quote:
Goed gedacht, pipster +1quote:
quote:
De Grammy's zijn nog erger..., als je daar elk jaar kijk welke 5 platen genomineerd zijn voor album van het jaar...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef pipster het volgende:
Ehm, ik denk dat ik tot twee kom. Dit door totale desinteresse in het fenomeen Oscars.
Er staat er 1 tussen waar een 5/10 nog teveel is...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef pipster het volgende:
Ehm, ik denk dat ik tot twee kom. Dit door totale desinteresse in het fenomeen Oscars.
Bij de Grammy's in 2024 wint een plaat van Taylor Swift uit 2022...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
De Grammy's zijn nog erger..., als je daar elk jaar kijk welke 5 platen genomineerd zijn voor album van het jaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb altijd het idee dat er sowieso maar 10 artiesten op de wereld zijn bij de Grammy's.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |