abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212357441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja de menigte staat flexibel in de rij. Flexibele lockdowns. Flexibel als Rutte. etc
Dus toch wel.
pi_212357449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:22 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja en?
Hoe zit het dan met de rest?
pi_212357569
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe zit het dan met de rest?
Die vector based vaxxes hebben minder de aandacht gok ik zo he? AstraZeneca en Janssen etc. Pfizer en moderna zijn nu eenmaal de meest toegepaste. Je vraagt een beetje naar de jouw bekende weg toch?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212357930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Die vector based vaxxes hebben minder de aandacht gok ik zo he? AstraZeneca en Janssen etc. Pfizer en moderna zijn nu eenmaal de meest toegepaste. Je vraagt een beetje naar de jouw bekende weg toch?
Er zijn nog meer he?

En die verpleger is toch Engels?

Daar is AstraZeneca het meest gebruikt.

In Rusland is dat Sputnik, in China heet die Sinnovac meende ik.

Het probleem is wereldwijd toch?
pi_212357968
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er zijn nog meer he?

En die verpleger is toch Engels?

Daar is AstraZeneca het meest gebruikt.

In Rusland is dat Sputnik, in China heet die Sinnovac meende ik.

Het probleem is wereldwijd toch?
Ik zeg toch etc.

quote:
Pfizer en moderna zijn nu eenmaal de meest toegepaste.

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 09-02-2024 12:22:11 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212357983
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 09:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Volkskrant is hier in 2022 ingedoken en heeft een hoogleraar pathologie gevraagd wat die bloedstolsels precies zijn.

Die geeft aan dat het om postmortale stolsels gaat die heel normaal zijn.
Ok dat klinkt logisch maar het is helemaal niet zeker dat deze soort van strengen die behoorlijk sterk zijn (dus nogal wat tijd nodig hadden om zich te vormen) post-mortum zijn ontstaan. Althans daar heeft men het in de video over.

Het is nu 2024 ---- Op o.a. 15:02 minuten in de video die eerder werd geplaatst wordt in ieder geval een heel andere mening gedeeld over deze verdichtingen in de bloedvaten dan die van die meneer uit de Volkskrant.
Ze zouden zelfs een oorzaak van overlijden kunnen zijn en niet een post mortum proces.

Ze spreken er steeds weer over dat het een totaal nieuw fenomeen is.
Niet dat stollingen niet voorkomen maar dit soort stolling is volgens de in de video genoemde pathologen een onbekend soort stolling in een categorie die nog nooit eerder is waargenomen. Afgezien wat wij daarvan vinden of zelfs maar kunnen weten als geinteresseerde leken natuurlijk.
― Thomas Sowell
pi_212357992
doebel
― Thomas Sowell
pi_212358049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ok dat klinkt logisch maar het is helemaal niet zeker dat deze soort van strengen die behoorlijk sterk zijn (dus nogal wat tijd nodig hadden om zich te vormen) post-mortum zijn ontstaan. Althans daar heeft men het in de video over.

Het is nu 2024 ---- Op o.a. 15:02 minuten in de video die eerder werd geplaatst wordt in ieder geval een heel andere mening gedeeld over deze verdichtingen in de bloedvaten dan die van die meneer uit de Volkskrant.
Ze zouden zelfs een oorzaak van overlijden kunnen zijn en niet een post mortum proces.

Ze spreken er steeds weer over dat het een totaal nieuw fenomeen is.
Niet dat stollingen niet voorkomen maar dit soort stolling is volgens de in de video genoemde pathologen een onbekend soort stolling in een categorie die nog nooit eerder is waargenomen. Afgezien wat wij daarvan vinden of zelfs maar kunnen weten als geinteresseerde leken natuurlijk.
Bij mij komt dat over als krampachtig willen dat dit waar is.

Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.
pi_212358082
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik zeg toch etc.
[..]

Blijft raar dat er op 1 fabrikant wordt gefocust.

Een wereldwijd probleem, er zijn rond de miljard mensen gevaccineerd met Sinnovac, maar dat telt niet mee.

En dan beweren dat die rubber strengen lange tijd in je bloed hebben kunnen zitten toen iemand nog leefde...

Sure.

De leek gelooft dat als hij dat wil geloven.
pi_212358227
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom?

quote:
Een wereldwijd probleem, er zijn rond de miljard mensen gevaccineerd met Sinnovac, maar dat telt niet mee.
Vector rna eiwit in de armspier vs occulatie insert lipo nano in cell rna. Zou er enig verschil zijn denk je?

quote:
En dan beweren dat die rubber strengen lange tijd in je bloed hebben kunnen zitten toen iemand nog leefde...

Sure.
Ja daar hebben ze het over.

quote:
Het geloof in frikandellen is de nieuwe religie en wetenschap inderdaad.
Het heeft vele flexibele gelovigen opgeleverd.
― Thomas Sowell
pi_212358306
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij mij komt dat over als krampachtig willen dat dit waar is.
Waarom? Ik luister gewoon naar wat ze te zeggen hebben/willen aantonen en laat mijn gedachten daarover gaan.
― Thomas Sowell
pi_212358447
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Heb je trouwens dat stukje uit de Volkskrant nog voorhanden? Ik wil dat graag lezen.
― Thomas Sowell
pi_212358663
"Die verpleger" woont in de UK, maar de onderzoeker in de US. En ik geloof niet dat Pfizer ergens genoemd werd, dat deed ik alleen vanwege de youtube "brought to you by..".

Het gaat om de techniek, mRNA, niet om een merknaam.

Maar in het licht van "We moeten er alles aan doen om de prikbereidheid hoog te houden" en "het vertrouwen in de overheid niet te schaden" kan zo'n professor wel wat zeggen, maar waar zijn de onderbouwingen? Is er literatuur over de witte bloedproppen, of het bloed wat eruit ziet als koffie? Dat zou zo op te leveren moeten zijn toch?

De stolsels lijken op delen van de aderconstructie, en daarom gaan ze er ook vanuit dat de cellen in de aderwand een ander eiwit aanmaken (amyloïdose) dan het Spike eiwit.
pi_212359519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Heb je trouwens dat stukje uit de Volkskrant nog voorhanden? Ik wil dat graag lezen.
Hij zit achter betaalmuur.
Ik wil de link wel plaatsen als de moderator akkoord gaat.
pi_212359522
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:16 schreef _I het volgende:

Het gaat om de techniek, mRNA, niet om een merknaam.
Zelfs dat niet eens maar waar het in je ribosomen in de cellen exact voor codeert en wat dat doet.
Techniek is techniek. De techniek an-sich zou gericht in individuele gevallen bij een immuunstoornis voor zwaar zieke patiënten op de rand zelfs levensreddend kunnen zijn naar gelang wat een specifieke ziekte bij iemand doet of het immuunsysteem nalaat om te doen wat het doen moet. Maar wanneer het tegelijkertijd waar is dat door een reactie van het complementsysteem de bloedvaten verwijden en daardoor nano-partikels zich overal in het lichaam langdurig werkend in cel weefsel kunnen versmelten kun je er meer kwaad mee uitrichten dan goeds.
― Thomas Sowell
pi_212359566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:39 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Zelfs dat niet eens maar waar het in je ribosomen in de cellen exact voor codeert en wat dat doet.
Techniek is techniek. De techniek an-sich zou gericht in individuele gevallen bij een immuunstoornis voor zwaar zieke patiënten op de rand zelfs levensreddend kunnen zijn naar gelang wat een specifieke ziekte bij iemand doet of het immuunsysteem nalaat om te doen wat het doen moet. Maar wanneer het tegelijkertijd waar is dat door een reactie van het complementsysteem de bloedvaten verwijden en daardoor nano-partikels zich overal in het lichaam langdurig werkend in cel weefsel kunnen versmelten kun je er meer kwaad mee uitrichten dan goeds.
Dit ging om dna vervuiling, die in 10% van de gevallen dus aanzet tot het aanmaken van een ander eiwit. Er zijn meerdere zaken die er spelen die slecht onderzocht worden. Je hebt idd ook nog het feit dat er niet alleen in de spier cellen worden aangezet tot de aanmaak, maar door het hele lichaam en dat 15 maanden lang.
pi_212359649
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:42 schreef _I het volgende:

[..]
Dit ging om dna vervuiling, die in 10% van de gevallen dus aanzet tot het aanmaken van een ander eiwit. Er zijn meerdere zaken die er spelen die slecht onderzocht worden. Je hebt idd ook nog het feit dat er niet alleen in de spier cellen worden aangezet tot de aanmaak, maar door het hele lichaam en dat 15 maanden lang.
En die premisse is zorgwekkend op de langere termijn terwijl iedereen gewoon "doorgaat met z'n leven" omdat men denkt dat het allemaal achter de rug ligt.
― Thomas Sowell
pi_212359661
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure.

Waarom heb jij eigenlijk voor een vector vaccin gekozen ? Als je die keuze zelf gemaakt hebt natuurlijk.
pi_212359687
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]
En die premisse is zorgwekkend op de langere termijn terwijl iedereen gewoon "doorgaat met z'n leven" omdat men denkt dat het allemaal achter de rug ligt.
Zeker, en helemaal als je je bedenkt dat er een pandemie verdrag klaar ligt waarin staat dat vaccinatie een streefdoel is, en dat dit zoveel mogelijk gepromoot moet worden en we "op voorhand accepteren dat er bijwerkingen zijn" maar dit niet benoemen want "infodemic".

En dat ons onderzoek naar de maatregelen over minimaal 3 jaar klaar is en in de UK schuiven ze verhoringen ook door naar eind dit jaar. Lekker dat het verdrag dan al getekend is.

[ Bericht 10% gewijzigd door _I op 09-02-2024 15:05:26 ]
pi_212359878
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:54 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker, en helemaal als je je bedenkt dat er een pandemie verdrag klaar ligt waarin staat dat vaccinatie een streefdoel is, en dat dit zoveel mogelijk gepromoot moet worden en we "op voorhand accepteren dat er bijwerkingen zijn" maar dit niet benoemen want "infodemic".
Veel mensen die in de rij hebben gestaan zijn allang 'wakker'. Ik walg van die laatdunkende benaming "wakker" overigens. Maar mijn punt is: Je hoort ze niet in het dagelijks leven. Je zou het niet geloven wanneer je om je heen kijkt maar ze zullen niet ver meer gaan komen met die plannen. Heb je de gemiddelde reacties gelezen onder alle weerstand die er te vinden is online? Je kunt er alleen van wegkijken maar dat is meer dan een critical mass zou veroorzaken onder heel andere omstandigheden. Ook gedupeerden met meerdere vaccinaties die daarnaast vrienden, gezinsleden en familie ziek hebben zien worden of zelfs sterven gaan hier niet meer in mee. De weerstand is groot genoeg. De definitie van critical mass is dan ook dat er geen meerderheid nodig is om iets te doen mislukken. Dat zien we ook aan de minderheid bovenin de piramide die ons (de enorme meerderheid) met strakke hand regeert. Dat is sowieso een fenomeen op zichzelf.
― Thomas Sowell
pi_212359944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:10 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Veel mensen die in de rij hebben gestaan zijn allang 'wakker'. Ik walg van die laatdunkende benaming "wakker" overigens. Maar mijn punt is: Je hoort ze niet in het dagelijks leven. Je zou het niet geloven wanneer je om je heen kijkt maar ze zullen niet ver meer gaan komen met die plannen. Heb je de gemiddelde reacties gelezen onder alle weerstand die er te vinden is online? Je kunt er alleen van wegkijken maar dat is meer dan een critical mass zou veroorzaken onder heel andere omstandigheden. Ook gedupeerden met meerdere vaccinaties die daarnaast vrienden, gezinsleden en familie ziek hebben zien worden of zelfs sterven gaan hier niet meer in mee. De weerstand is groot genoeg. De definitie van critical mass is dan ook dat er geen meerderheid nodig is om iets te doen mislukken. Dat zien we ook aan de minderheid bovenin de piramide die ons (de enorme meerderheid) met strakke hand regeert. Dat is sowieso een fenomeen op zichzelf.
Ben benieuwd. Denk dat je gelijk hebt in theorie, maar vind het lastig te geloven dat men de barricades op gaat als het langzaam gebeurt. Weet idd wel dat er een hoop mensen niet meer zo positief t.o. de maatregelen en vaccinaties staan.

De kamer stemde tegen, van Huffelen ging toch verder, en er gebeurde niets.
pi_212359985
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:18 schreef _I het volgende:

[..]
Ben benieuwd. Denk dat je gelijk hebt in theorie, maar vind het lastig te geloven dat men de barricades op gaat als het langzaam gebeurt. Weet idd wel dat er een hoop mensen niet meer zo positief t.o. de maatregelen en vaccinaties staan.
Ik geloof dat ze alleen nog maar in paniek zijn "daarboven".
Red jezelf, Gaan ze elkaar toeroepen. ;)
― Thomas Sowell
pi_212360017
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:22 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik geloof dat ze alleen nog maar in paniek zijn "daarboven".
Red jezelf, Gaan ze elkaar toeroepen. ;)
Vandaar al die bunkers..
pi_212360100
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef _I het volgende:

[..]
Vandaar al die bunkers..
Het is het principe van "Ordo Ab Chao"
En wij grazen naïef verder. Voor zolang we niets opmerken.

― Thomas Sowell
pi_212360181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is het principe van "Ordo Ab Chao"
En wij grazen naïef verder. Voor zolang we niets opmerken.

Filosofisch equivalent van de chaos theorie.

Er zal een nieuwe (wereld) orde ontstaan. Zelfs Putin had het met Tucker over dat beveiliging van mensen alleen globaal aangepakt kan worden.

Een grote mind fuck.

=> Best een weird filmpje overigens. :P

Net als Woke vs Awake, misschien meer ontwaakt dan wakker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')