Ja zeker. Maar enigszins sneller te bevatten dan een hele lange ingewikkelde saaie verhandeling in boekvorm over (slim verborgen neo) totalitarisme. Daar kun je je altijd nog verder in verdiepen.quote:
Dankzij Elensky konden ook kinderen tussen 5-11 jaar ingespoten worden met die experimentele shit.quote:
Controversial Pfizer Vaccine Trials On Children Raise Concerns In Ukraine
Allegations of Secrecy and High Mortality Rates Draw Scrutiny
https://chicagochron.com/(...)concerns-in-ukraine/
Een grote clusterfukc.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dankzij Elensky konden ook kinderen tussen 5-11 jaar ingespoten worden met die experimentele shit.
Het lijkt zo handig he? ChatGTP maakt je afhankelijk en dom. Men stopt straks massaal met denken. Straks is het de norm om massaal alles over te laten aan A.I. Ook een onderdeel van het loslaten in de maatschappij van je complete "zelf".quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:03 schreef _I het volgende:
[..]
Een grote clusterfukc.
ChatGPT wilde het niet vertalen en samenvatten overigens.
Zeker weten.quote:
Het zal, voorlopig vind ik het verdomde handig. Daarnaast is mijn kennis redelijk ge-hardwired .Ben geen 16 meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:10 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het lijkt zo handig he? ChatGTP maakt je afhankelijk en dom. Men stopt straks massaal met denken. Straks is het de norm om massaal alles over te laten aan A.I. Ook een onderdeel van het loslaten in de maatschappij van je complete "zelf".
Dat is een voordeel. Jij fact-checkt de fact-checks, die de fact-checks controleren van de fact-checkers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:33 schreef _I het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn kennis redelijk ge-hardwired .Ben geen 16 meer.
Ik ken de filmpjes. Maakt nog steeds niet dat ik de moeite ga nemen om een tekst zelf te vertalen voor een post op FOK!. Pick your battles.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een voordeel. Jij fact-checkt de fact-checks, die de fact-checks controleren van de fact-checkers.
Dat stopt ooit een keer en dan is A.I. de norm.
Weet ik. Begrijp ik. Het is makkelijk en dat is tegelijk op de lange termijn een enorm sociologisch gevaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:47 schreef _I het volgende:
[..]
Ik ken de filmpjes. Maakt nog steeds niet dat ik de moeite ga nemen om een tekst zelf te vertalen voor een post op FOK!. Pick your battles.
Ben het me bewust, maar kan er in mijn tak van sport niet omheen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weet ik. Begrijp ik. Het is makkelijk en dat is tegelijk op de lange termijn een enorm sociologisch gevaar.
De mens zal nooit meer dezelfde zijn. En alles wordt letterlijk geprogrammeerd in de samenleving.
Meningen zullen verstommen. Want A.I. heeft altijd gelijk. Nog meer dan Kim Yung Un dat heeft.
Maar zie mijn opmerking als een toevoeging. Een add on.
Ik heb ook wel eens met NOVA zitten ouwehoeren. Maar het voelt niet o.k. gewoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:08 schreef _I het volgende:
[..]
Ben het me bewust, maar kan er in mijn tak van sport niet omheen.
Vind het ook fascinerend om er mee te werken, want de uitkomsten vertellen veel over de programmering. Maar net als met de rekenmachine waardoor kinderen niet meer kunnen hoofdrekenen, zal dit ook enorme impact hebben.
Dan heb je ook nog blackouts en energieafhankelijkheid, sunflares en het gevaar van hacken, klimaatverandering en cloudseeding, oorlog en wapenhandel, de Bitcoin en de ETF's, Blackrock en Vanguard, schulden en rentelasten....
Ergens tussen dat oerwoud van globaal geweld en veranderingen, wil ook nog een fijn leven hebben. Als ik lees dat ze in SoCal aan cloudseeding doen vanwege de droogte en twee dagen later zijn er overal overstromingen zie ik ook genoeg aanknopingspunten om in een fuik te duiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vermoed (zoals dat vaak gaat met alle belangrijke technologie) dat grote politieke beslissingen van formaat ook al lang worden berekend en afgewogen op deze wijze. Het is een A.I. wedloop tussen grootmachten.
Men moet dus wel mee gaan met bijvoorbeeld China die ethisch minder problemen heeft.
Ongetwijfeld door veel verder gevorderde A.I. waar de burger nog totaal geen weet van heeft.
Voordat iets openbaar wordt gemaakt was het natuurlijk al veel langer in de maak.
Wij mogen als gewone burger nu slechts een beetje spelen en kennis maken met de verouderde schattige Chat versie die gepresenteerd wordt op de markt als nieuw en baanbrekend.
Ja en dat is een mening.het mag nog.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
Ik heb zelf de laatste keer een inactief virus vaccin gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk voor een vector vaccin gekozen ? Als je die keuze zelf gemaakt hebt natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met NOVA zitten ouwehoeren. Maar het voelt niet o.k. gewoon.
Ik denk ook dat het onontkoombaar is. We zijn niet te redden vanwege het gemakMwah, volgens mij al een feit. Heeft Blackrock niet Aladdin die alle investeringen beslist? Ga er wel vanuit dat "men" al veel langer gebruik maakt van AI, bots en alles wat er mee samenhangt. En om het verder te trekken, ik geloof ook niet dat de politiek geen politieke beslissingen maakt. Dit is of door geld, of door afpersing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vermoed (zoals dat vaak gaat met alle belangrijke technologie) dat grote politieke beslissingen van formaat ook al lang worden berekend en afgewogen op deze wijze. Het is een A.I. wedloop tussen grootmachten.
Men moet dus wel mee gaan met bijvoorbeeld China die ethisch minder problemen heeft.
Ongetwijfeld door veel verder gevorderde A.I. waar de burger nog totaal geen weet van heeft.
Voordat iets openbaar wordt gemaakt was het natuurlijk al veel langer in de maak.
Wij mogen als gewone burger nu slechts een beetje spelen en kennis maken met de verouderde schattige Chat versie die gepresenteerd wordt op de markt als nieuw en baanbrekend.
Ja en dat is een mening.het mag nog.
Waar zijn alle bewijzen van Epstein gebleven en hoe kan de FBI dat kwijtraken. En wie zijn de namen die van de lijst van Epstein af zijn gehaald.
Maar goed, we dwalen af. Vind het al lastig genoeg om het alleen bij Covid te houden, aangezien voor mij alles met elkaar verbonden is.![]()
Yup je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:27 schreef _I het volgende:
[..]
Maar goed, we dwalen af. Vind het al lastig genoeg om het alleen bij Covid te houden, aangezien voor mij alles met elkaar verbonden is.
Betaald worden om het überhaupt te nemen? Zou voor mij intuïtief al een no-go zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de laatste keer een inactief virus vaccin gehad.
Daarvoor gekozen omdat dat 500 euro opleverde.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Betaald worden om het überhaupt te nemen? Zou voor mij intuïtief al een no-go zijn.
Heb je de bijsluiter goed gelezen?
Gelukkig doet Poetin daar wat aan...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dankzij Elensky konden ook kinderen tussen 5-11 jaar ingespoten worden met die experimentele shit.
Tja, ik laat ook mijn gedachten erover gaan, en dan merk ik die krampachtigheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:46 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarom? Ik luister gewoon naar wat ze te zeggen hebben/willen aantonen en laat mijn gedachten daarover gaan.
Jaja. Het kan best allemaal ok zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Geen mRNA, lekker klassiek, dus een echt vaccin.
In het VK werd de meerderheid gevaccineerd met AstraZeneca, een vector vaccin.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:58 schreef _I het volgende:
Vervolg op gisteren. Kan er op dit moment weinig aan toevoegen (zit het nog te kijken).
De witte bloedproppen werden voor het eerst gezien in 2020, dus hangen waarschijnlijk samen met het spike-eiwit. Maar na de helft van 2021 explodeerde dit. Men vermoed dat er of verkeerde proteïnes aangemaakt worden in een klein gedeelte van de mensen (10%), waardoor de cel niet het spike-eiwit aanmaakt, maar een ander eiwit dat zich hecht aan de binnenwand van de ader.
Met denkt dat het 12-18 maanden kan duren voordat ze zo groot zijn dat ze een dodelijk gevolg kunnen hebben Maar gelukkig zagen ze er vorig jaar minder dan de 2 jaar ervoor (van 30 naar 20% van de autopsies).
Ook wordt er gemeld dat het menselijk lichaam twee hoofdadersystemen heeft: het arteriële systeem, dat zuurstofrijk bloed van het hart naar de rest van het lichaam transporteert, en het veneuze systeem, dat zuurstofarm bloed terugvoert naar het hart. Deze witte bloedproppen komen in beide systemen voor.
In de UK wordt ongeveer 20-30% van de mensen gebalsemd, en hiervan heeft ongeveer 20% (2023) deze bloedproppen. Aangenomen dat dit een redelijke vertegenwoordiging is, kan je dus aannemen dat 20% van de mensen dit heeft.
En er wordt ook nog gesproken over micro-bloedproppen. Dit komt in 25% van de gevallen voor, en dit werd normaal alleen gezien bij mensen die bijvoorbeeld chemo hadden. tevens noemen ze de normale "jellly" bloedproppen, en die komen nu ongeveer in 40% van de gevallen voor (pre-covid was dit ongeveer 30%)
Er wordt overigens niet gezegd dat dit door vaccinatie komt, het kan ook door besmetting komen, buiten het feit dat er dus een explosieve groei was vanaf 2021-Q3
Lijkt me een hele goede reden om je te laten prikken ja. In de VS kregen sommige mensen een hamburger.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de laatste keer een inactief virus vaccin gehad.
Daarvoor gekozen omdat dat 500 euro opleverde.
Zeker. Dit is vrij eenvoudig te duiden. En zou ook bevestigd moeten kunnen worden door chirurgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het VK werd de meerderheid gevaccineerd met AstraZeneca, een vector vaccin.
Verder heeft 2 op de 5 mensen dit?
Dan moet dat ook vrij eenvoudig zijn aan te tonen in nog levende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |