gewoon zo'n pot magnum ijsquote:
Volgens mij is jouw Nederlandse taalvaardigheid primaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe maar om te lezen, Mijn kennis van het Nederlands is echt te zwak om een goed boek neer te zetten ..
Ik heb dat echt nooit begrepen..quote:Op maandag 5 februari 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds Ben en Jerry's. Inmiddels echt maanden lang
Oh ik kan mij in de zomer wel echt bijna misselijk vreten in ijsquote:
Magnum Billionaire caramel goldquote:
vanaf donderdag hequote:
Ik vind het wel lekker maar ik weet niet waarom ik twee dichte potten en een aangebroken pot heb liggen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit begrepen..
Niet smerig, maar zeker niet hemels..
neuh, gewoon de standaard vind ik al primaquote:
Ik heb vorige zomer mss tien ijsjes gegetenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik kan mij in de zomer wel echt bijna misselijk vreten in ijs
Ik eerder 10 pakken.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vorige zomer mss tien ijsjes gegeten
zelfs dat haal ik niet. Hooguit als ik in Italie ben, of het ijs echt de moeite van het zondigen waard vindquote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vorige zomer mss tien ijsjes gegeten
over een paar weken zijn we er allemaalquote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk snel naar Utrecht voor die special edition pindakaas.
Maar misschien is het dan al op.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over een paar weken zijn we er allemaal
lekkiequote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb meestal van die vruchtenijsjes liggen. Bosvruchten of peer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |