Milkaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is lekkerder die of een echte KitKat
Nee want Koen is stiekem ook wel een beetje een nachtbraker als het kan.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En denk je dat het hem gaat lukken?
WAT?quote:
Hmm, janee zie mezelf niet op die positie. Misschien over een aantal jaar wel hoor maar nu niet. En het is voldoende dat mijn studenten blij zijn (of iig 2quote:
op welke dan zit je?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat doe ik bijna elke dan
KitKat met pindakaasquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Zin in KitKat nu. Lang niet meer gehad. Met pindakaas
Ik vind dit maar ingewikkeld klinkenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Tony’s met Ben &Jerry’s strawberry cheesecake-smaak
Wel een heel hoog deug-gehalte zo, maar goed
ik had laatst een keer Nuts, dat was ook lang geledenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
oehja, of die cookiequote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Bescheidenheid siert den menschquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, janee zie mezelf niet op die positie. Misschien over een aantal jaar wel hoor maar nu niet. En het is voldoende dat mijn studenten blij zijn (of iig 2)
Ja ik dacht dus ook dat ik dit voor het laatst heb gezien toen ik nog veel kleiner was.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee dacht dat het uit de handel was.
Ik heb soms ook zin in Bros maar die smaakt anders dan vroeger.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had laatst een keer Nuts, dat was ook lang geleden
sowieso ook kleinerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin in Bros maar die smaakt anders dan vroeger.
Nee in België lopen ze gewoon nog een paar jaar achter en blijven ze zulke dingen gewoon makenquote:
Die Milkaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is lekkerder die of een echte KitKat
Nou die vond ik eigenlijk wel weer een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Had laatste deze, waren erg lekker
hebben ze bij de jamin ook, voor 20 euro ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Had in Japan en Singapore allemaal KitKat met smaakjes. Aardbei, banaan, matcha.
Omg ik wist niet dat dit bestond.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had van de vakantie Kitkat met mintquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
oh echt, ik vond die echt lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die vond ik eigenlijk wel weer een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
vorig jaar ook een zakje van die hete chips gekocht daar, man dat was duurquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze bij de jamin ook, voor 20 euro ofzo
Ik zou meteen genezen zijn van mijn KitKat verslaving.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de vakantie Kitkat met mint
het is redelijk nieuwquote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg ik wist niet dat dit bestond.
yuckquote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en, was het lekker?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst een doosje van die croissant tompoucen gekocht bij de Appie. Beide heb ik al op
Nee Kinder Bueno is echt het beste wat er is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, ik vond die echt lekker
bijna even lekker als kinderbueno
Lion is het lekkerstquote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind KitKat wel 1 van de beste candybars.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar ook een zakje van die hete chips gekocht daar, man dat was duur
eens, en m&msquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Kinder Bueno is echt het beste wat er is.
Belgiëquote:
Zwijg.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja af en toe een keertje maar ik koop het zelf niet. Snickers en Bounty mogen ze van mij per direct uit het assortiment halen.quote:
Is dat nieuw?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie niet wat dit is, chocola? Wat voor?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had deze in Boedje. Erg lekker
[ afbeelding ]
Bountyquote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja af en toe een keertje maar ik koop het zelf niet. Snickers en Bounty mogen ze van mij per direct uit het assortiment halen.
geef die maar aan mij, krijg jij twix en dat andere wat je wildequote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja af en toe een keertje maar ik koop het zelf niet. Snickers en Bounty mogen ze van mij per direct uit het assortiment halen.
quote:
Mars mag je ook wel houden.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geef die maar aan mij, krijg jij twix en dat andere wat je wilde
Snickers is ook lekker, staat denk ik op de tweede plek achter de Lionquote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
ohnee die hoef ik ook nietquote:
Een candybar maar dan wat luxer, gevuld met hazelnootjes en een soort crèmequote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie niet wat dit is, chocola? Wat voor?
echt? die heb ik nog nooit gekocht omdat ik normale mars niet zo boeiend vindquote:Op maandag 5 februari 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
Mars ijsje vind ik wel echt goddelijk maar gewoon een Mars vind ik weer niet zo heel boeiend.
Snickers met pindakaasquote:Op maandag 5 februari 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snickers is ook lekker, staat denk ik op de tweede plek achter de Lion
Gewone mars even in de vriezer tot ie wat harder isquote:Op maandag 5 februari 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
Mars ijsje vind ik wel echt goddelijk maar gewoon een Mars vind ik weer niet zo heel boeiend.
Die heb ik dus heel de vakantie gezocht en kon ik nergens vindenquote:
klote vakantiequote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik dus heel de vakantie gezocht en kon ik nergens vinden
Dit is echt duur geworden.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt lekkeralleen te koop met pasen en kerst volgens mij. En overdreven duur
Die zijn het lekkerste van Cadburyquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt lekkeralleen te koop met pasen en kerst volgens mij. En overdreven duur
Mars ijs en Italiaans ijs zijn eigenlijk de enige die ik de moeite waard vindquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Mars ijs is lekkerder dan gewone mars.
Nou ja dit was ook al ruim tien jaar geledenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik dus heel de vakantie gezocht en kon ik nergens vinden
Jij snapt het.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
nu wil ik een marsquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Eens, Snickers ookquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat is echt niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewone mars even in de vriezer tot ie wat harder is
ohh, die heb ik nog nooit gehad. Even onthoudenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn het lekkerste van Cadbury
ik wil een soleroquote:
Ja ik durf wel te zeggen dat ik dat het allerlekkerste ijsje vindt wat er is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? die heb ik nog nooit gekocht omdat ik normale mars niet zo boeiend vind
eens proberen dan, al is dat ijs overdreven duur vind ik
Ja en met in het achterhoofd vreet ik die hele doos op.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens, Snickers ook
En de ijsjes zijn ook nog eens gezonder dan de normale repen
Ja althans ik kon het niet op de normale candybars plekken als tankstations en supermarkten vinden. Misschien in de M&M's store in Vegas wel, maar daar betaal je je helemaal scheelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dit was ook al ruim tien jaar geledenik vrat die met pindakaas en reisgenootje die met munt.
oh damnquote:Op maandag 5 februari 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik durf wel te zeggen dat ik dat het allerlekkerste ijsje vindt wat er is.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Cornetto ijsjes heb ik nooit begrepen, kleffe koek en matig ijs
Als je een goede 'verse' hebt dan is het wafeltje nog gewoon knapperig hoorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
solero shotsquote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef Ama het volgende:
Volgens mij was dat ook van Solero en dan had je allemaal van die kleine groene bolletjes ijs.
Oh ik vind ze wel lekker maar huismerk is goed genoeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
jaaaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef Ama het volgende:
Volgens mij was dat ook van Solero en dan had je allemaal van die kleine groene bolletjes ijs.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een stapel boeken koop denk ik ook altijd "het is in elk geval geen crack".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |