Maar niet wereldwijd heeft iedereen hetzelfde vaccin ontvangen.quote:Balsemers over de hele wereld melden de vondst van witte, rubberachtige bloedstolsels in een hoog percentage van de lichamen die zij balsemen. Deze stolsels bestaan uit fibrine, bloedplaatjes en mogelijk een abnormaal eiwit genaamd amyloïde.
Omdat ze niet verder komen met de onderzoeken, vermoed ik. Deze man vertelt ook dat hij heel weinig response krijgt en bijna niemand mee wil werken aan het onderzoek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niet wereldwijd heeft iedereen hetzelfde vaccin ontvangen.
Hier in Nederland hebben we sowieso 4 verschillende vaccins, in het VK is dat voornamelijk AstraZeneca, die anders werkt dan het geliefde onderwerp op dit forum, en in Azië veelal klassieke vaccins.
Waarom wordt er dan uitsluitend een link gelegd met het vaccin, en niet bijvoorbeeld een covid variant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door _I op 08-02-2024 17:20:34 ]
In de video die je plaatste. Vanaf 11:55 min.quote:
Ah, Thanks!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef Monomeism het volgende:
[..]
In de video die je plaatste. Vanaf 11:55 min.
De mRNA blijft ook volgens Tom Havilan niet in de armspier.
O.a. Immunoloog Pierre Capel had het hier 2 jaar geleden ook al over.
Het schijnt te komen vanwege een reactie van het complementsysteem die er is voor de herkenning van lichaams vreemde stoffen (in dit geval de lichaamsvreemde nano-carrier van polyethyleenglycol) die tijdelijk de bloedvaten verwijd waardoor de lipo nano's direct na inspuiting worden meegevoerd in de bloedsomloop en vervolgens random versmelten met celweefsel waar het maandenlang spike eiwit blijft produceren.
Die filmpjes met die witte slierten zag ik ruim een jaar geleden al voorbij komen op Rumble trouwens.
Ja klopt, is beetje zoals de thermite bij 911: het verhaal gaat al een tijd rond en verandert steeds.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef Monomeism het volgende:
[..]
In de video die je plaatste. Vanaf 11:55 min.
De mRNA blijft ook volgens Tom Havilan niet in de armspier.
O.a. Immunoloog Pierre Capel had het hier 2 jaar geleden ook al over.
Het schijnt te komen vanwege een reactie van het complementsysteem die er is voor de herkenning van lichaams vreemde stoffen (in dit geval de lichaamsvreemde nano-carrier van polyethyleenglycol) die tijdelijk de bloedvaten verwijd waardoor de lipo nano's direct na inspuiting worden meegevoerd in de bloedsomloop en vervolgens random versmelten met celweefsel waar het maandenlang spike eiwit blijft produceren.
Die filmpjes met die witte slierten zag ik ruim een jaar geleden al voorbij komen op Rumble trouwens.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:13 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat ze niet verder komen met de onderzoeken, vermoed ik. Deze man vertelt ook dat hij heel weinig response krijgt en bijna niemand mee wil werken aan het onderzoek.
Ze kunnen het sowieso niet linken aan vaccinaties, omdat die data niet vrijgegeven wordt. Alleen anecdotes van een enkele uitvaartverzorger die zei dat iedereen die de bloedstolsels had ook gevaccineerd was.
Ze leggen ook geen directe link met het vaccin, ze geven zelfs aan dat het in 2020 ook in mindere mate aanwezig was, en vanaf halverwege 2021 dus een enorme stijging.
Ze roepen juist om meer onderzoek, niet specifiek over de vaccins, maar geven wel aan dat het verstandig zou zijn om voorlopig niet verder te gaan met de mRNA technieken die dit jaar gaan uitkomen (geven aan dat Moderna 40 mRNA technieken klaar heeft staan w.o. griep, rsv, schurft, kanker etc)
De tekst stond nog in ChatGPT, en die zei het volgende;Ik vraag me af waarom de uitvaartverzorger weet dat iemand gevaccineerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is met een vaccinatie graad van tegen de 90% de kans groot dat iemand gevaccineerd is.
Zelfde geldt voor Covid, vrijwel iedereen is 2 of meerdere malen besmet geweest.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:02 schreef _I het volgende:
[..]
Ah, Thanks!![]()
Op linkedin was er een jaar geleden ook al iemand, wat hier ook gemeld is. Maar dit is de eerste keer dar ik het in onderzoeken tegen kom.
Volgens het verhaal heeft ze dat gevraagd aan de familie, elke keer dat ze deze stolsels zag.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom de uitvaartverzorger weet dat iemand gevaccineerd is.
Overigens is met een vaccinatie graad van tegen de 90% de kans groot dat iemand gevaccineerd is.
Zelfde geldt voor Covid, vrijwel iedereen is 2 of meerdere malen besmet geweest.
Ben jij ook al zo'n wakker dier net als ik laatquote:Op vrijdag 9 februari 2024 04:38 schreef _I het volgende:
Dit, bijvoorbeeld, is wat me zo stoort. Hieronder het vorige voorstel en laatste voorstel voor het pandemie verdrag. Vrijwaring voor producenten is opgenomen, en de bepalingen zijn alleen maar zwakker geworden. Maar voor de slachtoffers wordt er getekend dat er een sociaal contract is dat iedereen mee moet werken aan de maatregelen (Whole-of-Society) en dat men accepteert dat er een risico is op dood/ziekte.
Natuurlijk staat daar een compensatie tegenover, maar het wordt dus ook gelijk onmogelijk gemaakt om rechtszaken aan te spannen. Of om de media op te zoeken. Het document beschrijft verder namelijk dat het vertrouwen in de overheid boven de waarheid gaat.
infodemic” means too much information, false or misleading information, in digital and
physical environments during a disease outbreak. It causes confusion and risk-taking behaviours
that can harm health. It also leads to mistrust in health authorities and undermines public health
and social measures;
als het niet mis- of desinformatie is volgens het gezag, is het wel "teveel". Ik vind het echt BIZAR dat dit getekend wordt, zonder dat de bevolking hier van op de hoogte is.
Daarnaast wordt er gewoon duidelijk gezegd dat dit verdrag er is om gelijkheid te verkrijgen d.m.v. het voorbereiden op pandemieën. En dat het gelijk in gaat, dreiging of niet.
Achieving equity in, for and through pandemic prevention, preparedness and response
3. The Parties shall implement the WHO PABS System:
(b) at all times, both during and between pandemics
En ik wil niet eens beginnen over de "one health" aanpak... Dus vaccinatiemakers mogen ongestoord te keer gaan, zolang ze maar met nieuwe producten blijven komen, en wij accepteren in stilte dat hier gevolgen aan kunnen zitten - "for the greater good". En dit geldt ook voor (huis)dieren!
=============================================================
(Vertaling door ChatGPT)
Pandemie verdrag voorstel van Jun '23
Article 10. Liability risk management
[*]1. De Partijen zullen uiterlijk op XX, gebruikmakend van bestaande relevante modellen als referentie, regionale of internationale schadevergoedingsregeling(en) voor vaccinletsel vestigen voor letsels die het gevolg zijn van het gebruik en/of de toediening van vaccins ontwikkeld voor reactie op pandemieën die transparant zijn en eventuele aansprakelijkheidsbeschermingen en/of andere risicobeheermechanismen voor aansprakelijkheid aanvullen.
[*]2. Elke Partij zal overwegen om schadevergoedingsregeling(en) voor vaccinletsel te implementeren en/of deel te nemen aan, voor letsels die het gevolg zijn van het gebruik en/of de toediening van vaccins ontwikkeld voor reactie op pandemieën, en zal overwegen strategieën te ontwikkelen voor voldoende financiering van de regeling(en).
[*]3. Elke Partij zal nationale strategieën ontwikkelen voor het beheren van aansprakelijkheidsrisico's op haar grondgebied met betrekking tot de productie, distributie, toediening en het gebruik van de vaccins ontwikkeld voor reactie op pandemieën. Strategieën kunnen bijvoorbeeld de ontwikkeling van modelcontractbepalingen, schadevergoedingsmechanismen voor vaccinletsel, verzekeringsmechanismen, beleidskaders en principes voor de onderhandeling van inkoopovereenkomsten en/of de donatie van de vaccins ontwikkeld in reactie op pandemieën omvatten, en het opbouwen van expertise voor contractonderhandelingen in deze kwestie.
[*]4. Elke Partij zal zich inspannen om te waarborgen dat in contracten voor de levering of aankoop van vaccins ontwikkeld in reactie op pandemieën, vrijwaringsclausules voor koper/ontvanger, indien aanwezig, uitsluitend als een uiterste regeling worden voorzien, en redelijkerwijs tijdgebonden zijn, met de einddatum uitdrukkelijk gedefinieerd vanaf het begin. De Partijen komen verder overeen dat dergelijke vrijwaringsclausules voor koper/ontvanger alleen voor nieuwe producten geaccepteerd zouden moeten worden.
Pandemie verdrag voorstel van Oct '23
Article 15. Compensation and liability management
[*]1. Elke Partij zal nationale strategieën ontwikkelen voor het beheren van aansprakelijkheidsrisico's op haar grondgebied met betrekking tot de productie, distributie, toediening en het gebruik van nieuwe vaccins ontwikkeld in reactie op pandemieën. Strategieën kunnen onder meer omvatten de ontwikkeling van modelcontractbepalingen, schadevergoedingsmechanismen voor vaccinletsel, verzekeringsmechanismen, beleidskaders en principes voor de onderhandeling van inkoopovereenkomsten en/of de donatie van nieuwe vaccins ontwikkeld in reactie op pandemieën, en het opbouwen van expertise voor contractonderhandelingen in deze kwestie.
[*]2. De Conferentie van de Partijen zal, binnen twee jaar na de inwerkingtreding van het WHO Pandemisch Akkoord, met gebruikmaking van bestaande relevante modellen als referentie, schadevergoedingsmechanisme(n) voor vaccinletsel zonder schuldvraag vaststellen (no-fault vaccine injury compensation mechanism(s)), met als doel de toegang tot financiële compensatie voor individuen die ernstige bijwerkingen ondervinden als gevolg van een pandemisch vaccin te bevorderen, evenals meer in het algemeen de acceptatie van pandemische vaccins te bevorderen. De Conferentie van de Partijen zal verder de mechanisme(n) ontwikkelen, die regionaal en/of internationaal kunnen zijn, inclusief strategieën voor de financiering van de mechanisme(n), via de modaliteiten voorzien in Artikel 20 hierin.
[*]3. Elke Partij zal zich inspannen om te waarborgen dat, in contracten voor de levering of aankoop van nieuwe pandemische vaccins, vrijwaringsclausules voor koper/ontvanger, indien aanwezig, uitzonderlijk worden verstrekt en tijdgebonden zijn.
no-fault vaccine injury compensation mechanism(s) =
recognises that individuals who get vaccinated, put themselves at a very small risk of injury following vaccination, for the wider benefit of the community, and acknowledges that in the very rare cases where a vaccine causes permanent impairment or death, affected individuals deserve compensation. It acts as a kind of social contract.
Erkent dat personen die zich laten vaccineren, zichzelf blootstellen aan een zeer klein risico op letsel na vaccinatie, ten bate van het bredere gemeenschapsbelang, en erkent dat in de zeer zeldzame gevallen waar een vaccin permanente schade of de dood veroorzaakt, getroffen personen compensatie verdienen. Het fungeert als een soort maatschappelijk contract.
(WHO website)
WE MOETEN DUS NU AL ERKENNEN DAT NIEUWE VACCINATIES IN ZELDZAME GEVALLEN BIJWERKINGEN HEBBEN. => En daarom heb ik er een probleem mee dat we alles onder vaccinaties kunnen wegzetten. Vaccinaties staan bekend om weinig bijwerkingen (hoeveel zijn er wel niet van de markt gehaald!?) en dat nemen we dan voor waarheid aan voor alle nieuwe producten die we in die categorie plaatsen. BIZAR
Joah, ik leef snachts.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n wakker dier net als ik laat
Zo heerlijk rustigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:15 schreef _I het volgende:
TL;DR
Pandemie verdrag legt vast dat bij nieuwe producten vacinatiemakers gevrijwaard zijn
[..]
Joah, ik leef snachts.
En om je bericht terug te komen, ik ga me niet laten dwingen tot iets of wat dan ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:15 schreef _I het volgende:
TL;DR
Pandemie verdrag legt vast dat bij nieuwe producten vacinatiemakers gevrijwaard zijn
[..]
Joah, ik leef snachts.
The world is your oysterquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:18 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, nou dat! Heb de wereld voor mezelf.
Nou, ik geloof dat we al getekend hebben, of in ieder geval het voornemen hebben om te tekenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En om je bericht terug te komen, ik ga me niet laten dwingen tot iets of wat dan ook
Dan nog? Under gunshot? Laat me niet lachen, gaat echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:21 schreef _I het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat we al getekend hebben, of in ieder geval het voornemen hebben om te tekenen.
Maar heb nog niemand het verdrag duidelijk zien uitleggen. Stilzwijgend glijden we erin.
Net als de DigiID, vaccinatie status vastgelegd, internet gekoppeld aan je persoon. Niet gevaccineerd, geen toegang tot je geld en internet.
HA HA, belachelijk.. Tsja.. Maar steeds meer belachelijke dingen worden waarheid.
Nee, er zal geen openlijke dwang zijn. Het individu zal worden dwarsgezeten. Werk je niet mee, dan mag je niet meedoen in de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan nog? Under gunshot? Laat me niet lachen, gaat echt niet gebeuren
Genoeg mensen doen niet mee, so.. Not gonna happenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:21 schreef _I het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat we al getekend hebben, of in ieder geval het voornemen hebben om te tekenen.
Maar heb nog niemand het verdrag duidelijk zien uitleggen. Stilzwijgend glijden we erin.
Net als de DigiID, vaccinatie status vastgelegd, internet gekoppeld aan je persoon. Niet gevaccineerd, geen toegang tot je geld en internet.
HA HA, belachelijk.. Tsja.. Maar steeds meer belachelijke dingen worden waarheid.
Vanwaar je zekerheid? Heb je het verdrag doorgenomen? Weet je waar er voor getekend wordt?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Genoeg mensen doen niet mee, so.. Not gonna happenEn blij toe dat niet iedereen mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |