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, vet! Dit spel gaat weer de nodige uurtjes gevloek en geschreeuw opleveren.
Ja, dat. Maatje van mij vertelde mij dat hij mij een Elden ring, oid, wil zien streamen. Ik ben ervan overtuigd dat dat niet goed is voor mijn hart.quote:
Ik weet nog goed toen ik hier net kwam wonen, toen was Dark Souls 2 net uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat. Maatje van mij vertelde mij dat hij mij een Elden ring, oid, wil zien streamen. Ik ben ervan overtuigd dat dat niet goed is voor mijn hart.
maar sony heeft helemaal geen monopoly op hardware, ook niet als xbox en nintendo stoppenquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar vreesden mensen voor ja.
Handheld zal wel komen binnenkort. Die Series X zonder discdrive klinkt als een grote flop.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Tevens nieuwe xboxen zien deze weeknextgen met losse blueray drive
Doubt.gif.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar sony heeft helemaal geen monopoly op hardware, ook niet als xbox en nintendo stoppen
De Series S is een strategische fout door hem flink zwakker te maken IMO.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Handheld zal wel komen binnenkort. Die Series X zonder discdrive klinkt als een grote flop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |