Hahahahaquote:
Oh dat is geen probleem, Covid was een generale repetitie, waarbij 85% zich vrijwillig liet vaccineren. De volgende keer gewoon een virus uit een lab laten ontsnappen die zich op jongeren richt en de meerderheid stemt in met verplichte vaccinatie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je jouw mening over enige verplichting over het inbrengen van goederen/vloeistoffen ergens kan steken waar de zon niet schijnt.
Je kunt een mens niet dwingen mee te doen aan iets waar diegene geen goed gevoel bij heeft. Dat is onmenselijk en onwenselijk. Lichamelijke integriteit enzo...
Tja, zonder eigen echte mening sta je uiteraard wel iedere keer in de rij als daddy government roept dat je een prikje moet halen. Serieus verplichten? Dat gaat serieus naar doctrine ruiken. Line up....
Maar jij bent dus van mening dat een meerderheid mag beslissen over wat een "minderheid" in zich zou moeten laten spuiten verplicht? Klinkt nogal dystopisch, anderen die over jouw lichaam mogen beslissen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh dat is geen probleem, Covid was een generale repetitie, waarbij 85% zich vrijwillig liet vaccineren. De volgende keer gewoon een virus uit een lab laten ontsnappen die zich op jongeren richt en de meerderheid stemt in met verplichte vaccinatie.
En dan simpelweg een vaccin ontwikkelen dat maar 2 jaar werkt.
Alle problemen opgelost.
Dat heet democratie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jij bent dus van mening dat een meerderheid mag beslissen over wat een "minderheid" in zich zou moeten laten spuiten verplicht? Klinkt nogal dystopisch, anderen die over jouw lichaam mogen beslissen.
Dat heeft niet echt veel meer met een democratie te maken, in een democratie mag je zelf over je lichaam beslissen.. Jij beschrijft iets veel engers..quote:
Het is niet nieuw, tot 2017 bestond er een vaccinatieplicht tegen mazelen in Italië bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heeft niet echt veel meer met een democratie te maken, in een democratie mag je zelf over je lichaam beslissen.. Jij beschrijft iets veel engers..
Nou fantastisch, een vaccin dat door de jaren heen bewezen was.. En geen experimenteel iets. Maar je zegt "tot 2017" Dus ze zijn daar ook democratisch geworden en laten mensen nu zelf kiezen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet nieuw, tot 2017 bestond er een vaccinatieplicht tegen mazelen in Italië bijvoorbeeld.
Je laat je nu wel van een hele rare en enge kant zien. Begrijp ik nu dat jij er achter staat dat een nog erger virus uit een lab moet 'ontsnappen' die wat jou betreft nog veel meer ziekte, dood en verderf mag veroorzaken die een meerderheid moet overtuigen er mee in te stemmen jaarlijks een verplichte prik te nemen? Je laat nu wel je ware aard zien he?quote:
Oh, als je jarenlang het vaccin krijgt is dat toch op een gegeven moment ook door de jaren bewezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou fantastisch, een vaccin dat door de jaren heen bewezen was.. En geen experimenteel iets. Maar je zegt "tot 2017" Dus ze zijn daar ook democratisch geworden en laten mensen nu zelf kiezen?
Dit is serieus een enge mening die je hebt, meen ik serieus Wantie. Ik hou echt wel vaak van onze discussies maar dit is eng wat je zegt..quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, als je jarenlang het vaccin krijgt is dat toch op een gegeven moment ook door de jaren bewezen.
Kwestie van geduld hebben.
Verder moet je de mensen ook niet te wijs maken.
Wist je bijvoorbeeld dat de huidige vaccins tegen ziektes in veel gevallen heel anders in elkaar zitten dan 30 jaar geleden?
Dat 'jarenlang bewezen ' gaat lang niet altijd op.
Maar geen hond die daar op let, dus gewoon geen slapende honden wakker maken.
Bij covid hadden ze nooit moeten zeggen dat het en nieuw soort vaccin was.
Dan hadden we heel veel gezeur niet gehad.
Tja, stiekem ben jij ook benieuwd naar de volgende prikhype waarmee Pfizer weer geld kan verdienen aan vaccins.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je laat je nu wel van een hele rare en enge kant zien. Begrijp ik nu dat jij er achter staat dat een nog erger virus uit een lab moet 'ontsnappen' die wat jou betreft nog veel meer ziekte, dood en verderf mag veroorzaken die een meerderheid moet overtuigen er mee in te stemmen jaarlijks een verplichte prik te nemen? Je laat nu wel je ware aard zien he?
Dat is democratie duhquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Jij sprak over een democratie, en nu wil je mensen in het domme houden.... Eng. Meen ik serieus.
The people should not know anything.. Do as we say..quote:
Nee ik ben benieuwd naar de arrestaties van deze mensen voor misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, stiekem ben jij ook benieuwd naar de volgende prikhype waarmee Pfizer weer geld kan verdienen aan vaccins.
Dat word het GX_P2V virus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef Wantie het volgende:
benieuwd naar de volgende prikhype waarmee Pfizer weer geld kan verdienen aan vaccins.
Bring it onquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat word het GX_P2V virus.
Had inderdaad wel gelezen dat het voor muizen kinda lethal was maar we als mens ons niet echt zorgen hoeven te maken over de death rate van dat virus.. Maar ja GoFquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat word het GX_P2V virus.
Ik had er in het 2e deel van deze reeks over gepost, maar er waren toen geen reacties op gekomen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had inderdaad wel gelezen dat het voor muizen kinda lethal was maar we als mens ons niet echt zorgen hoeven te maken over de death rate van dat virus.. Maar ja GoF
Oh dan heb ik die post gemist, maar ja kan niet alles lezen.. Maar zag wel al dat het voor mensen toch weer ander verloop zou hebben dan voor de gehumaniseerde muizen. Maar goed een lab leak door gain of function is ook niet wenselijk natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik had er in het 2e deel van deze reeks over gepost, maar er waren toen geen reacties op gekomen.
Het is ontwikkeld in een Chinees lab, is veel dodelijker dan welke andere corona variant dan ook en meerdere vaccinmakers hebben aangegeven dat ze onderzoek hebben gedaan naar een vaccin tegen GX_P2V.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die post gemist, maar ja kan niet alles lezen.. Maar zag wel al dat het voor mensen toch weer ander verloop zou hebben dan voor de gehumaniseerde muizen. Maar goed een lab leak door gain of function is ook niet wenselijk natuurlijk.
Maar ben wel benieuwd aangezien het gespeculeer over wat voor nieuw virus ons te wachten staat ons brengt.
Hey, en begrijp me niet verkeerd. Marburg Virus, Ebola uitbraak in Europa? En er is een vaccin, dan sta ik ook in de rij hoor.
Ik ben gewoon geen fan van Gain of Function onderzoeken, meer van laat de natuur op zijn beloop gaan en als er iets komt ermee dealen. Maar juist virussen gevaarlijker maken voor onderzoek? Lijkt mij een slecht idee. Maar ook dat is maar een mening.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ontwikkeld in een Chinees lab, is veel dodelijker dan welke andere corona variant dan ook en meerdere vaccinmakers hebben aangegeven dat ze onderzoek hebben gedaan naar een vaccin tegen GX_P2V.
Naar eigen zeggen was dat gewoon onderzoek om in de toekomst sneller een vaccin te kunnen maken tegen een nieuwe corona variant, maar ik denk dat er ook wel een beetje angst is dat ook dit virus het Chinese lab zal verlaten.
Dit is die eerdere post trouwens:
voetbalmanager2 in BNW / Covid19 the aftermath #2
Hah, wacht maar tot alle permafrost ontdooit en hoe snel topics dan gaan door alle virussen waar men ons voor waarschuwt die los komen... Of kwamen die toevallig ook uit een lab. Gaat een goeie nieuwe discussie wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het vorige corona deeltje is trouwens enorm snel gegaan. In 2 weken vol gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |