Na het conserverings- en desinfectieproces van het balsemproces!? Klinkt dat beter?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best knap om bloedstolsels te vinden nà het balsemen...
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
John Campbell is maar een verpleger. Dat telt niet.
Hij liegt en bedriegt de hele boel bij elkaar.
En die foto's zijn nep "deepfake".Je hebt helemaal gelijk. Beter luister je naar Dr. Bill Gates met zijn voorspellende gaven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En balsemen... Dat deden ze in Egypte. Bwahahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste versie Pandemie Verdrag
Heb hem doorgenomen (en de oudere versies) en het is een lang verhaal om geld te verplaatsen en controle te krijgen over de informatiestromen, wetenschap en de uit te voeren plannen. Waarbij kwetsbaren de hoofdtoon voeren, net als onderontwikkelde landen en er wordt gestreden voor “universal health coverage”, die zonder enige financiële problemen moet plaatsvinden.
Zat er in de vorige draft nog een bepaling voor vaccinatieschade, in de nieuwe versie is die volledig verdwenen.
Vol met vaagheden, niet gedefinieerde begrippen en gefocust op een "Whole-of-government" en "Whole-of-Society" aanpak. Waarbij we alle dieren (vee en huisdieren) en omgevingen gaan testen op mogelijke pathogenen, die eventueel een impact kunnen hebben, en daar gaan we "preventief en voorbereidend" op reageren.
Een zware focus op Zoönose, dus we moeten meer labs openen waar we allerlei stoffen gaan testen, en deze gaan we ook rondsturen naar andere landen. Dus de lab leak negeren we even voor het gemak, en gaan gewoon door met doen als of we ziek worden van vleermuizen en niet van wetenschappers die in een lab aan het knoeien zijn met onschuldige ziektes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door _I op 08-02-2024 05:37:03 ]
Dat deed ik voor Covid al. Alleen toen drong het bij mij nog niet helemaal door waar hij nu precies mee bezig was met zijn 'goede doelen' terwijl hij het gewoon letterlijk allemaal uitlegt he?quote:Op donderdag 8 februari 2024 04:19 schreef _I het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Beter luister je naar Dr. Bill Gates met zijn voorspellende gaven.
Ja, hij steekt het niet onder stoelen of banken. Had ik maar geluisterd naar zijn advies om te investeren in Moderna een week voordat ze een pandemie verklaarden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat deed ik voor Covid al. Alleen toen drong het bij mij nog niet helemaal door waar hij nu precies mee bezig was met zijn 'goede doelen' terwijl hij het gewoon letterlijk allemaal uitlegt he?
Je kan misschien nog wat meedelen in de uitvaart business. Ik kan zoiets niet als altruïstquote:Op donderdag 8 februari 2024 06:38 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, hij steekt het niet onder stoelen of banken. Had ik maar geluisterd naar zijn advies om te investeren in Moderna een week voordat ze een pandemie verklaarden.
Tja, daar wordt naar uitgekeken, en het wordt de volgende hype genoemd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je laat je nu wel van een hele rare en enge kant zien. Begrijp ik nu dat jij er achter staat dat een nog erger virus uit een lab moet 'ontsnappen' die wat jou betreft nog veel meer ziekte, dood en verderf mag veroorzaken die een meerderheid moet overtuigen er mee in te stemmen jaarlijks een verplichte prik te nemen? Je laat nu wel je ware aard zien he?
Ja, de Chinezen hebben niet echt geleerd van de pandemie lijkt het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat word het GX_P2V virus.
Haha, ook een idee idd. Nah, ik ben wel goed. Denk dat het spiritueel niet lekker zou zitten als ik bezig zou zijn met winst maken op de gezondheid van andere mensen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:15 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je kan misschien nog wat meedelen in de uitvaart business. Ik kan zoiets niet als altruïst
Ik zag ooit een zombie film waarbij de weinige overlevenden zich in extase te goed deden aan alle prachtige spullen en rijkdommen in een mega grote supermark, die zich voorheen nooit konden veroorloven, maar gelukkig werden ze er niet van.
Dan nog heb je daar geen fuck aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 04:06 schreef _I het volgende:
[..]
Na het conserverings- en desinfectieproces van het balsemproces!? Klinkt dat beter?
En inhoudelijk?
Je bent een nihilist dus eigenlijk begrijp ik hieruit? Of wat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, daar wordt naar uitgekeken, en het wordt de volgende hype genoemd.
Nou, dan maar meteen goed dit keer.
Wat heeft nihilisme hiermee te maken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:30 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je bent een nihilist dus eigenlijk begrijp ik hieruit? Of wat?
nee, met balsemvloeistoffen zoals formaldehyde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan nog heb je daar geen fuck aan
Iemand die balsemt is geen patholoog.
En balsemen gebeurt niet met heilig water of zo...
Ik wilde nou niet perse met -paat termen gaan beginnen gezien je laatste vreemde reacties. Verder ben jijzelf iemand die anderen hier steevast voor wappie uitscheld. Maakt verder niet uit gezien het gebruik van jouw eigen stickers, maar iets met pot en ketel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft nihilisme hiermee te maken?
En waarom zo graag stickers op anderen plakken?
'zorgelijk als waar'...quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:44 schreef _I het volgende:
Fascinerendste is nog dat er niet gewoon gereageerd wordt met "zorgelijk als waar", maar dat er een gevoel van weerstand ontstaat en het ontkracht moet worden.
"Gehackt!?"
Ik scheld niemand hier uit voor wappie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:06 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik wilde nou niet perse met -paat termen gaan beginnen gezien je laatste vreemde reacties. Verder ben jijzelf iemand die anderen hier steevast voor wappie uitscheld. Maakt verder niet uit gezien het gebruik van jouw eigen stickers, maar iets met pot en ketel?
Voor jou wel. Ik slik niets voor zoete koek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
'zorgelijk als waar'...
Dat zegt in feite genoeg.
Dan vergis ik me met de vele trollen die hier ook zijn. Die wensen in ieder geval niet dat er nog zwaardere virussen uit laboratoria worden losgelaten. Voor zover ik weet dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik scheld niemand hier uit voor wappie.
Vervolgens verwijt je mij dat ik dat ook niet doe.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:27 schreef _I het volgende:
[..]
Voor jou wel. Ik slik niets voor zoete koek.
Ja idd. Bijzonder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens verwijt je mij dat ik dat ook niet doe.
Heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |