SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 05-02-2024 12:04:36 ]My friends all drive horses
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
En zo vieren wij dat Onze Heer Jezus is herrezen uit de dood
quote:Op zondag 4 februari 2024 14:07 schreef marcel.de het volgende:
Ultiem woke; Nudistische bi-moeder met transgender non-binaire vader in rolstoel, vieren met lesbische pleegdochter met beperking uit Syrië dat hun veel te dikke toenmalige zoon uit de kast is gekomen als "paashaas." Tijdens de inschrijving van dit nieuwe gender in het bevolkingsregister verzorgde de gemeente een speciale ambiance met eieren en een witte haas.
nummer 2quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:06 schreef Rob310 het volgende:
Jeugdfoto van Akwasi maakt duidelijk waarom hij zo' n hekel heeft aan christelijke tradities
nummer 3quote:Op maandag 5 februari 2024 22:29 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe reeks van Fabeltjeskrant aangekondigd. Zoef de Paashaas doet ook weer mee.
de rest ook bedankt voor de leuke inzendingen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:24 schreef Bargehassus het volgende:
Hij mag dit jaar de ezel paashaas zijn!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
de rest ook bedankt voor de leuke inzendingen!
Wat is er mis?quote:
Ik hoor altijd te winnen.quote:
Ik ben adosupporter erger me al mijn hele leven groen en geelquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Tong ergert zich groen en geel als-ie weer niet wint.
Ha ha. Dan horen we aardsvijanden te zijn. Ben van FC Den Bosch. Maar nu ruzie op hun site.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:36 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik ben adosupporter erger me al mijn hele leven groen en geel
Rellen in de Vliert in de jaren 80 hahaha maar goed we kapen een topic geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Dan horen we aardsvijanden te zijn. Ben van FC Den Bosch. Maar nu ruzie op hun site.
Portugese morgen, dat is ergens in de toekomst of nooit.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
@:Rob310
Het is inmiddels al maandagochtend
'Ik denk 'het is carnavalsweekend, toch niemand die het merkt'quote:Portugese morgen, dat is ergens in de toekomst of nooit.
2.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:26 schreef Symphonic het volgende:
Tot nu toe onbekende kinderen van Michael Jackson duiken onverwachts op in de media
3.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:17 schreef Managarm het volgende:
Alien-Baby Born doorslaand succes in Azië.
De tussenstand:quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:58 schreef StevenHyde het volgende:
Aziatische remake van 'Wie van de 3' geen groot succes
2.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
Hij wilde 'm gewoon een hengst verkopen, maar kreeg lik op stuk.
3.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Rob310 het volgende:
'Het begon als een klein wratje onderaan de kaak' zo is de verklaring het paard
De tussenstand:quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef pullup het volgende:
Het geheim van Mr Ed is eindelijk duidelijk geworden
Pak de foto van hem en Viola maarquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: hij heeft weer een ban te pakken.
Kan iemand anders jureren voor hem? En anders een andere foto pakken.
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: hij heeft weer een ban te pakken.
Kan iemand anders jureren voor hem? En anders een andere foto pakken.
Ik vind alles best!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Rob310 het volgende:
[..]
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?
Mijn zegen heb je ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Rob310 het volgende:
[..]
In principe zou de Nr2 van de vorige foto de honeurs waar moeten nemen, zal ik dan maar?
2.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef slaveloos het volgende:
rustig rustig, ik zet Pietertje wel efkes wissel
3.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:04 schreef Symphonic het volgende:
...en dan besluip je Caroline heel zachtjes van achteren... en dan.... Zie je maandag Geert
De tussenstand:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
Kim leert Caroline tot tien tellen.
Nummer 2quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:25 schreef Bargehassus het volgende:
I'm too sexy for my car
Too sexy for my car
Too sexy by far!
Nummer 3quote:Op zondag 25 februari 2024 11:55 schreef Rob310 het volgende:
verkeerspolitie rijdt voortaan onherkenbaar in cabrio's om te kunnen zien of automobilisten zich niet laten afleiden achter het stuur.....
De rest ook leuk, maar je moet kiezen he..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:27 schreef aloa het volgende:
Mad Max Beyond Thunderdome nu ook uit op planet of the Apes
Vanavond uitslag!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:52 schreef marcel.de het volgende:
komen er nog meer inzendingen of de uitslag?
Nummer 2:quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef Managarm het volgende:
Miedematig elftal niet naar Olympische Spelen.
Nummer 3:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef Rob310 het volgende:
"shit, nu kan ik wel op vakantie in de zomer maar ben ik te laat voor de vroegboekkortingen"
Symphonic 6quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:37 schreef DaMart het volgende:
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is de hoop op een hoofdprijs die ze ziet vervliegen.
Joan Franka:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |