Wilde de games altijd graag spelen maar ik krijg motion sickness.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Dit. Vond zelf ook horde in 2 en 3 het beste, heb me daar een flinke tijd mee vermaakt, zelfs met randoms. In de nieuwere Gears games vond ik daar minder aan toen ze classes en zo introduceerden. Van de laatste paar heb ik alleen de campaigns gespeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.
Gears 2 was m'n favoriet. Zijn topgames met grandioos satisfying gun play. Na 3 werd het allemaal wat minder, vooral qua story en characters maar de shooter mechanics blijven heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Gears 1 (of iig de remaster daarvandaan) een uitermate leuke game vind
En dan zijn volgens de fans deel 3 en 3 de beste.
En ondanks dat het origineel uit 2006 komt, en deze remaster inmiddels ook alweer 9 jaar oud is, ziet het er nog verbazend goed uit.
Dat stuk met dat voertuig en die karretjes in die fabriek waren tof.
Raar alleen dat deel 2 en 3 nooit zijn geremasterd.
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Open world werkt maar in zo weinig gevallen... vaak val ik van verveling al snel weg. Ik heb in al die jaren maar een paar open world games uitgespeeld... de verwarring tussen veel content en een goede ervaring is bij geldschieters nogal groot...
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:26 schreef 2dope het volgende:
Gears 5 had een wat semi-openwereld karakter, als het die naam al mag dragen. Bepaalde segmenten bestonden uit grote vlaktes waar je met een skiff door kon skiën en had je meerdere bestemmingen waarvan enkele optioneel.
Proper open-world lijkt me ook niet echt passen bij Gears. Dat moet m.i. gewoon lekker lineair blijven met veel spectaculaire momenten en wapengekletter.
Shooters for dummiesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.quote:
Ik vind CoD sowieso geen shooter maar een interactieve actiefilm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.
Ja ik ben het met je eens (al is Fortnite anders, want multiplayer). Ik bedoel alleen dat ik het wel snap.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |