abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212341125
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Best knap om bloedstolsels te vinden nà het balsemen...
Na het conserverings- en desinfectieproces van het balsemproces!? Klinkt dat beter?

En inhoudelijk?
pi_212341128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
John Campbell is maar een verpleger. Dat telt niet.
Hij liegt en bedriegt de hele boel bij elkaar.
En die foto's zijn nep "deepfake".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk. Beter luister je naar Dr. Bill Gates met zijn voorspellende gaven.

En balsemen... Dat deden ze in Egypte. Bwahahaha.
pi_212341132
Gelukkig staat er in het pandemie verdrag dat ze straks een "whole-of-Society" aanpak dienen te gebruiken al bij de dreiging van een mogelijke pandemie met een eventueel dodelijke stof.

En dan noemen we het een "infodemic" en dan kunnen we alle tegengeluiden die tegen het overheidsnarratief in gaan verbieden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste versie Pandemie Verdrag

Heb hem doorgenomen (en de oudere versies) en het is een lang verhaal om geld te verplaatsen en controle te krijgen over de informatiestromen, wetenschap en de uit te voeren plannen. Waarbij kwetsbaren de hoofdtoon voeren, net als onderontwikkelde landen en er wordt gestreden voor “universal health coverage”, die zonder enige financiële problemen moet plaatsvinden.

Zat er in de vorige draft nog een bepaling voor vaccinatieschade, in de nieuwe versie is die volledig verdwenen.

Vol met vaagheden, niet gedefinieerde begrippen en gefocust op een "Whole-of-government" en "Whole-of-Society" aanpak. Waarbij we alle dieren (vee en huisdieren) en omgevingen gaan testen op mogelijke pathogenen, die eventueel een impact kunnen hebben, en daar gaan we "preventief en voorbereidend" op reageren.

Een zware focus op Zoönose, dus we moeten meer labs openen waar we allerlei stoffen gaan testen, en deze gaan we ook rondsturen naar andere landen. Dus de lab leak negeren we even voor het gemak, en gaan gewoon door met doen als of we ziek worden van vleermuizen en niet van wetenschappers die in een lab aan het knoeien zijn met onschuldige ziektes.

SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door _I op 08-02-2024 05:37:03 ]
pi_212341140
Las ook dat jullie het hadden over Yuval en zijn "mensen kunnen gehackt worden". Werd een beetje een gekscherend gesprek, maar volgens mij is dit niet letterlijk.

"Na het nemen van het vaccin verandert er iets in je.." Ik denk dat door mee te gaan in de angst, het binnen zitten, het nemen van een nieuw medicijn en het accepteren van een 2G/3G QR systeem, dat er in de mens gewoon iets verandert. Als je dit geaccepteerd hebt, is het daarna weer veel gemakkelijker om andere zaken door te voeren.

Er zijn mensen die 5 of 6 van die vaccinaties gehad hebben, of nu nog steeds die dingen halen. Mensen die enorme bijwerkingen hadden en dan alsnog zeggen "maar zonder vaccinatie was het erger geweest". Of mensen zoals hier in de thread, die maar blijven ageren tegen alle zaken, omdat het vaccin het beste is wat ons is overkomen en zelfs onder valse voorwendselen toegediend had moeten worden.

Dat is de herprogrammering. Zoals die Pfizer dude al zei, een paar jaar geleden had 95% een nieuwe mRNA techniek afgewezen, en nu stonden ze met de neuzen tegen de ramen aangedrukt te wachten tot ze mochten. "Is mijn jaar al aan de beurt". Wat je niet kan bereiken als je het nieuws en influencers kan afkopen met miljarden.

Kennen we al deze berichten nog;

Prikjaloezie: 7 vragen over afgunst die ongevaccineerden ...Voor wie geen idee heeft, wat is prikjaloezie? „Het is de afgunst die je voelt als iemand anders al wel gevaccineerd mag worden en jij nog niet...
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-gevaccineerden

Het is terecht dat jongeren jaloers zijn op gevaccineerde ouderen, maar je kan er niks mee
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic

You got the COVID-19 vaccine? I have vaccine envy - Harvard
https://www.health.harvar(...)e-envy-2021031122140

Coping with COVID-19: Vaccine Envy
Waiting can be difficult. - Washington State Department of Health
https://medium.com/wadept(...)ne-envy-6462e6a0fe3d

The term vaccine envy (i.e., envy experienced when others are given the opportunity to receive a COVID-19 vaccine) was coined during the COVID-19 pandemic and has received media attention. This study is the first to systematically investigate vaccine envy. In two pre-registered online surveys conducted in May 2021 (N = 1,174) and October/November 2021 (N = 535), we collected data from vaccinated and unvaccinated German participants, including measures of vaccine envy, well-being, personal experiences during the pandemic, and various trait constructs (e.g., justice sensitivity and self-esteem). We found that in May 2021, 47% of participants experienced vaccine envy at least sometimes and that vaccine envy was connected to victim sensitivity, subjective perceptions of being threatened by the pandemic, and an increased willingness to be vaccinated. By November 2021, however, vaccine envy among unvaccinated participants had almost disappeared. Our findings advance the understanding of the psychological impact of the COVID-19 pandemic. (PsycInfo Database Record (c) 2023 APA, all rights reserved)
https://psycnet.apa.org/record/2023-90523-001

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 08-02-2024 05:10:36 ]
pi_212341144
Denk dat je wel kan zeggen dat als je ooit het woord "complotdenker" (lees: wappie) hebt gebruikt, dat je niet langer kan ontkennen dat jij valt onder de mensen "die gehackt kunnen worden". Of als je hier mensen uitgelachen hebt die aanvoelden dat er iets niet-organisch zich afspeelde.

Heb je geen MAC adres voor nodig, of 5G, of nanotechnologie.

[ Bericht 9% gewijzigd door _I op 08-02-2024 05:25:15 ]
pi_212341162
Even gezocht, maar inderdaad. Het gaat om Data, analyse van gezondheidsproducten zoals de fitbit etc en zo grote groepen mensen kunnen "besturen".

Hackable humans and digital dictators: Q&A with Yuval Noah Harari

Similarly, the combination of AI and biotechnology means that we are very close to the point when you can hack human beings.

Al Jazeera: Hackable how?

Harari: It starts by having corporations and governments amass enormous amounts of data about where we go, what we search online and what we buy. But this is all surface information about our behaviour in the world. The big watershed will come once you can start monitoring and surveying what is happening inside your body and inside your brain. Then you can really hack human beings and we’re very close to this.

Already, a lot of people go about with Fitbit fitness trackers that constantly measure their heart rate and blood pressure. You cross that with what you buy and what you search online, or what you read or what you watch on television. You watch a movie and at the same time, Netflix knows what is happening with your heart rate or your brain.
pi_212341208
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 04:19 schreef _I het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Beter luister je naar Dr. Bill Gates met zijn voorspellende gaven.
Dat deed ik voor Covid al. Alleen toen drong het bij mij nog niet helemaal door waar hij nu precies mee bezig was met zijn 'goede doelen' terwijl hij het gewoon letterlijk allemaal uitlegt he? :')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212341211
Het blijkt ook wel uit de verhoringen van Fauci. Wetenschap was vaak niet de drijfveer, maar het aanpassen van wenselijk gedrag. Maak het ze moeilijk genoeg, en dan gaan ze wel overstag. Dus als je weet waar mensen graag heen gaan, verbied je dat.

Dr. Fauci’s Two-Day Testimony

Key takeaways from day two of Dr. Fauci’s transcribed interview:

[*]Dr. Fauci claimed that the “6 feet apart” social distancing recommendation promoted by federal health officials was likely not based on any data. He characterized the development of the guidance by stating “it sort of just appeared.”

[*]Dr. Fauci acknowledged that the lab leak hypothesis is not a conspiracy theory. This comes nearly four years after prompting the publication of the now infamous “Proximal Origin” paper that attempted to vilify and disprove the lab leak hypothesis.

[*]Dr. Fauci admitted that America’s vaccine mandates during the COVID-19 pandemic could increase vaccine hesitancy in the future. Previously, Dr. Fauci advocated “that when you make it difficult for people in their lives, they lose their ideological bullshit, and they get vaccinated.”
When American universities approached Dr. Fauci, he advised them to impose vaccine mandates on their students.

[*]Dr. Fauci denies allegations that he visited the CIA during the pandemic or influenced the CIA’s investigation into the origins of COVID-19.

[*]Dr. Fauci played semantics with the definition of a “lab-leak” in an attempt to cover-up the inaccurate conclusions of “Proximal Origin.” It is impossible for Dr. Fauci to defend the conclusion of this publication while simultaneously acknowledging that a lab-leak is possible.
pi_212341212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 06:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat deed ik voor Covid al. Alleen toen drong het bij mij nog niet helemaal door waar hij nu precies mee bezig was met zijn 'goede doelen' terwijl hij het gewoon letterlijk allemaal uitlegt he? :')
Ja, hij steekt het niet onder stoelen of banken. Had ik maar geluisterd naar zijn advies om te investeren in Moderna een week voordat ze een pandemie verklaarden.
pi_212341288
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 06:38 schreef _I het volgende:

[..]
Ja, hij steekt het niet onder stoelen of banken. Had ik maar geluisterd naar zijn advies om te investeren in Moderna een week voordat ze een pandemie verklaarden.
Je kan misschien nog wat meedelen in de uitvaart business. Ik kan zoiets niet als altruïst
Ik zag ooit een zombie film waarbij de weinige overlevenden zich in extase te goed deden aan alle prachtige spullen en rijkdommen in een mega grote supermark, die zich voorheen nooit konden veroorloven, maar gelukkig werden ze er niet van.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212341318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je laat je nu wel van een hele rare en enge kant zien. Begrijp ik nu dat jij er achter staat dat een nog erger virus uit een lab moet 'ontsnappen' die wat jou betreft nog veel meer ziekte, dood en verderf mag veroorzaken die een meerderheid moet overtuigen er mee in te stemmen jaarlijks een verplichte prik te nemen? Je laat nu wel je ware aard zien he?
Tja, daar wordt naar uitgekeken, en het wordt de volgende hype genoemd.

Nou, dan maar meteen goed dit keer.
pi_212341332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat word het GX_P2V virus.
Ja, de Chinezen hebben niet echt geleerd van de pandemie lijkt het.
pi_212341339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:15 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je kan misschien nog wat meedelen in de uitvaart business. Ik kan zoiets niet als altruïst
Ik zag ooit een zombie film waarbij de weinige overlevenden zich in extase te goed deden aan alle prachtige spullen en rijkdommen in een mega grote supermark, die zich voorheen nooit konden veroorloven, maar gelukkig werden ze er niet van.
Haha, ook een idee idd. Nah, ik ben wel goed. Denk dat het spiritueel niet lekker zou zitten als ik bezig zou zijn met winst maken op de gezondheid van andere mensen.
pi_212341351
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 04:06 schreef _I het volgende:

[..]
Na het conserverings- en desinfectieproces van het balsemproces!? Klinkt dat beter?

En inhoudelijk?
Dan nog heb je daar geen fuck aan
Iemand die balsemt is geen patholoog.
En balsemen gebeurt niet met heilig water of zo...
pi_212341359
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, daar wordt naar uitgekeken, en het wordt de volgende hype genoemd.

Nou, dan maar meteen goed dit keer.
Je bent een nihilist dus eigenlijk begrijp ik hieruit? Of wat?
― Thomas Sowell
pi_212341371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je bent een nihilist dus eigenlijk begrijp ik hieruit? Of wat?
Wat heeft nihilisme hiermee te maken?

En waarom zo graag stickers op anderen plakken?
pi_212341379
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan nog heb je daar geen fuck aan
Iemand die balsemt is geen patholoog.
En balsemen gebeurt niet met heilig water of zo...
nee, met balsemvloeistoffen zoals formaldehyde.

Voor het gemak van ChatGPT

Het proces van balsemen waarbij de genoemde bloedproppen worden gevonden, is onderdeel van de postmortem procedures die worden uitgevoerd door uitvaartverzorgers of pathologen. Balsemen is een conserverings- en desinfectieproces dat wordt toegepast op het lichaam van een overledene om het in een toonbare staat te houden voor opbaring en uitvaartceremonies. Dit proces kan ook worden gebruikt om het lichaam voor langere tijd te bewaren.

Tijdens het balsemen wordt het bloed van de overledene gewoonlijk verwijderd en vervangen door balsemvloeistoffen om het ontbindingsproces te vertragen. Het verwijderen van bloed en andere lichaamsvloeistoffen maakt het mogelijk om eventuele bloedstolsels of afwijkingen in het vasculaire systeem te identificeren. Het vinden van bloedproppen kan deel uitmaken van de normale praktijk tijdens het balsemen, maar de specifieke vermelding van witte, rubberachtige bloedstolsels, zoals beschreven in de podcast, suggereert een afwijking van wat typisch wordt verwacht. Deze waarneming is blijkbaar ongebruikelijk en wijst op nieuwe pathologische bevindingen die niet gebruikelijk waren voor 2020.

Het proces van het identificeren en analyseren van dergelijke stolsels tijdens balsemen is niet noodzakelijkerwijs een standaardprocedure, maar kan worden uitgevoerd als onderdeel van een gedetailleerder onderzoek wanneer ongewone bevindingen worden waargenomen. De praktijk van balsemen zelf is een normaal onderdeel van de voorbereidingen na het overlijden in veel culturen en wordt uitgevoerd volgens de wensen van de overledene of hun familie, en in overeenstemming met lokale wetgeving en gebruiken.
pi_212341429
Fascinerendste is nog dat er niet gewoon gereageerd wordt met "zorgelijk als waar", maar dat er een gevoel van weerstand ontstaat en het ontkracht moet worden.

"Gehackt!?" :+
pi_212341538
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft nihilisme hiermee te maken?

En waarom zo graag stickers op anderen plakken?
Ik wilde nou niet perse met -paat termen gaan beginnen gezien je laatste vreemde reacties. Verder ben jijzelf iemand die anderen hier steevast voor wappie uitscheld. Maakt verder niet uit gezien het gebruik van jouw eigen stickers, maar iets met pot en ketel?
― Thomas Sowell
pi_212341546
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:44 schreef _I het volgende:
Fascinerendste is nog dat er niet gewoon gereageerd wordt met "zorgelijk als waar", maar dat er een gevoel van weerstand ontstaat en het ontkracht moet worden.

"Gehackt!?" :+
'zorgelijk als waar'...

Dat zegt in feite genoeg.
pi_212341552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik wilde nou niet perse met -paat termen gaan beginnen gezien je laatste vreemde reacties. Verder ben jijzelf iemand die anderen hier steevast voor wappie uitscheld. Maakt verder niet uit gezien het gebruik van jouw eigen stickers, maar iets met pot en ketel?
Ik scheld niemand hier uit voor wappie.
pi_212341674
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
'zorgelijk als waar'...

Dat zegt in feite genoeg.
Voor jou wel. Ik slik niets voor zoete koek.
pi_212341731
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik scheld niemand hier uit voor wappie.
Dan vergis ik me met de vele trollen die hier ook zijn. Die wensen in ieder geval niet dat er nog zwaardere virussen uit laboratoria worden losgelaten. Voor zover ik weet dan.
― Thomas Sowell
pi_212343027
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:27 schreef _I het volgende:

[..]
Voor jou wel. Ik slik niets voor zoete koek.
Vervolgens verwijt je mij dat ik dat ook niet doe.

Heel bijzonder.
pi_212343433
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vervolgens verwijt je mij dat ik dat ook niet doe.

Heel bijzonder.
Ja idd. Bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')