ja maar dan geheid die aanbieding niet meerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over een paar weken zijn we er allemaal
Over twee weken alquote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over een paar weken zijn we er allemaal
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel de beste Cornetto@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Van die vrieslollies zijn echt het lekkerste ijs dat ik ooit op hebquote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Die invriesijsjes zijn mijn lievelings in de zomer. Die dingen die binnen 1 jaar van 0,49 cent naar 1 euro nog wat gingen![]()
Ik ben blij dat ik geen boodschappen hoef te doen na dit gesprek.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Nou goed, leuk om hier het hele chocolade- en ijsassortiment weer te hebben besproken
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die vrieslollies zijn echt het lekkerste ijs dat ik ooit op hebKomt misschien wel omdat ik op de IC niks mocht eten en drinken maar die ijsjes wel kreeg als ik lief een zuster aankeek. En ik lag aan een ketamine infuus, dat heeft mijn beeld mogelijk ook iets beïnvloed
ik ben te lui om me nu nog om te kleden van kloffie naar fatsoenlijke kledij, maar scheelde niet veelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen boodschappen hoef te doen na dit gesprek.
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan in een keer opeten.
Allemaal met honger naar bedquote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Nou goed, leuk om hier het hele chocolade- en ijsassortiment weer te hebben besproken
Ik heb het één keer geprobeerd, maar halverwege werd ik goed misselijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad
Ben wel blij dat er geen Lidl om de hoek zit want die heeft ook van die potten ijs voor drie euro ofzo.
jaaaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero vind ik ook wel lekker.
ik ga zo nog eitje kokenquote:
Alleen de Solero Shotsquote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero vind ik ook wel lekker.
Daar moet je even doorheen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het één keer geprobeerd, maar halverwege werd ik goed misselijk.
Wel licht verontrustend hoe dat paarse ei vrolijk toekijkt hoe het hoofd van z'n makker leeggelepeld wordt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt lekkeralleen te koop met pasen en kerst volgens mij. En overdreven duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |