Netanyahu en Zelenskyy zijn juist uitgesproken nationalistisch ingesteld.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Milei lijkt het geweldig te doen. Alleen vind ik de warme banden met globalistenknechten Benjamin Netanyahu (van wie Milei wordt beweerd verwant te zijn) en Voldemort Zelensky erg merkwaardig.
Dat laatste zou eerder verklaren waarom Milei een lichtend voorbeeld voor Trump is en Trump zich als fanboy gedraagt. Ik snap niet wat de charme van Trump voor Milei is, met die idiote importtarieven bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat laatste wordt nog even aangestipt in het stuk van de FT. Amerika heeft het meeste zeggenschap bij het IMF en laat hij daar nou graag nog wat willen lenen.Daarnaast hebben ze op sommige gebieden wel wat raakvlakken (kijk bijv. naar DOGE).
Daar is toch niks geks aan? De banden tussen libertariërs, anarchisten-kapitalisten en extreemrechts zijn altijd zeer nauw geweest. Ron Paul doet het ook prima bij de Trumpies.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Ik vind het eerder merkwaardig dat hij idolaat van Trump lijkt.
Als anarcho-kapitalist vind ik dat inderdaad zeer vreemd. Conservatieven hebben immers niet veel op met persoonlijke vrijheden en echt kapitalistisch zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar is toch niks geks aan? De banden tussen libertariërs, anarchisten-kapitalisten en extreemrechts zijn altijd zeer nauw geweest. Ron Paul doet het ook prima bij de Trumpies.
quote:Milei wird im Schnellverfahren auch Italiener
Viele Menschen warten lange Jahre darauf - der argentinische Präsident Milei erhält sie im Schnellverfahren: die italienische Staatsbürgerschaft. Die Verleihung durch Ministerpräsidentin Meloni stößt auf Kritik.Argentiniens Präsident Javier Milei hat die italienische Staatsbürgerschaft erhalten. Die Regierung in Rom habe dem Politiker, der italienische Vorfahren hat, die Staatsbürgerschaft erteilt, melden mehrere Medien übereinstimmend. Auch Mileis Schwester Karina erhielt laut der italienischen Nachrichtenagentur Ansa die Staatsbürgerschaft - nach einer Bearbeitung der Anträge im Schnellverfahren.
Derzeit müssen ausländische Staatsbürger zehn Jahre in Italien leben, bevor sie eine Einbürgerung beantragen können. In Italien geborene Kinder ausländischer Eltern können die Staatsbürgerschaft erst mit 18 Jahren beantragen. Oppositionsparteien und Organisationen wie Oxfam Italia plädierten bereits dafür, die Zehnjahresfrist auf fünf Jahre zu verkürzen, um mit Staaten wie Großbritannien, Frankreich und Deutschland gleichzuziehen.
agree to disagree.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
Uitstekend, men is goed bezig in Argentinië.
[ x ]
Hoi Flipsen.quote:
Persoonlijk mag ik niet klagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoi Flipsen.
Hoe gaat het nu daaro?
Mooi, ga ik tzt lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Persoonlijk mag ik niet klagenHoud verder het TRV forum in de gaten, binnenkort komt er een reisverslag van een FOK!´er
(die zit as we speak nu in het vliegtuig terug naar huis)
Dat snapte ik ook welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mooi, ga ik tzt lezen.![]()
Bedoelde eigenlijk meer algemeen met de economie enzo.
Chinese $ die ongemerkt binnensluipen (en stiekem de boel overnemen)?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook welTja, het kachelt rustig door. Ik snap nog steeds niet hoe de gemiddelde Argentijn hier kan leven eerlijk gezegd, ook niet na 20 jaar hier wonen en getrouwd zijn met een Argentijnse, het lijkt wel tovenarij.
Een schaduw economie sowieso, ik gok dat zo´n 75% van de mensen (deels) zwart betaald krijgt hier.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Chinese $ die ongemerkt binnensluipen (en stiekem de boel overnemen)?
Of de grote schaduw economie?
Dat lijkt me een optimale uitgangspositie voor een ultra-rechts beleid zoals Millei beoogt. Het kan echter ff duren voordat er voldoende dollars in omloop zijn zodat de peso-pers naar de schroothoop kan. Hoe sneller des te beter, want die peso-pers is de box van Pandorra gebleken in Argentiniequote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een schaduw economie sowieso, ik gok dat zo´n 75% van de mensen (deels) zwart betaald krijgt hier.
Belangrijk is het afschaffen van de peso en het vernietigen van de peso-persen omdat men anders in Argentinie in rap tempo deze God van de Mammon opnieuw gaat aanbidden en weer niet in staat zal zijn uit het moeras te geraken.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Nyamuk het volgende:
Prachtig land dat Argentinië. Eerst grondig saneren van linkse saboteurs.
Natuurlijk niet, "Wir haben es nicht gewusst" en door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:55 schreef Basp1 het volgende:
Argentina president faces impeachment calls over crypto crash
Eens afwachten of ze in Argentinië wel zulke pump en dump taferelen bestraffen.
Natuurlijk niet. Rechtse wappies zullen ook voor hem blijven klappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:55 schreef Basp1 het volgende:
Domme lul..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:55 schreef Basp1 het volgende:
Gewoon als president zijnde een grote pump & dump opzetten op je eigen volkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |