abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212366496
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen gifspuit, en ondertussen wordt in meerdere berichten het vaccin gelinkt aan an de meest smerige bloedstolsels in lijken..
Het spreekt elkaar nogal tegen.
Mijn God! 8)7

quote:
Het punt is: Waar wordt het mRNA voor gecodeerd en wat doet het, en voor hoelang. Dat is het hete hangijzer.
quote:
Zelfs dat niet eens maar waar het in je ribosomen in de cellen exact voor codeert en wat dat doet.
Techniek is techniek. De techniek an-sich zou gericht in individuele gevallen bij een immuunstoornis voor zwaar zieke patiënten op de rand zelfs levensreddend kunnen zijn naar gelang wat een specifieke ziekte bij iemand doet of het immuunsysteem nalaat om te doen wat het doen moet. Maar wanneer het tegelijkertijd waar is dat door een reactie van het complementsysteem de bloedvaten verwijden en daardoor nano-partikels zich overal in het lichaam langdurig werkend in cel weefsel kunnen versmelten kun je er meer kwaad mee uitrichten dan goeds.
:')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212367218
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waarom zie je dit niet als programmering.
Alles is programmering, zonder werkt er niets. Gaat er meer om dat je je bewust bent van je eigen gedrag en motivaties.

Toen ik net begon met posten hier, zo'n 10 jaar geleden, als ik dan gepost had, sloeg ik soms mijn laptop dicht of kreeg stress, omdat ik bang was voor de reacties. Wilde bepaalde dingen niet lezen, kreeg "gevoelens" bij mensen vanwege hun mening.

Lees nu alles zonder emoties, ben veranderd van "het is zo", naar "verschillende waarheden kunnen naast elkaar bestaan". En mocht het een keer gebeuren dat ik emoties ervaar bij nieuws, dan onderzoek ik waarom dit is en wijs ik niet langer de inhoud van het nieuws af.
pi_212367239
Het zijn niet de vaccins an sich.

Maar er is iets schizofreen aan het feit dat "er een nieuwe ziekte is met een toxisch spike-eiwit" die de hele wereld bedreigd, waar we allemaal bang voor moeten zijn en een vaccinatie waarbij je lichaam dat zelfde eiwit gaat aanmaken waarbij absoluut geen problemen genoemd mogen worden, die we allemaal moeten slikken als zoete koek.

De hele dag experts die op TV vertellen hoe eng de nieuwe ziekte is, met een dodenteller in beeld, maar we nemen bij voorbaat aan dat de vaccinatie "zelden schade aanricht".

Begin januari 2020 had ik mijn huis vol staan met boodschappen (nee, geen toiletpapier, maar water, blikken eten etc). Tot iemand me vroeg waarom eigenlijk... En ik kon geen antwoord geven, buiten dat ik vol zat met angst en dacht dat de wereld zou vergaan door een nieuw longvirus uit China.

Tot het moment dat Bruins omviel in de tweede kamer en ik ineens een toneelstuk zag. Een toneelstuk dat overal ter wereld werd uitgevoerd. (Net als dat er nu overal een asielcrisis is, of dat er bedrijven zijn die allemaal op dezelfde dag duizenden mensen ontslaan, of of of ). Het heeft dus nog wel twee maanden geduurd voor ik het door begon te krijgen en ook daadwerkelijk wilde toegeven aan mezelf dat ik geprogrammeerd was tot het voelen van angst.

Neem dit op 20 januari 2024;

RIVERSIDE, Calif. (KABC) -- Southern Californian water officials are looking to squeeze more water out of passing storms by cloud seeding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit 4 dagen later

Torrential rain, flash flooding sweep through San Diego: Photos capture destruction

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The first in a potent pair of atmospheric river-fueled storms is lashing Northern California with heavy rain and wind Wednesday.

SPOILER
En dan de kicker van 3 dagen geleden;

Climate change will bring megafloods to California

SPOILER
Geloof je in cloud seeding => wappie; Het zal toeval zijn... Ik zie vooral theater en een patroon.

[ Bericht 2% gewijzigd door _I op 10-02-2024 06:07:37 ]
pi_212367248

Verdere uitleg van een uitvaartdirecteur over wat ze zien sinds 2020/2021 en hoe het onmogeijk wordt gemaakt om er over te praten of het naar buiten te krijgen.
pi_212367300
Neem deze zin uit het laatste pandemie verdrag;

3. The Parties will identify and integrate into relevant pandemic prevention and preparedness plans
interventions that address the drivers of the emergence and re-emergence of disease at the
human-animal-environment interface, including but not limited to climate change, land-use change,
wildlife trade, desertification and antimicrobial resistance.

Geen woord over lableaks. Of gain-of-function. Maar wel "Climate change" als reden voor het uitbreken van een pandemie.

En "Climate change" is gereduceerd tot CO2, de enige meetbare gekozen factor om klimaatverandering te meten. Hierdoor krijg je zulke berichten;

Onderzoek uit 2016
A home garden can help reduce greenhouse gas emissions

Onderzoek twee weken geleden
Food from urban agriculture has carbon footprint 6 times larger than conventional produce, study shows

Voor mij is dit een patroon, waarbij ze dreiging uitdrukken in een enkel getal (aantal infecties, aantal doden, CO2 emissies) en dat gebruiken als een wapen om gedragsregels en maatregelen uit te rollen.

Climate change drijft ziektes, CO2 is de meetbare factor, een thuistuin is 6 x zo gevaarlijk als industrietuinieren, dus thuisboeren verbieden, want "Pandemie preventie". (even platgeslagen)

Dat is volgens mij de matrix. Het web van leugens waarop onze waarheid is gebaseerd en is te beinvloeden. En ja, ik ben net zo goed een onderdeel van de matrix als ieder ander. Met een programmering, vooringenomenheid en emoties.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 10-02-2024 05:13:21 ]
pi_212367330
Nog een voorbeeld ter illustratie. "De opwarming van de aarde"

Nederland warmt ruim 2 keer zo snel op als de wereldgemiddelde temperatuur (KNMI)

Klinkt omineus! Totdat je een patroon herkent in nieuwsgeving en je gaat zoeken hoe we er een aantal jaar geleden over dachten;

Europe is warming at more than twice the global average - new report (WHO

The U.S. is warming 60% faster than the world is (Fortune)

The Arctic has warmed nearly four times faster than the globe since 1979 (Nature)

En nu de berichten uit de oude doos. Van Climate.Gov uit 2015;

Climate change rule of thumb: cold "things" warming faster than warm things (link)

Colder places are warming faster than warmer places
This rule of thumb is really dominated by the fact that the arctic is the fastest-warming large region on the planet. The Arctic is warming at more than twice the rate of the rest of the world. This “Arctic amplification” is driven by a handful of factors; the largest of these is the retreat of seasonal snow and ice. As the white stuff goes away, it exposes darker surfaces and land cover underneath; this introduces an additional warming effect across the region.

....

Colder seasons are warming faster than warmer seasons
In most of the mid-latitudes, where most Americans live, and where we have something resembling four seasons each year, the cold season is warming the most rapidly of all. This shows up clearly in the US temperature record, particularly during the last quarter-century, when the excursions from the long-term average are much larger during the winter season than the summer.

Dus wat in 2015 nog een vuistregel was, is nu een NOODKREET OM HET KLIMAAT TE REDDEN.

Geloof je niet in klimaatverandering => wappie; Dat is programmering. En dat is niet anders met Covid, Oekraine, Israel, Gasprijzen, AI etc etc

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 10-02-2024 06:06:49 ]
pi_212367378
Hoe voorkomen we een pandemie in 2021 (deze aanbevelingen komen allemaal terug in het verdrag);

Surveillance en vaccinaties (en globale samenwerking en gelijkheid)

The solution
Surveillance
Finding new pathogens quickly is critical to containing them.

There are too many global ‘dark spots’ where new viruses cannot be identified – but building locally-owned, internationally-connected genomic surveillance networks will ensure we can spot potential dangers before they become a global problem. This network must work with local communities and be used between outbreaks to tackle other infectious diseases and urgent global threats.

With sustainable, long-term investment this network can inform powerful regional and international responses to all infectious diseases rapidly and efficiently.

Manufacturing
Throughout Covid-19, we have seen what happens when vaccines and treatments are produced in a small number of countries. High-income countries buy-up the global supply, leaving the virus to thrive elsewhere.

Access to these tools is a question of both supply and delivery.

We need to increase regional manufacturing capacity. This will ensure more people will have access to treatments and vaccines.

While efforts to diversify manufacturing capacity could take several months to have a positive impact on Covid-19 vaccine supply, increasing regional manufacturing capacity will have long term benefits for future pandemics globally, while ensuring local needs are met.

We weten dat BMI, vitamine D niveau, huidskleur (en leeftijd) een factor zijn;

Vitamin D, Obesity and COVID-19 UC Health - Cincinitti

It is important to remember, however, that those at risk for vitamin D deficiency are also the same groups of people that are at higher risk for developing severe COVID-19, such as elderly populations, people of color and people with chronic health conditions, such as obesity.

Avoidance of vitamin D deficiency to slow the COVID-19 pandemic - BMJ

This finding should drive home the message that vitamin D supplementation is particularly important for individuals with dark skin tones. Vitamin D deficiency, even for a few months during the winter and spring season, must be rigorously remedied because of its many adverse health impacts that include decreased life expectancy and increased mortality. Slowing the spread of COVID-19 would be an added bonus.

Waarom is er dan geen een zin opgenomen in het pandemie verdrag dat het belangrijk is het vitamine D gehalte op te krikken van de (donkere) bevolking, of gewicht aan te pakken, of voeding(skennis) te delen? Dit zou juist een enorme preventieve maatregel zijn. Waarom worden er nog steeds boosters gegeven, maar is er geen campagne om zon te pakken en te bewegen? Nee, ze lieten ons binnen zitten en stopten het sporten. Upside-down world.

Waarom als donkere mensen, dikkere mensen en oude mensen meer risico lopen, gaan we over op een "one health" en "whole-of-society" aanpak? Waarom speelt diversiteit wel een rol bij geldverdeling, maar niet bij de aanpak van ziektes?

We worden geprogrammeerd om surveillance en verplichte vaccinatie te accepteren. Hoe gaat dit over gezondheid en niet over geld en controle?

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 10-02-2024 06:58:35 ]
pi_212367708
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 03:17 schreef _I het volgende:
Het zijn niet de vaccins an sich.

Maar er is iets schizofreen aan het feit dat "er een nieuwe ziekte is met een toxisch spike-eiwit" die de hele wereld bedreigd, waar we allemaal bang voor moeten zijn en een vaccinatie waarbij je lichaam dat zelfde eiwit gaat aanmaken waarbij absoluut geen problemen genoemd mogen worden, die we allemaal moeten slikken als zoete koek.

De hele dag experts die op TV vertellen hoe eng de nieuwe ziekte is, met een dodenteller in beeld, maar we nemen bij voorbaat aan dat de vaccinatie "zelden schade aanricht".

Begin januari 2020 had ik mijn huis vol staan met boodschappen (nee, geen toiletpapier, maar water, blikken eten etc). Tot iemand me vroeg waarom eigenlijk... En ik kon geen antwoord geven, buiten dat ik vol zat met angst en dacht dat de wereld zou vergaan door een nieuw longvirus uit China.

Tot het moment dat Bruins omviel in de tweede kamer en ik ineens een toneelstuk zag. Een toneelstuk dat overal ter wereld werd uitgevoerd. (Net als dat er nu overal een asielcrisis is, of dat er bedrijven zijn die allemaal op dezelfde dag duizenden mensen ontslaan, of of of ). Het heeft dus nog wel twee maanden geduurd voor ik het door begon te krijgen en ook daadwerkelijk wilde toegeven aan mezelf dat ik geprogrammeerd was tot het voelen van angst.

Neem dit op 20 januari 2024;

RIVERSIDE, Calif. (KABC) -- Southern Californian water officials are looking to squeeze more water out of passing storms by cloud seeding.

SPOILER
En dit 4 dagen later

Torrential rain, flash flooding sweep through San Diego: Photos capture destruction

SPOILER
The first in a potent pair of atmospheric river-fueled storms is lashing Northern California with heavy rain and wind Wednesday.

SPOILER
En dan de kicker van 3 dagen geleden;

Climate change will bring megafloods to California

SPOILER
Geloof je in cloud seeding => wappie; Het zal toeval zijn... Ik zie vooral theater en een patroon.
Maar dat verhaal is al raar.
Hoezo is er een nieuw virus net een toxisch eiwit.

Er is een nieuw virus waarvoor de mens nog geen afweer heeft, en dat maakt het in potentie gevaarlijk.
Daar zijn ook de maatregelen op gebaseerd. Het virus zelf een vervolgens mee te vallen en in Nederland dachten we met wat beperkte maatregelen om zwakkeren te ontzien de pandemie te kunnen doorstaan door de rest van de bevolking de ziekte te laten doorlopen.
Dat bleek een verkeerde inschatting. Want individueel is het virus geen groot risico, maar in de grote aantallen wel, omdat dit tot een zorginfarct kon leiden, waardoor de samenleving tot stilstand kan komen.
Toen is de samenleving gecontroleerd afgerekend en tot stilstand gebracht om de pieken uit het aantal besmettingen af te vlakken.

Dat dat ene eiwit toxisch is hoor ik alleen uit de complot hoek.
En diezelfde hoek beweert nog steeds dat het virus zelf onschadelijk is voor de meeste mensen.

Hoezo is dat het geval als dat eiwit toxisch is.

Ook als je kijkt naar letsel veroorzaakt door het virus, dan gaat het om cellen die besmet zijn door net virus en daardoor kapot gaan en de immuunrespons op het virus.

Ik denk er het mijne van, en als ik het allemaal zo lees, dan wordt dat ene eiwit van alles toegedicht, om de vaccins in een kwaad daglicht te zetten.
En het verhaal dat je bloed in rubber kan veranderen door het vaccin is daar de meest extreme variant op.
pi_212367749
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Mijn God! 8)7
[..]
[..]
:')
Leuk bedacht, maar die geen gifspuit maakt volgens anderen in de discussie gebruik van een toxisch eiwit dat voor bloed in rubber kan veranderen...
pi_212369567
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk bedacht, maar die geen gifspuit maakt volgens anderen in de discussie gebruik van een toxisch eiwit dat voor bloed in rubber kan veranderen...
_O- :')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212369654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
_O- :')
Dat inderdaad.
pi_212369707
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat inderdaad.
Wat inderdaad? Dat je het nog steeds niet begrijpt?
De codering, in ribosomen, dan de aminozuren, dan het vouwen, dan de eiwit, al naar gelang,,,,enz
― Thomas Sowell
pi_212370061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wat inderdaad? Dat je het nog steeds niet begrijpt?
De codering, in ribosomen, dan de aminozuren, dan het vouwen, dan de eiwit, al naar gelang,,,,enz
Dat het best lachwekkend is.
Het is geen gifspuit?
Ondanks alles wat de afgelopen dagen over het vaccin is gesuggereerd?
Inclusief 1 op de 5 overledenen die te maken hebben met rubberachtige stollingen die het vaccin als oorzaak kunnen hebben?
pi_212370185
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 12:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat het best lachwekkend is.
Het is geen gifspuit?
Ondanks alles wat de afgelopen dagen over het vaccin is gesuggereerd?
Inclusief 1 op de 5 overledenen die te maken hebben met rubberachtige stollingen die het vaccin als oorzaak kunnen hebben?
En nog begrijp je niet wat ik zeg.

Het gaat erom WAAR de mRNA voor codeert in het ribosoom.
Wat het DOET
mRNA lipo-nano-partikel, an-sich is gewoon een METHODE. Een TECHNIEK.

GEEN GIFSPUIT OP ZICHZELF DUS
De mRNA methode op zichzelf is NIET giftig dus.

De MRNA methode kan dus ook gewoon LEVENSREDDEND zijn. DUS GEEN GIFSPUIT zijn

Waar dat FOKKING 'RUBBER' stolsel achtig iets vandaan komt of hoe dat gevormd wordt etc. dat weet ik verder niet. Daar heb ik het dan ook helemaal niet over.

Tering hee...
... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 10-02-2024 13:02:23 ]
― Thomas Sowell
pi_212370530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is gewoon 1 grote psychologische mind fuck IQ test.
Ondertussen spuiten ze je vol met k-zooi.
Mass formation psychosis.
"Rebuilding trus.t " was het thema van Davos 2024
Bwhahahaha
Inderdaad.
Psychological operation.
Enorme social experiment.
Data verzameling

Zelfde script van politicians en experts op TV 24/7 wereldwijd.
Ik moet een beetje om lachen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_212370551
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:58 schreef Wantie het volgende:
Dat bleek een verkeerde inschatting. Want individueel is het virus geen groot risico, maar in de grote aantallen wel, omdat dit tot een zorginfarct kon leiden, waardoor de samenleving tot stilstand kan komen.
Toen is de samenleving gecontroleerd afgerekend en tot stilstand gebracht om de pieken uit het aantal besmettingen af te vlakken.
:') En gij geleufde dah?
― Thomas Sowell
pi_212370649
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat verhaal is al raar.
Hoezo is er een nieuw virus net een toxisch eiwit.

Er is een nieuw virus waarvoor de mens nog geen afweer heeft, en dat maakt het in potentie gevaarlijk.
Daar zijn ook de maatregelen op gebaseerd. Het virus zelf een vervolgens mee te vallen en in Nederland dachten we met wat beperkte maatregelen om zwakkeren te ontzien de pandemie te kunnen doorstaan door de rest van de bevolking de ziekte te laten doorlopen.

Dat dat ene eiwit toxisch is hoor ik alleen uit de complot hoek.
En diezelfde hoek beweert nog steeds dat het virus zelf onschadelijk is voor de meeste mensen.

Hoezo is dat het geval als dat eiwit toxisch is.

Ook als je kijkt naar letsel veroorzaakt door het virus, dan gaat het om cellen die besmet zijn door net virus en daardoor kapot gaan en de immuunrespons op het virus.

Ik denk er het mijne van, en als ik het allemaal zo lees, dan wordt dat ene eiwit van alles toegedicht, om de vaccins in een kwaad daglicht te zetten.
En het verhaal dat je bloed in rubber kan veranderen door het vaccin is daar de meest extreme variant op.
"In een kwaad daglicht te zetten"???? Heb je aandelen moderna? Waarom mag er niet onderzocht worden wat het langdurige effect was van het injecteren van meer dan een miljard mensen?

‘Spikeopathy’: COVID-19 Spike Protein Is Pathogenic, from Both Virus and Vaccine mRNA NBCI

5.2. Toxin-Like Domain in the RBD
Another mechanism for pathogenicity has recently been demonstrated. The spike protein has been shown to also contain a ‘toxin- like’ domain in the RBD on S1, with sequence homology to Rabies Virus (RBG) and HIV glycoproteins, and neurotoxin NL-1, all of which bind to the α7 Nicotinic Acid Acetylcholine Receptors (α7 nAChR) of the cholinergic system [30]. Neurotoxin NL-1 is a neurotoxin, a type of snake venom, and similar to the archetypal bungarotoxin, a known inhibitor of the α7 nAChR, with high binding affinity. Snake venom three-finger neurotoxins (α-3FNTx) act on postsynaptic nicotinic acetylcholine receptors (nAChRs) at the neuromuscular junction (NMJ) to produce skeletal muscle paralysis and at specific nACHR at other sites [31], resulting in disturbances in the control of inflammation [32].

This spike toxin-like binding domain is a part of the RBD, adjacent to the ACE receptor binding site and has been demonstrated both in a computer-simulated study [32] and in electrophysiological studies, to bind preferentially to the α7 nAChR in nanomolar doses, similar to neurotoxins, such as bungarotoxin. The active peptide SCoV2P potentiates and inhibits acetylcholine (ACh)-induced α7 nAChR responses by a potential allosteric mechanism in nanomolar potencies and nicotine enhances these effects. At low doses, it potentiates and at higher doses, it inhibits nAChR function [33].

.....

9. Conclusions
In this narrative review, we have established the role of the SARS-CoV-2 spike protein, especially the S1 subunit, as pathogenic. It is also now apparent that widely biodistributed spike proteins, produced by mRNA and adenovectorDNA gene codes, induce a wide variety of diseases. The underlying pathophysiological and biochemical mechanisms are being elucidated. The lipid-nanoparticle carriers for the mRNA and Novavax vaccines have pathological pro-inflammatory properties as well. The whole premise of gene-based vaccines producing foreign antigens in human tissues is fraught with risks for autoimmune and inflammatory disorders, especially when the distribution is not highly localised.

The clinical implications that follow are that clinicians in all fields of Medicine need to be mindful of the varied possible presentations of COVID-19 vaccine-related illness, both acute and chronic, and the worsening of pre-existing conditions. We also advocate for the suspension of gene-based COVID-19 vaccines and lipid-nanoparticle carrier matrices, and other vaccines based on mRNA or viral-vectorDNA technology. A safer course is to use vaccines with well-tested recombinant protein, attenuated or inactivated virus technologies, of which there are now many for vaccinating against SARS-CoV-2.
pi_212370693
Maar dit onderzoek bestaat ook;

mRNA vaccine spike protein differs from viral version Stanford

"An intact vaccine-generated spike protein molecule, by virtue of its transmembrane domain, almost invariably sticks to the cell that makes it," agreed vaccinologist and biochemistry professor Peter KimOpens in a new window, PhD.

Probleem is alleen dat als de cel waar het eiwit gemaakt geen exit toelaat, het eiwit zich gaat hechten aan het celmembraam, het verhaal best lijkt op het verhaal van de witte bloedstolsels, waarbij ze zeiden dat er een laag van eiwit in de aders ontstaat.
pi_212370827
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef _I het volgende:

[..]
"In een kwaad daglicht te zetten"???? Heb je aandelen moderna? Waarom mag er niet onderzocht worden wat het langdurige effect was van het injecteren van meer dan een miljard mensen?
Wie zegt dat?

quote:
‘Spikeopathy’: COVID-19 Spike Protein Is Pathogenic, from Both Virus and Vaccine mRNA NBCI

5.2. Toxin-Like Domain in the RBD
Another mechanism for pathogenicity has recently been demonstrated. The spike protein has been shown to also contain a ‘toxin- like’ domain in the RBD on S1, with sequence homology to Rabies Virus (RBG) and HIV glycoproteins, and neurotoxin NL-1, all of which bind to the α7 Nicotinic Acid Acetylcholine Receptors (α7 nAChR) of the cholinergic system [30]. Neurotoxin NL-1 is a neurotoxin, a type of snake venom, and similar to the archetypal bungarotoxin, a known inhibitor of the α7 nAChR, with high binding affinity. Snake venom three-finger neurotoxins (α-3FNTx) act on postsynaptic nicotinic acetylcholine receptors (nAChRs) at the neuromuscular junction (NMJ) to produce skeletal muscle paralysis and at specific nACHR at other sites [31], resulting in disturbances in the control of inflammation [32].

This spike toxin-like binding domain is a part of the RBD, adjacent to the ACE receptor binding site and has been demonstrated both in a computer-simulated study [32] and in electrophysiological studies, to bind preferentially to the α7 nAChR in nanomolar doses, similar to neurotoxins, such as bungarotoxin. The active peptide SCoV2P potentiates and inhibits acetylcholine (ACh)-induced α7 nAChR responses by a potential allosteric mechanism in nanomolar potencies and nicotine enhances these effects. At low doses, it potentiates and at higher doses, it inhibits nAChR function [33].

.....

9. Conclusions
In this narrative review, we have established the role of the SARS-CoV-2 spike protein, especially the S1 subunit, as pathogenic. It is also now apparent that widely biodistributed spike proteins, produced by mRNA and adenovectorDNA gene codes, induce a wide variety of diseases. The underlying pathophysiological and biochemical mechanisms are being elucidated. The lipid-nanoparticle carriers for the mRNA and Novavax vaccines have pathological pro-inflammatory properties as well. The whole premise of gene-based vaccines producing foreign antigens in human tissues is fraught with risks for autoimmune and inflammatory disorders, especially when the distribution is not highly localised.

The clinical implications that follow are that clinicians in all fields of Medicine need to be mindful of the varied possible presentations of COVID-19 vaccine-related illness, both acute and chronic, and the worsening of pre-existing conditions. We also advocate for the suspension of gene-based COVID-19 vaccines and lipid-nanoparticle carrier matrices, and other vaccines based on mRNA or viral-vectorDNA technology. A safer course is to use vaccines with well-tested recombinant protein, attenuated or inactivated virus technologies, of which there are now many for vaccinating against SARS-CoV-2.
En ook die laatsten geven geen immuniteit..

Anyway, bovenstaande is niet bewezen.
pi_212370874
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie zegt dat?
[..]
En ook die laatsten geven geen immuniteit..

Anyway, bovenstaande is niet bewezen.
jij. Ik denk er het mijne van, en als ik het allemaal zo lees, dan wordt dat ene eiwit van alles toegedicht, om de vaccins in een kwaad daglicht te zetten.

Als je alles wat negatief is weg zet als "de vaccinaties in een kwaad daglicht zetten", wordt het lastig een gesprek voeren.

Er is geen immuniteit voor griepvirussen. Daarom geven we de griepprik ook niet aan iedereen, maar alleen aan "zwakkeren".
pi_212370913
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef _I het volgende:

[..]
jij. Ik denk er het mijne van, en als ik het allemaal zo lees, dan wordt dat ene eiwit van alles toegedicht, om de vaccins in een kwaad daglicht te zetten.

Als je alles wat negatief is weg zet als "de vaccinaties in een kwaad daglicht zetten", wordt het lastig een gesprek voeren.
Nou, er wordt nogal wat afgevuurd op het vaccin. Dat lijkt op zoveel mogelijk drek tegen de muur gooien in de hoop dat er wat blijft plakken.
En het is opvallend dat dat alleen bij het covid vaccin gebeurt.

quote:
Er is geen immuniteit voor griepvirussen. Daarom geven we de griepprik ook niet aan iedereen, maar alleen aan "zwakkeren".
Dus die hele klaagzang over dat een vaccin altijd voor immuniteit moet zorgen, en het covid vaccin daarom niet zo mag heten kan dan ook van tafel.
pi_212370950
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, er wordt nogal wat afgevuurd op het vaccin. Dat lijkt op zoveel mogelijk drek tegen de muur gooien in de hoop dat er wat blijft plakken.
En het is opvallend dat dat alleen bij het covid vaccin gebeurt.
[..]
Dus die hele klaagzang over dat een vaccin altijd voor immuniteit moet zorgen, en het covid vaccin daarom niet zo mag heten kan dan ook van tafel.
Wat!? De griepprik heette toch ook de griepprik?

Een vaccinatie werd gegeven met het doel immuniteit, waar soms herhaalprikken voor nodig waren.

De covidvaccinatie werd voor sommige 4 x per jaar gegeven en is nu een jaarlijks terugkerend iets.

Ik vind het verder wel prima. Het is niet aan mij om je te overtuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 10-02-2024 14:13:04 ]
pi_212371041
Kwam deze nog tegen uit 2021 - Microbloedstolsels - diezelfde amyloid deposits, maar dan vrij in het bloedplasma. In dit geval werd het onderzocht in combinatie met long covid. (het koffieprut in het bloed)

Persistent clotting protein pathology in Long COVID/Post-Acute Sequelae of COVID-19 (PASC) is accompanied by increased levels of antiplasmin - Pubmed

We show that plasma samples from Long COVID/PASC still contain large anomalous (amyloid) deposits (microclots).
pi_212371817
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, er wordt nogal wat afgevuurd op het vaccin. Dat lijkt op zoveel mogelijk drek tegen de muur gooien in de hoop dat er wat blijft plakken. En het is opvallend dat dat alleen bij het covid vaccin gebeurt.
Inderdaad opvallend.
Zou er soms wat mis zijn?

Een vervolg over die mysterieuze drek

― Thomas Sowell
pi_212371955
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Inderdaad opvallend.
Zou er soms wat mis zijn?

Een vervolg over die mysterieuze drek

Drek die mysterieus gemaakt wordt.

En daar heb ik bedenkingen bij.

Welk motief heeft die verpleegkundige om daar een mysterie van te maken?

Dat vraag ik me af.
pi_212372003
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Drek die mysterieus gemaakt wordt.

En daar heb ik bedenkingen bij.

Welk motief heeft die verpleegkundige om daar een mysterie van te maken?

Dat vraag ik me af.
Ja man. Het is me allemaal wat he? :{
Ik zit op de helft van de video nu.
De derde op rij. Ik luister nog even verder.
― Thomas Sowell
pi_212372165
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef _I het volgende:

[..]
Wat!? De griepprik heette toch ook de griepprik?
Het is dus geen vaccin?

quote:
Een vaccinatie werd gegeven met het doel immuniteit, waar soms herhaalprikken voor nodig waren.
Nou, doel was om het lichaam gecontroleerd kennis te laten maken met een pathogeen.
Of dat immuniteit oplevert verschilt per pathogeen.
Bijvoorbeeld mazelen ben je na 2 x ziek levenslang immuun.
Het vaccin kan dat ook bereiken.
Tegen Covid wordt je niet levenslang immuun na besmetting, om verschillende redenen.
Van een vaccin kun je dat ook niet verwachten.

De hoop was op voldoende weerstand om de verspreiding de kop in te drukken, maar toen het vaccin voor het Wuhan virus klaar was zaten we met Delta.

Het virus muteert dusdanig snel dat de vaccins achter de feiten aan liepen.

quote:
De covidvaccinatie werd voor sommige 4 x per jaar gegeven en is nu een jaarlijks terugkerend iets.

Ik vind het verder wel prima. Het is niet aan mij om je te overtuigen.
Ik doe enkel constateringen, en ik merk dat het verhaal niet consistent is.
pi_212372291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja man. Het is me allemaal wat he? :{
Ik zit op de helft van de video nu.
De derde op rij. Ik luister nog even verder.
Deze man zat er wel iets emotioneler in dan die van gister.
pi_212372321
De fundamentele basis van immunologie

Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht Dr. Pierre Capel.
Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam

ca 12 minuten

ca 14 minuten
― Thomas Sowell
pi_212372353
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:02 schreef Wantie het volgende:

Ik doe enkel constateringen, en ik merk dat het verhaal niet consistent is.
Ok.
pi_212372375
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:13 schreef _I het volgende:

[..]
Deze man zat er wel iets emotioneler in dan die van gister.
Ja omdat hij perplex was vanwege het feit dat hij bewijsmateriaal moest weg smijten van zijn meerderen en er naar het overheids narratief moest worden geluisterd terwijl hij ruim een dozijn aan sudden death gevallen voor zich had gezien met deze bizarre complicaties. Dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wordt :{
― Thomas Sowell
pi_212372391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja omdat hij perplex was vanwege het feit dat hij bewijsmateriaal moest weg smijten van zijn meerderen en er naar het overheids narratief moest worden geluisterd terwijl hij ruim een dozijn aan sudden death gevallen voor zich had gezien met deze bizarre complicaties. Dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wordt :{
Je kon de frustratie proeven, idd. En begrijpelijk ook gezien zijn ervaringen.
pi_212372539
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hij is toch uitvaartverzorger?
pi_212372549
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij is toch uitvaartverzorger?
Kijk de video. En jij bent?
― Thomas Sowell
pi_212372698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kijk de video.
Dat zie ik in de video.

quote:
En jij bent?
Niet iemand die net doet alsof hij verstand heeft van medische complicaties, omdat ik uitvaartverzorger ben.
pi_212372739
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zie ik in de video.
[..]
Niet iemand die net doet alsof hij verstand heeft van medische complicaties, omdat ik uitvaartverzorger ben.
Telefoon gaat: "Hallo met Wantie"
Beller: "U moet naar huis komen. uw huis staat in brand"
Wantie: En u bent?
Beller: Een van uw buren. De vlammen slaan uit uw dak. Kom snel.
Wantie: Heeft u verstand van branden dan?
Beller: Huh?
Wantie: Werkt u bij de brandweer?
Beller: Nee, wat? Sorry
Wantie: Val me dan niet lastig
Wantie: Klik
― Thomas Sowell
pi_212372809
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:42 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Telefoon gaat: "Hallo met Wantie"
Beller: "U moet naar huis komen. uw huis staat in brand"
Wantie: En u bent?
Beller: Een van uw buren. De vlammen slaan uit uw dak. Kom snel.
Wantie: Heeft u verstand van branden dan?
Beller: Huh?
Wantie: Werkt u bij de brandweer?
Beller: Nee, wat? Sorry
Wantie: Val me dan niet lastig
Wantie: Klik
Als er brand uitbreekt moet je de brandweer bellen...

Verder loopt de vergelijking mank.
Het gaat niet om de brand, maar de oorzaak. En mijn buurman is geen expert op dat gebied.
Dus die laat ik niet onderzoeken hoe de brand is ontstaan.

Een uitvaartverzorger is niet degene die de doodsoorzaak vaststelt.
pi_212372828
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als er brand uitbreekt moet je de brandweer bellen...
:') eeecht?

trol ben je, meer niet
― Thomas Sowell
pi_212372874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:49 schreef Monomeism het volgende:

[..]
:') eeecht?

trol ben je, meer niet
Als iemand overlijdt wordt de doodsoorzaak niet vastgesteld door de begrafenisondernemer.
Daar gaat het om.
De beste man opereert buiten zijn expertise.
pi_212372938
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als iemand overlijdt wordt de doodsoorzaak niet vastgesteld door de begrafenisondernemer.
Daar gaat het om.
De beste man opereert buiten zijn expertise.
Dat doet hij ook helemaal niet. Hij probeerde alarm te slaan bij zijn meerderen over iets dat hij en vele anderen wereldwijd hebben waargenomen over iets wat zij nog nooit eerder hadden waargenomen.
Dus je hebt de video en die daarvoor niet eens echt beluisterd.
Of begrijp je de Engelse taal niet? Of maar half?
― Thomas Sowell
pi_212372992
Hij zoekt een niet relevante inconsistentie om het verhaal af te wijzen.

De man was directeur van een uitvaartmaatschappij. Vertelt dat hij samenwerkt met een balsemer en zo aan de informatie komt. Daarnaast is het ook voorgekomen dat het gemist was bij het balsemen en dat het alsnog ontdekt werd bij de preparatie van het lichaam.

Bijvoorbeeld bij een jonge man met zwarte benen.

Er is gewoon ondertiteling in je eigen taal te organiseren, als het lastig is.
pi_212373025
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef _I het volgende:

Er is gewoon ondertiteling in je eigen taal te organiseren, als het lastig is.
― Thomas Sowell
pi_212373028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:01 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat doet hij ook helemaal niet. Hij probeerde alarm te slaan bij zijn meerderen over iets dat hij en vele anderen wereldwijd hebben waargenomen over iets wat zij nog nooit eerder hadden waargenomen.
Dus je hebt de video en die daarvoor niet eens echt beluisterd.
Of begrijp je de Engelse taal niet? Of maar half?
Dat hebben we eerder al behandeld.
Dit is ook niet nieuw, in 2021 kwamen hier al berichten over en ik heb gerefereerd aan de Volkskrant die in 2022 een hoogleraar pathologie heeft gevraagd wat dat is.

En dan heb je een deskundige beet, die het gewoon uitlegt.
pi_212373158
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat hebben we eerder al behandeld.
Dit is ook niet nieuw, in 2021 kwamen hier al berichten over en ik heb gerefereerd aan de Volkskrant die in 2022 een hoogleraar pathologie heeft gevraagd wat dat is.

En dan heb je een deskundige beet, die het gewoon uitlegt.
Ik vroeg je daarom om dat inmiddels verouderde stukje uit de Volkskrant.
Maar je geeft het niet. Ik wil dat graag ernaast leggen ter vergelijk.
Ook hoe deze persoon die het stukje schreef er nu in 2024 over denkt.
― Thomas Sowell
pi_212373250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik vroeg je daarom om dat inmiddels verouderde stukje uit de Volkskrant.
Maar je geeft het niet. Ik wil dat graag ernaast leggen ter vergelijk.
Ook hoe deze persoon die het stukje schreef er nu in 2024 over denkt.
Nou, vertel, hoe denkt die hoogleraar pathologie er nu over?

Ik wacht wel even...
pi_212373267
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, vertel, hoe denkt die hoogleraar pathologie er nu over?

Ik wacht wel even...
??
― Thomas Sowell
pi_212373311
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]
??
Dat dus.

Anno 2024 kijken we naar een video van een verpleegkundige die een uitvaartverzorger interviewt over bloedklonters in lijken...

We zijn flink opgeschoten sinds 2022, want toen hadden we een journalist die een hoogleraar pathologie interviewde.
pi_212373367
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

We zijn flink opgeschoten sinds 2022, want toen hadden we een journalist die een hoogleraar pathologie interviewde.
Kom nu eerst maar eens met dat verouderde stukje uit die "Volkskrant".
Kijken wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen.
Waaruit ze precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd.
Welk proces ertoe leid dat deze structuur overal in de aderen worden gevormd.
Had de "Volkskrant" daar het antwoord op?

edit: Het zijn geen "bloed klonters"
― Thomas Sowell
pi_212373531
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kijken wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen.

Ja, witte strengen zijn ook benoemd in dat artikel.

Maar het is volgens jou verouderd, dus wat heeft linken dan nog voor zin?

En als het geen bloed is, wat dan wel volgens jou?
pi_212373542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Mijn inschatting.

En niet onderbouwde verwerping.

- Ze waren er altijd al
- Balsemers en uitvaartverzorgers zijn geen medisch specialisten, alleen een patholoog kan dit vaststellen en de oorzaak van overlijden vaststellen
- Het is gebeurd tijdens het koelen vanwege het grote aanbod
- Er wordt gebruikt gemaakt van balsemvloeistof en die reageert met het bloed

Of "All of the above". Argument vanuit authoriteit en verder niet meer naar vragen.
pi_212373609
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:02 schreef _I het volgende:

[..]
Mijn inschatting.

En niet onderbouwde verwerping.

- Ze waren er altijd al
- Balsemers en uitvaartverzorgers zijn geen medisch specialisten, alleen een patholoog kan dit vaststellen en de oorzaak van overlijden vaststellen
- Het is gebeurd tijdens het koelen vanwege het grote aanbod
- Er wordt gebruikt gemaakt van balsemvloeistof en die reageert met het bloed

Of "All of the above". Argument vanuit authoriteit en verder niet meer naar vragen.
Als ik wil weten wat de doodsoorzaak is van een geliefde, dan schakel ik geen vuilnisman in...

Maar hier heeft die evenveel expertise als een patholoog.

Is prima hoor, als je dat vindt.
Ik ben daar veel kritischer op.

Laat jij je maar opereren door een timmerman, ik kies voor een chirurg.
pi_212373676
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik wil weten wat de doodsoorzaak is van een geliefde, dan schakel ik geen vuilnisman in...

Maar hier heeft die evenveel expertise als een patholoog.

Is prima hoor, als je dat vindt.
Ik ben daar veel kritischer op.

Laat jij je maar opereren door een timmerman, ik kies voor een chirurg.
Vreemd, want als die vuilnisman diegene gevonden heeft, wil de politie die man wel spreken.

Zoals al eerder gezegd, het is toch prima dat jij liever een "hoogleraar uit de volkskrant" gelooft. Hoop dat het ook prima is dat ik dit niet bij voorbaat afschiet, omdat ik weet dat de overheid opereert onder het motto liegen mag om het geloof in de overheid en de prikbereidheid hoog te houden.

Je krijgt kortsluiting als men "de vaccinatie in een kwaad daglicht willen stellen". Alsof er een emotionele verbintenis is.

Succes met je analogieën en inconsistenties, inspector gadget. Ik geloof het verder wel.
pi_212373684
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, witte strengen zijn ook benoemd in dat artikel.

Maar het is volgens jou verouderd, dus wat heeft linken dan nog voor zin?

En als het geen bloed is, wat dan wel volgens jou?
Ik ga hier uit van wat er in de video's gezegd wordt en het was geen vorming van bloed stolsels.
Ze wisten het zelf ook niet.

Behalve dat het naar zeggen nog nooit eerder is waargenomen.

"A whole new pathology" werd het steeds weer genoemd.
In pathologie boeken kwam het fenomeen dan ook helemaal nergens voor volgens John Campbell

Dat zei hij in de tweede video

Ik lees trouwens ook verouderde "Gezond Verstand" uitgaven uit 2021 van Karel van Wolferen. Niets mis mee.
Ze zijn met name rete handig voor vergelijk met 2024. Of de verwachtingen destijds kloppen met vandaag.
Je ontwijkt dus het plaatsen van een stukje uit de "Volkskrant". Ik wil graag weten wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen. Waaruit ze precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe leid dat deze structuur overal in de aderen worden gevormd.

Als dit nergens schijnt voor te komen in boeken over pathologie, tenzij er overheen gelezen is, dan wordt het namelijk super interessant wanneer dat wel in de "Volkskrant" staat beschreven
― Thomas Sowell
pi_212373743
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:16 schreef _I het volgende:

[..]
Vreemd, want als die vuilnisman diegene gevonden heeft, wil de politie die man wel spreken.
Ah, dus dan hoeft er geen lijkschouwer te komen?

Best praktisch.

Maar waar is die politieman voor nodig?

quote:
Zoals al eerder gezegd, het is toch prima dat jij liever een "hoogleraar uit de volkskrant" gelooft. Hoop dat het ook prima is dat ik dit niet bij voorbaat afschiet, omdat ik weet dat de overheid opereert onder het motto liegen mag om het geloof in de overheid en de prikbereidheid hoog te houden.

Je krijgt kortsluiting als men "de vaccinatie in een kwaad daglicht willen stellen". Alsof er een emotionele verbintenis is.

Succes met je analogieën en inconsistenties, inspector gadget. Ik geloof het verder wel.
Ja dat is het verschil tussen ons, ik ga af op wat een deskundige zegt, niet op wat iemand zegt die geen expertise heeft.
pi_212373851
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dus dan hoeft er geen lijkschouwer te komen?

Best praktisch.

Maar waar is die politieman voor nodig?
[..]
Ja dat is het verschil tussen ons, ik ga af op wat een deskundige zegt, niet op wat iemand zegt die geen expertise heeft.
Je doet hier op FOK gemiddeld 13 drogredenaties per dag in de hoop dat er af en toe een paar aan de muur blijven plakken.

Duidelijk een erg tijdrovende en eenzame bezigheid.
― Thomas Sowell
pi_212373921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ga hier uit van wat er in de video's gezegd wordt en het was geen vorming van bloed stolsels.
Ze wisten het zelf ook niet.

Behalve dat het naar zeggen nog nooit eerder is waargenomen.

"A whole new pathology" werd het steeds weer genoemd.
In pathologie boeken kwam het fenomeen dan ook helemaal nergens voor volgens John Campbell

Dat zei hij in de tweede video

Ik lees trouwens ook verouderde "Gezond Verstand" uitgaven uit 2021 van Karel van Wolferen. Niets mis mee.
Ze zijn met name rete handig voor vergelijk met 2024. Of de verwachtingen destijds kloppen met vandaag.
Je ontwijkt dus het plaatsen van een stukje uit de "Volkskrant". Ik wil graag weten wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen. Waaruit ze precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe leid dat deze structuur overal in de aderen worden gevormd.

Als dit nergens schijnt voor te komen in boeken over pathologie, tenzij er overheen gelezen is, dan wordt het namelijk super interessant wanneer dat wel in de "Volkskrant" staat beschreven
Als iemand beweert dat het nog nooit eerder is voorgekomen, en bij navraag bij een patholoog wordt gezegd dat dat heel normaal is, en te maken heeft met de bezinking van het bloed, dan ga ik juist twijfelen aan het motief van degene die beweert dat het totaal iets nieuws is.
pi_212374297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:33 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je doet hier op FOK gemiddeld 13 drogredenaties per dag in de hoop dat er af en toe een paar aan de muur blijven plakken.

Duidelijk een erg tijdrovende en eenzame bezigheid.
Noem er eens eentje.
Ik wacht wel even...
pi_212374358
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem er eens eentje.
Ik wacht wel even...
Is goed.

― Thomas Sowell
pi_212374457
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als iemand beweert dat het nog nooit eerder is voorgekomen, en bij navraag bij een patholoog wordt gezegd dat dat heel normaal is, en te maken heeft met de bezinking van het bloed, dan ga ik juist twijfelen aan het motief van degene die beweert dat het totaal iets nieuws is.
Twijfelen mag. Waar blijft de "Volks-krant" trouwens? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 10-02-2024 19:36:48 ]
― Thomas Sowell
pi_212374617
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 19:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Twijfelen mag. Waar blijft de "Volks-krant" trouwens? :')

[ afbeelding ]
Hij zit achter paywall, en dat wordt hier niet op prijs gesteld door de moderatie.
Maar met wat zelfonderzoek had je hem zo kunnen vinden.
pi_212374954
Ik weet dat je wacht. Goed voor je.
Ik was even met leukere dingen bezig en ga zo nog even verder haha.
Maandag tot Vrijdag mag ik weer keihard werken. Werk jij?
Zit je al op 15 berichten per dag Wantie?
Ga ook eens wat leuks doen anders.
Zolang 24/7 rondhangen als jij hier op FOK lijkt me erg ongezond. :{
― Thomas Sowell
pi_212375046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:06 schreef Monomeism het volgende:
Ja,dat is het leuke van BNW, als je niet in de verwachte lijn post, dan gaan mensen zich zogenaamd druk maken over hoeveel tijd je aan Fok besteedt...

Alsof je je fysiek op een bepaalde plek moet begeven om op Fok te kunnen posten...
pi_212375099
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alsof je je fysiek op een bepaalde plek moet begeven om op Fok te kunnen posten...
Dus als je zit te schijten bij de Mac Donalds zit je ook al op FOK? :')
― Thomas Sowell
pi_212375332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:06 schreef Monomeism het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja,dat is het leuke van BNW, als je niet in de verwachte lijn post, dan gaan mensen zich zogenaamd druk maken over hoeveel tijd je aan Fok besteedt...

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:15 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dus als je zit te schijten bij de Mac Donalds zit je ook al op FOK? :')
Kom op dames, nu handtasjes opbergen en gewoon door posten over waar het om draait :)
Lach met een schone bips
pi_212375384
Ok ok. :) Waar draaide het eigenlijk om?
― Thomas Sowell
pi_212375391
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij zit achter paywall, en dat wordt hier niet op prijs gesteld door de moderatie.
Maar met wat zelfonderzoek had je hem zo kunnen vinden.
Dit klopt inderdaad, een bericht moet voor iedereen leesbaar zijn. En paywall omzeilen kunnen we als forum een hoop gezeik van de betreffende media mee krijgen. Maar openbare media berichten posten mag altijd.
Lach met een schone bips
pi_212375398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Monomeism het volgende:
Prikvarkentje spelen ofzo
Lach met een schone bips
pi_212375450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Monomeism het volgende:
Of speldenkussen.... Wat weet ik nou...
Lach met een schone bips
pi_212377132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Prikvarkentje spelen ofzo
Wel voor 500 euries he. Want dan ben je zo lekker onafhankelijk in je oordeel.
pi_212377157
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik kon een grinnik niet onderdrukken om heel eerlijk te zijn :D
Lach met een schone bips
pi_212377908
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja, dat is het leuke aan BNW.

Ik ben daardoor afhankelijk van iemand?

Hoe werkt dat precies?

En het gaat om een vaccin dat hier niet onder vuur ligt..

Ik krijg bij BNW altijd het idee dat mensen niet helemaal het achterste van hun tong durven te laten zien, en daarom moeite hebben met termen als antivaxers..
Want dat zijn ze niet, alleen de nieuwe mRNA techniek zijn ze zogenaamd kritisch op.

Maar ondertussen....
pi_212378179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit klopt inderdaad, een bericht moet voor iedereen leesbaar zijn. En paywall omzeilen kunnen we als forum een hoop gezeik van de betreffende media mee krijgen. Maar openbare media berichten posten mag altijd.
Achter een paywall. Veilig in de eigen kritiekloze bubbel houden dus.
De huis patholoog van de "Volks-krant" zal zich eens vergissen.
― Thomas Sowell
pi_212378273
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, het punt moet wel zijn dat wanneer iemand iets post, een link of wat dan ook iedereen het moet kunnen lezen. En ja worden paywalls omzeilt dan krijgt het forum claims aan de broek die vaak bijna niet te betalen zijn...

Open media mag gewoon echt. Het probleem ligt in de claims, en ja helaas speuren media bedrijven ook fora af of iets van hun "protected" content gedeeld is..

I know, clowns world. maar zo werkt het nu eenmaal. En ja het is idioot dat niet alle media voor iedereen beschikbaar is. Maar als mod wil ik juist dit forum gratis houden en dus kunnen we dat soort claims niet hebben :)
Lach met een schone bips
pi_212378367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, het punt moet wel zijn dat wanneer iemand iets post, een link of wat dan ook iedereen het moet kunnen lezen. En ja worden paywalls omzeilt dan krijgt het forum claims aan de broek die vaak bijna niet te betalen zijn...

Open media mag gewoon echt. Het probleem ligt in de claims, en ja helaas speuren media bedrijven ook fora af of iets van hun "protected" content gedeeld is..

I know, clowns world. maar zo werkt het nu eenmaal. En ja het is idioot dat niet alle media voor iedereen beschikbaar is. Maar als mod wil ik juist dit forum gratis houden en dus kunnen we dat soort claims niet hebben :)
Ik bedoel dat het aan de "Volks-krant" ligt.
Dat ze het niet openbaar laten lezen.
Baanbrekende diepgaande uitleg zal het vast niet zijn.
Ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd.
Waaruit ze bestaan. Het ligt niet aan het feit dat FOK er gelazer mee krijgt
― Thomas Sowell
pi_212378407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Waaruit ze bestaan. Het ligt niet aan het feit dat FOK er gelazer mee krijgt
Het zijn al die fucking kranten allemaal onderdeel van DPG media :) Nederland en België en als je er iets verder induikt zie je dat het onderdeel is van.........................................................
Lach met een schone bips
pi_212378463
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd.
Waaruit ze bestaan. Het ligt niet aan het feit dat FOK er gelazer mee krijgt
Daarbij staat het iedereen ook vrij om links en berichten te posten uit alternatieve media die vrij te lezen is. Dat juich ik zelfs toe :)
Lach met een schone bips
pi_212378467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Want iemand die voor het artikel betaalt kan er vervolgens geen kritiek op hebben.

De logica is weer onnavolgbaar....
pi_212378530
Sowieso. De Volks-krant. :')
― Thomas Sowell
pi_212378534
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want iemand die voor het artikel betaalt kan er vervolgens geen kritiek op hebben.

De logica is weer onnavolgbaar....
Is die van jou vaak ook... Dus laten we maar kappen over het media geneuzel. De uitleg is geplaatst.
Lach met een schone bips
pi_212379305
Zoek me de tering naar dat Voks-krant stukje. :')

Heb je anders wat aanwijzingen of tags voor me Wantie?

Dokter Oetker Volkskrant?

Nosferatu Uitvaart?

of iets anders?
― Thomas Sowell
pi_212379946
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is het leuke aan BNW.

Ik ben daardoor afhankelijk van iemand?

Hoe werkt dat precies?

En het gaat om een vaccin dat hier niet onder vuur ligt..

Ik krijg bij BNW altijd het idee dat mensen niet helemaal het achterste van hun tong durven te laten zien, en daarom moeite hebben met termen als antivaxers..
Want dat zijn ze niet, alleen de nieuwe mRNA techniek zijn ze zogenaamd kritisch op.

Maar ondertussen....
De hele farmaceutische industrie is door de mand gevallen afgelopen jaren. Als je ziet wat voor bedragen er aan schadeclaims betaalt is, of aan artsen om hun producten te kunnen slijten en aan useful idiots zoals jij. Maar blijf vooral in de illusie geloven dat het ze om jouw gezondheid gaat.

En je hoeft hier niet te komen he? Waarom spendeer je al je tijd op een online hangplek waar je geen enkele feel mee hebt? Je zorgt er alleen maar voor dat we momenteel niet de diepte in kunnen over zaken die erg belangrijk zijn. Of is dat juist je doel?
pi_212380409
twitter
pi_212382044
― Thomas Sowell
pi_212382196
quote:
Japan was ook de enige die de batches testte en partijen heeft afgewezen.

Voor een product dat gedurende het gehele proces onder een bepaalde temperatuur had moeten zijn, zou je verwachten dat elke batch getest zou worden in elk land.
pi_212382205
quote:
Tsja, wat moet je er nog van zeggen. Vind het een tragisch verhaal.
pi_212382455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:41 schreef Bananenbennie het volgende:

En je hoeft hier niet te komen he? Waarom spendeer je al je tijd op een online hangplek waar je geen enkele feel mee hebt? Je zorgt er alleen maar voor dat we momenteel niet de diepte in kunnen over zaken die erg belangrijk zijn. Of is dat juist je doel?
Kritiek op een forum waar hij alles onzin vindt maar toch al zn vrije tijd op spendeert, en waar hij zo de top-user is wat betreft aantal posts en meeste onzin.
:D
Gewoon nooit op reageren. Hij blijft je wel dwangmatig eindeloos quoten in de hoop je op stang te jagen en toch te reageren maar dat is eigenlijk zielig lachwekkend.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212382470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De hele farmaceutische industrie is door de mand gevallen afgelopen jaren. Als je ziet wat voor bedragen er aan schadeclaims betaalt is, of aan artsen om hun producten te kunnen slijten en aan useful idiots zoals jij. Maar blijf vooral in de illusie geloven dat het ze om jouw gezondheid gaat.

Dat is ook typisch BNW, telkens proberen iemand weg te jagen als diens mening niet het gewenste narratief volgt.
pi_212383273
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:13 schreef Monomeism het volgende:
Zoek me de tering naar dat Voks-krant stukje. :')

Heb je anders wat aanwijzingen of tags voor me Wantie?

Dokter Oetker Volkskrant?

Nosferatu Uitvaart?

of iets anders?
Tja, je hebt net de Volkskrant afgedaan als bron, dus waarom nog die belangstelling?
pi_212383283

[ Bericht 100% gewijzigd door UncleScorp op 11-02-2024 10:01:29 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212383877
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 10:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, je hebt net de Volkskrant afgedaan als bron, dus waarom nog die belangstelling?
Omdat ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn ontstaan. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Maar inderdaad. De belangstelling is inmiddels wel gezakt. Er zijn zoveel nuttiger zaken om te lezen en te beluisteren aangaande dit onderwerp. Ik ga nog even wat op Rumble neuzen. Morgen weer een drukke werkweek. We hebben niet allemaal zoveel tijd om ons te vervelen. En jij zal gemiddeld wel weer 5 x12 berichten gaan plaatsten niet?
― Thomas Sowell
pi_212385213
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is ook typisch BNW, telkens proberen iemand weg te jagen als diens mening niet het gewenste narratief volgt.
Ontleent BNW niet juist hierom haar bestaan? Serieuze onderwerpen (of minimaal met potentie) weg jagen naar BNW? Ik vind het hier anders wel zo rustig en aangenaam als ik heel eerlijk ben. Rustig nieuws kunnen volgen, bespreken en lezen zonder de massa van voorgeprogrammeerde hyena's. Wat ik bijzonder grappig vind om te zien is dat er nu al maandenlang een UFO topic gewoon in NWS staat. En het is niet weg te krijgen bij NWS. Omdat het gewoon echt nieuws is. Geniaal toch? Ik zag dat tien jaar geleden al aankomen. Ik wist allang dat het geen BNW of TRU onderwerp was.
Lees mijn berichten van 10 jaar geleden over dit onderwerp maar terug. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-02-2024 12:33:44 ]
― Thomas Sowell
pi_212385443
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 10:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Omdat ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn ontstaan. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Maar inderdaad. De belangstelling is inmiddels wel gezakt. Er zijn zoveel nuttiger zaken om te lezen en te beluisteren aangaande dit onderwerp. Ik ga nog even wat op Rumble neuzen. Morgen weer een drukke werkweek. We hebben niet allemaal zoveel tijd om ons te vervelen. En jij zal gemiddeld wel weer 5 x12 berichten gaan plaatsten niet?
Dat soort zaken zou je het beste zelf aan een patholoog kunnen vragen. Een krantenartikel gaat niet zo ver in detail.

Jij een fijne werkweek. Ik doe werk waarbij ik van de Arbowet verplicht elke 1,5 uur pauze moet nemen, dus tijd genoeg tussendoor voor Fok.
pi_212385525
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat soort zaken zou je het beste zelf aan een patholoog kunnen vragen. Een krantenartikel gaat niet zo ver in detail
Waarom breng je het dan eerst met veel tromgeroffel ter sprake? Als hij het niet kan waarmaken zijn conclusies samen te vatten, en summier te verduidelijken in een artikel dan stelt dat verhaal dus bij voorbaat ook maar weinig voor. Het artikel is dan ook niets meer waard volgens je eigen bijgestelde stelling. Als hij nu een samenvattende stelling en persoonlijke conclusie zou geven dan kun je vanuit daar pas een onderzoek in stellen door inderdaad naar een patholoog te stappen om te zien of deze conclusie in de details inderdaad kloppen. Misschien zou je eens wat minder berichten moeten plaatsen en pas op de verzendknop drukken wanneer ze echt de moeite waard zijn. Jij plaats berichten op dezelfde wijze als sommige vrouwen de LINDA lezen
― Thomas Sowell
pi_212386115
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waarom breng je het dan eerst met veel tromgeroffel ter sprake? Als hij het niet kan waarmaken zijn conclusies samen te vatten, en summier te verduidelijken in een artikel dan stelt dat verhaal dus bij voorbaat ook maar weinig voor. Het artikel is dan ook niets meer waard volgens je eigen bijgestelde stelling. Als hij nu een samenvattende stelling en persoonlijke conclusie zou geven dan kun je vanuit daar pas een onderzoek in stellen door inderdaad naar een patholoog te stappen om te zien of deze conclusie in de details inderdaad kloppen. Misschien zou je eens wat minder berichten moeten plaatsen en pas op de verzendknop drukken wanneer ze echt de moeite waard zijn. Jij plaats berichten op dezelfde wijze als sommige vrouwen de LINDA lezen
Of al die anderen hun beweringen kunnen waarmaken weet ik ook niet.
Ik heb geen inhoudelijke kennis van pathologie.

Dus als hij kort samengevat zegt dat dit normaal is, plus uitleg geeft over waarom dit niet is ontstaan op het moment dat de persoon in kwestie nog leefde, dan is dat voor mij verder genoeg. Precies uitleggen hoe dat chemisch in elkaar steekt voegt daar niets aan toe, omdat ik die kennis niet heb.

Dus dan heb ik een uitvaartverzorger die het abnormaal noemt en een patholoog die het normaal noemt.
Die laatste is deskundig.
Die eerste niet.

Wil je precies weten hoe dat zit met post mortem bloedstolsels, dan zou je in boeken over pathologie moeten duiken.
Maar maak jezelf niet de illusie dat je als leek vervolgens precies kunt zeggen welk stolsel wanneer en hoe is gevormd.
pi_212386211
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wil je precies weten hoe dat zit met post mortem bloedstolsels, dan zou je in boeken over pathologie moeten duiken.
Maar maak jezelf niet de illusie dat je als leek vervolgens precies kunt zeggen welk stolsel wanneer en hoe is gevormd.
Ik maakte evenzo als leek de beslissing om mij niet te laten inspuiten puur uit intuïtie en ik ben daar dus achteraf mijn onderbuik zeer dankbaar voor. Ik was bepaald niet overtuigd van de vermeend goede bedoelingen, de noodzaak en verhalen over frikandellen zullen we maar zeggen.

Over de rubbers: Het meest interessante is natuurlijk dat het naar zeggen nooit eerder waargenomen fenomeen niet eens in de pathologie boeken voor zou komen en het zeer waarschijnlijk niet post mortum is maar zelfs de doodsoorzaak zou kunnen zijn. Daarom ben ik ook zo geïnteresseerd naar wat deze Volks-krant patholoog hierover te melden had in 2021. Ik vermoed sterk dat hij tekort schiet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-02-2024 14:20:09 ]
― Thomas Sowell
pi_212386312
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik maakte evenzo als leek de beslissing om mij niet te laten inspuiten puur uit intuïtie en ik ben daar dus achteraf mijn onderbuik zeer dankbaar voor. Ik was bepaald niet overtuigd van de vermeend goede bedoelingen, de noodzaak en verhalen over frikandellen zullen we maar zeggen.

Over de rubbers: Het meest interessante is natuurlijk dat het naar zeggen nooit eerder waargenomen fenomeen niet eens in de pathologie boeken voor zou komen en het zeer waarschijnlijk niet post mortum is maar zelfs de doodsoorzaak zou kunnen zijn. Daarom ben ik ook zo geïnteresseerd naar wat deze Volks-krant patholoog hierover te melden had in 2021. Ik vermoed sterk dat hij tekort schiet.
Maar je hebt dus niet gecontroleerd of dat inderdaad onbekend is in de pathologie.
Maar toch ga je er van uit dat de patholoog er naast moet zitten.

Dat klinkt gekleurd.
pi_212386499
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je hebt dus niet gecontroleerd of dat inderdaad onbekend is in de pathologie.
Maar toch ga je er van uit dat de patholoog er naast moet zitten.

Dat klinkt gekleurd.
Klopt. het lukt je niet eens om in eigen gekleurde woorden samen te vatten wat de man beweerd heeft terwijl jij het zegt te hebben gelezen. Wat stelt het dan voor? Helemaal niets dus. Evenzo hebben velen die in de rij lachend en in geloof de frikandel laten zetten dat gedaan, helemaal zonder dat controleren waar jij het over hebt. Ze wilden op vakantie of een hamburger eten bij de Mac Donalds. Jij hebt kennelijk een totaal ander soort van opbouw van perceptie dan ik die je keuzes bepalen. Je bent kennelijk makkelijker te overtuigen geweest dan ik middels grappige danspasjes door zusters met het liedje "Jerusalema", of een kinderlijk verhaal over frikandellen, of een 'angstaanjagend' filmpje van een omvallende chinees met mannen met witte pakken daar omheen.
Je was kennelijk bijzonder onder de indruk van een: Ab Osterhaus, Een Hugo de Jonge. Een statige persconferentie van Rutte met doventolk. Dat is mijn conclusie. Daaruit ontstaan onze keuzes die daaruit voortvloeien. En jij nam een andere dan ik.
― Thomas Sowell
pi_212386637
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Klopt. het lukt je niet eens om in eigen gekleurde woorden samen te vatten wat de man beweerd heeft terwijl jij het zegt te hebben gelezen. Wat stelt het dan voor? Helemaal niets dus. Evenzo hebben velen die in de rij lachend en in geloof de frikandel laten zetten dat gedaan, helemaal zonder dat controleren waar jij het over hebt. Ze wilden op vakantie of een hamburger eten bij de Mac Donalds. Jij hebt kennelijk een totaal ander soort van opbouw van perceptie dan ik die je keuzes bepalen. Je bent kennelijk makkelijker te overtuigen geweest dan ik middels grappige danspasjes door zusters met het liedje "Jerusalema", of een kinderlijk verhaal over frikandellen, of een 'angstaanjagend' filmpje van een omvallende chinees met mannen met witte pakken daar omheen.
Je was kennelijk bijzonder onder de indruk van een: Ab Osterhaus, Een Hugo de Jonge. Een statige persconferentie van Rutte met doventolk. Dat is mijn conclusie. Daaruit ontstaan onze keuzes die daaruit voortvloeien. En jij nam een andere dan ik.
Ja, dit soort aannames zeggen genoeg.

Dan begrijp ik wel waarom iemand zich vastbijt in vermeende schadelijke effecten van het vaccin, en probeert om ander geluid daarover de kop in te drukken.

Anyway, lees zelf eens literatuur over pathologie, als je precies wilt weten of het nu wel of niet normaal is.

Ik ben helaas niet zo van de complotten waarbij 20% van de overlijdens komt door rubber stolsels in het bloed, en dat iedereen in de medische wereld daarover zwijgt en we dus afhankelijk zijn van begravenis ondernemers om daar achter te komen
pi_212386689
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dit soort aannames zeggen genoeg.

Dan begrijp ik wel waarom iemand zich vastbijt in vermeende schadelijke effecten van het vaccin, en probeert om ander geluid daarover de kop in te drukken.

Anyway, lees zelf eens literatuur over pathologie, als je precies wilt weten of het nu wel of niet normaal is.

Ik ben helaas niet zo van de complotten waarbij 20% van de overlijdens komt door rubber stolsels in het bloed, en dat iedereen in de medische wereld daarover zwijgt en we dus afhankelijk zijn van begravenis ondernemers om daar achter te komen
Ja het is me allemaal wat he? ;)

Dit topic sluit automatisch over 1 post.

Kom op je kan het! ik weet het zeker
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')