SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 05-02-2024 12:04:36 ]My friends all drive horses
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
En zo vieren wij dat Onze Heer Jezus is herrezen uit de dood
quote:Op zondag 4 februari 2024 14:07 schreef marcel.de het volgende:
Ultiem woke; Nudistische bi-moeder met transgender non-binaire vader in rolstoel, vieren met lesbische pleegdochter met beperking uit Syrië dat hun veel te dikke toenmalige zoon uit de kast is gekomen als "paashaas." Tijdens de inschrijving van dit nieuwe gender in het bevolkingsregister verzorgde de gemeente een speciale ambiance met eieren en een witte haas.
nummer 2quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:06 schreef Rob310 het volgende:
Jeugdfoto van Akwasi maakt duidelijk waarom hij zo' n hekel heeft aan christelijke tradities
nummer 3quote:Op maandag 5 februari 2024 22:29 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe reeks van Fabeltjeskrant aangekondigd. Zoef de Paashaas doet ook weer mee.
de rest ook bedankt voor de leuke inzendingen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:24 schreef Bargehassus het volgende:
Hij mag dit jaar de ezel paashaas zijn!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
de rest ook bedankt voor de leuke inzendingen!
Wat is er mis?quote:
Ik hoor altijd te winnen.quote:
Ik ben adosupporter erger me al mijn hele leven groen en geelquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Tong ergert zich groen en geel als-ie weer niet wint.
Ha ha. Dan horen we aardsvijanden te zijn. Ben van FC Den Bosch. Maar nu ruzie op hun site.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:36 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik ben adosupporter erger me al mijn hele leven groen en geel
Rellen in de Vliert in de jaren 80 hahaha maar goed we kapen een topic geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Dan horen we aardsvijanden te zijn. Ben van FC Den Bosch. Maar nu ruzie op hun site.
Portugese morgen, dat is ergens in de toekomst of nooit.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
@:Rob310
Het is inmiddels al maandagochtend
'Ik denk 'het is carnavalsweekend, toch niemand die het merkt'quote:Portugese morgen, dat is ergens in de toekomst of nooit.
2.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:26 schreef Symphonic het volgende:
Tot nu toe onbekende kinderen van Michael Jackson duiken onverwachts op in de media
3.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:17 schreef Managarm het volgende:
Alien-Baby Born doorslaand succes in Azië.
De tussenstand:quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:58 schreef StevenHyde het volgende:
Aziatische remake van 'Wie van de 3' geen groot succes
2.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
Hij wilde 'm gewoon een hengst verkopen, maar kreeg lik op stuk.
3.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Rob310 het volgende:
'Het begon als een klein wratje onderaan de kaak' zo is de verklaring het paard
De tussenstand:quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef pullup het volgende:
Het geheim van Mr Ed is eindelijk duidelijk geworden
Pak de foto van hem en Viola maarquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: hij heeft weer een ban te pakken.
Kan iemand anders jureren voor hem? En anders een andere foto pakken.
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: hij heeft weer een ban te pakken.
Kan iemand anders jureren voor hem? En anders een andere foto pakken.
Ik vind alles best!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Rob310 het volgende:
[..]
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?
Mijn zegen heb je ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Rob310 het volgende:
[..]
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?
2.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef slaveloos het volgende:
rustig rustig, ik zet Pietertje wel efkes wissel
3.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:04 schreef Symphonic het volgende:
...en dan besluip je Caroline heel zachtjes van achteren... en dan.... Zie je maandag Geert
De tussenstand:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
Kim leert Caroline tot tien tellen.
Nummer 2quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:25 schreef Bargehassus het volgende:
I'm too sexy for my car
Too sexy for my car
Too sexy by far!
Nummer 3quote:Op zondag 25 februari 2024 11:55 schreef Rob310 het volgende:
verkeerspolitie rijdt voortaan onherkenbaar in cabrio's om te kunnen zien of automobilisten zich niet laten afleiden achter het stuur.....
De rest ook leuk, maar je moet kiezen he..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:27 schreef aloa het volgende:
Mad Max Beyond Thunderdome nu ook uit op planet of the Apes
Vanavond uitslag!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:52 schreef marcel.de het volgende:
komen er nog meer inzendingen of de uitslag?
Nummer 2:quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef Managarm het volgende:
Miedematig elftal niet naar Olympische Spelen.
Nummer 3:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef Rob310 het volgende:
"shit, nu kan ik wel op vakantie in de zomer maar ben ik te laat voor de vroegboekkortingen"
Symphonic 6quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:37 schreef DaMart het volgende:
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is de hoop op een hoofdprijs die ze ziet vervliegen.
Joan Franka:quote:
Nummer 2:quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
oh deer, oh deer, oh deer, het nieuwe songfestival lied geschreven door ree en anita wordt hier ten tonele gebracht
Nummer 3:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:09 schreef DaMart het volgende:
Greta Thunberg identificeert zichzelf tegenwoordig als takkewijf.
Symphonic 7 (+1)quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:20 schreef Symphonic het volgende:
Waarom ik er zo bijloop? Nou ik vinnut gewoon Hertstikke leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Nummer 2:quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Tropical paradise heeft ook zo zijn kinderziektes.
Nummer 3:quote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
sjoemie1985 wordt na het weekend weer vrijgelaten door z'n moeder.
Rob310 8quote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef marcel.de het volgende:
Uitgebreide voorzorgsmaatregelen genomen nadat de bovenarm van de moeder dikker werd dan het hoofd van haar 15-jarige zoon.
Ook een beetje jammer dat er niet even gewacht is (ikzelf heb het topic ook wel eens een weekje stil laten liggen, kan gebeuren)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:38 schreef marcel.de het volgende:
Jammer @:Sjoemie1985
@:Managarm wil je ook deze nog een keer beoordelen? Of @:DaMart, de nummer 2 van verleden keer? De foto is nou 9 dagen oud, het topic komt steeds vaker stil te liggen wat ik persoonlijk erg jammer vind.
sorry geheel vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:38 schreef marcel.de het volgende:
Jammer @:Sjoemie1985
@:Managarm wil je ook deze nog een keer beoordelen? Of @:DaMart, de nummer 2 van verleden keer? De foto is nou 9 dagen oud, het topic komt steeds vaker stil te liggen wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Zie je geheel onterecht dat je niet had kunnen beoordelen. wmb mag je nog je eigen jurering doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
sorry geheel vergeten.![]()
![]()
druk met werk.
Eigenlijk wel eens, niet ten nadele van sjoemie1985.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef marcel.de het volgende:
het jureren na circa 24uur zoals staat in de header is wat kort, maar ruim een week terwijl er na twee dagen al geen inzendingen meer zijn is een beetje te lang naar mijn mening. Maar wil daarmee niemand tegen de haren in strijken
On Topic:
Europa heeft inmiddels zoveel wapentuig aan Oekraïne geleverd, dat wij het moeten stellen met de kruimeltjes. Hier de hedendaagse lancering van een lange afstandsraket.
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
sjoemie1985 wordt na het weekend weer vrijgelaten door z'n moeder.Plaats 2 is dan deze,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een welverdiende plek 3.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:05 schreef DaMart het volgende:
Een kapje bleek niet genoeg toen jochie een wel heel grote mond had tegen zijn moeder.Verder kijk maar wat dit met de stand doet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:22 schreef Karstman het volgende:
Zelfs moeder vindt zoon te lelijk om onbedekt buiten rond te lopen.![]()
Maar deze vond ik de beste.![]()
![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Nummer 2quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef noodgang het volgende:
Uitvoering wet verplichte vaccinatie leidt tot nieuwe kamervragen
Nummer 3quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:02 schreef Driepink het volgende:
Ook de marine kampt met materiaaltekorten
quote:
SPOILER: Het gaat goed met de hondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef DaMart het volgende:
Kopzorgen bij team van Honda tijdens pitstop.
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:52 schreef slaveloos het volgende:
Groots aangekondigde film Lassie meets Fast and Furious draait uit op grote flop
De onderschriften gaan nergens over is de grootste klacht.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe editie 'verzin een onderschrift zonder afbeelding' nog geen groot succes
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe editie 'verzin een onderschrift zonder afbeelding' nog geen groot succes
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:04 schreef DaMart het volgende:
Nieuw hondenras ontdekt: de Super Sayian chihuahua.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
Trump al 8 dagen niet gezien sinds hij zijn toupet kwijt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik stond enorm voor aap, aldus het geïrriteerde model
Mijn inzending zou overigens ergens kort geweest zijn: Aaparazzi!quote:Op donderdag 4 april 2024 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Nikonlover heeft het licht(knopje) nog niet gezien.
Nummer 2quote:Op maandag 8 april 2024 15:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Meneer was geheel lens geslagen toen hij vanaf de straat een mooi kiekje wou nemen van het model.
Nummer 3quote:Op maandag 8 april 2024 22:46 schreef Rob310 het volgende:
de Amerikaanse Yellow Cab begint steeds meer op een Londense taxi te lijken
quote:Op maandag 8 april 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
Fotograaf op het randje met foto nemen van stoephoer.
Ditquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef Managarm het volgende:
@:sjoemie1985 een nieuwe foto zou leuk zijn
Wat mij betreft mag de nummer twee, @Rob310 met een volgende opgave komen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef Managarm het volgende:
@:sjoemie1985 Komt er nog een foto? Het is alweer vier dagen geleden dat de uitslag bekend gemaakt is.
Wanneer ik vanavond thuis ben na werken en @sjoemie1985 heeft dan nog niet gereageerd, zal ik dat doen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de nummer twee, @:Rob310 met een volgende opgave komen.
2e Plaatsquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:13 schreef Rob310 het volgende:
Koningsdag nieuwe stijl; enkel de vrouwen zijn enthousiast over Willem-Alexander in een tanktop
3e Plaatsquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Miep is net terug van wintersport en vind voetbal geen klap aan!
Het lag natuurlijk te voorhanden deze laatste de eerste plaats te geven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
Er werd nog lang nagefeest in huize Sjoemie na winnen van vorige onderschrift, vandaar dat de nieuwe foto wat later kwam.
Jaja....quote:
Ik ben het volledig met je eensquote:Op maandag 29 april 2024 18:05 schreef marcel.de het volgende:
ah ik ben dus niet de enige die zich soms beetje druk maakt hier.
1 foto in 11 en halve dag (beoordeling 19 apil 's ochtends 9uur); ik vind het wat overdreven lang.
Hoeft niet in 24uur na plaatsen foto te jureren, maar dit is naar mijn mening echt te lang.
Die uitslag had ook geplaatst kunnen worden toen het bericht werd geplaatst dat er na koningsdag een uitslag zou volgen. Dat wordt bevestigd omdat het topic nadien dood ligt te wachten.
Ik zal wel geen vrienden maken met dit bericht en mij misschien diskwalificeren voor goede beoordelingen maar ik vind het jammer dat het steeds trager wordt en er iedere keer herinneringen gezonden moeten worden.
Ik denk dat we de OP moeten laten veranderen, 24 uur is wat snel, we hebben al een keer discussie gehad dat vier of vijf dagen genoeg zouden moeten zijn om iedereen mee te laten doen.quote:Op maandag 29 april 2024 18:05 schreef marcel.de het volgende:
ah ik ben dus niet de enige die zich soms beetje druk maakt hier.
1 foto in 11 en halve dag (beoordeling 19 apil 's ochtends 9uur); ik vind het wat overdreven lang.
Hoeft niet in 24uur na plaatsen foto te jureren, maar dit is naar mijn mening echt te lang.
Die uitslag had ook geplaatst kunnen worden toen het bericht werd geplaatst dat er na koningsdag een uitslag zou volgen. Dat wordt bevestigd omdat het topic nadien dood ligt te wachten.
Ik zal wel geen vrienden maken met dit bericht en mij misschien diskwalificeren voor goede beoordelingen maar ik vind het jammer dat het steeds trager wordt en er iedere keer herinneringen gezonden moeten worden.
2.quote:
3.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:34 schreef marcel.de het volgende:
Van het likken aan zijn poot krijgt hij altijd een stijve staart
Managarm 15 (+4)quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:39 schreef DaMart het volgende:
Stop met mauwen, straks maak je die slapende hond nog wakker en die is niet voor de poes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:
Ik wel, maar dat zal wel mijn browser historie zijn, hij is verdwenen van Imgur. Zal wel door de mannentieten komenquote:
2.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
Deze jongens maken zich niet dik om een beetje make up
3.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bandleden kiss, schijnen dikke vrienden met elkaar te zijn.
Managarm 15quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef Cupfighter het volgende:
https://showmag.nl/wp-con(...)PSV-Appie-2-jpg.webp
Nummer 2quote:Op maandag 6 mei 2024 20:15 schreef DaMart het volgende:
Aftellen met zijn hand gaat voor assistent van Hans Klok tegenwoordig een stuk sneller na mysterieuze vingerverdwijntruc.
Nummer 3quote:Op maandag 6 mei 2024 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Vage figuren houden van het Vagevuur werk
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
Man probeert illegale rookworst aan de man te brengen.
Nummer 2:quote:Op maandag 13 mei 2024 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Kater Joost maakt dreigende beweging richting nietsvermoedende productiepoes
Nummer 3:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Hebben jullie ook een Daktari Spelcomputer Clarence?
De tussenstand:quote:Op maandag 13 mei 2024 23:31 schreef re_freshed het volgende:
Gast, volgens mij begint het kattenkruid te werken
Ik ben ook wel klaar met de groene uitslag.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel tijd is voor een uitslag
Nummer 2quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:37 schreef Managarm het volgende:
Niet langer dan een minuut schudden stond er op de bus groene purschuim.
Nummer 3quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:00 schreef Soury het volgende:
Enorme belangstelling voor huis wegens enorme bos hout voor de deur.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:37 schreef noodgang het volgende:
Na jarenlang moederdag te zijn vergeten was Berend dit jaar iets te enthousiast geweest bij de Intratuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |