Veganquote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Hoe heet het vegan nummer van Jerry Heil?
Bespaar je de moeite om het op te zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Hoe heet het vegan nummer van Jerry Heil?
quote:
Gevonden. Dat dit gewoon dezelfde persoon isquote:Op zondag 4 februari 2024 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite om het op te zoeken.
Maar vegan 2020 moet wel werken in YouTube.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Gevonden. Dat dit gewoon dezelfde persoon isLol, wat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Oef. Niet alleen de stemmen thuis, maar de jury vertrouwt ie k niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:
Melovin is #woest en vertrouwt het niet dat hij zo dik verloren heeft.
[ afbeelding ]
God wat een vervelend ventjequote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, lekker laten gaan. Melovin is nu geen factor van belang meer voor het ESF.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond even erg aantrekkelijk te wezen tijdens z'n optreden, dus pluspunten, maar die heeft hij nu weer verspeeld.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint nog best aardig als een soort crossover tussen Jamala en Go-A qua vibe, maar bij de rap raken ze me kwijt.quote:
Heb jij al iets beters gehoord dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het begint nog best aardig als een soort crossover tussen Jamala en Go-A qua vibe, maar bij de rap raken ze me kwijt.
Ik neem aan dat dit vanwege het oorlogsperspectief op 1 staat bij de bookies? Het voelt in ieder gevoel nog niet een beetje als een winnend liedje
Nee klopt, de spoeling wordt ook best dun. Gebaseerd op de naam verwacht ik toch wel veel van het VK en Olly Alexander. Verder vestig ik mijn hoop vooral op Italie, Zweden, Nederland, Zwitserland en Belgie. Misschien komt Australie met een klapper, maar het is inderdaad geen geweldig jaar tot nu toe.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb jij al iets beters gehoord dan?![]()
Dit hieronder zijn de deelnemende landen. Die met een kruisje erachter liggen normaliter op koers om achter Oekrane te gaan eindigen op het ESF. Die met een vraagteken hebben nog weinig bekendgemaakt. Die spoeling wordt dus al best dun.
Sweden ?
Cyprus X
Finland X
Spain X
Luxembourg X
Norway X
Netherlands X
Israel ?
France X
Denmark X
Moldova X
Austria X
Ireland X
Germany X
Estonia X
Italy ?
Azerbaijan ?
Lithuania X
Serbia X
Iceland ?
Switzerland ?
Portugal X
San Marino ?
Belgium ?
Malta X
Ukraine
Albania X
Latvia X
Croatia X
Greece ?
Georgia ?
Poland ?
Czechia X
Slovenia X
United Kingdom ?
Armenia ?
Australia ?
Heil began using her alias at the age of 15. After registering for the social media service VKontakte, she used the name Jerry Mouse, referencing the cartoon character of the same name. She then changed Mouse to Heil, citing her desire to use whatever American surname she saw on the Internet first. She has expressed her embarrassment for the backstory behind her stage name, calling it "moronic".quote:Op maandag 5 februari 2024 18:31 schreef Spumonisal het volgende:
Qua nummer is dit voor mij het beste van alles wat er gekozen of bekend is tot nu toe. Het is geen absoluut toplied, maar het refrein is heel pakkend.
Vind ze alleen niet zo goed bij elkaar passen die 2, weinig chemie op het podium. En dat rapstukje mag eruit. Oh en waarom noemt ze zich Heil eigenlijk?
Hmm ok nou nooit te laat om het te veranderen lijkt mequote:Op maandag 5 februari 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Heil began using her alias at the age of 15. After registering for the social media service VKontakte, she used the name Jerry Mouse, referencing the cartoon character of the same name. She then changed Mouse to Heil, citing her desire to use whatever American surname she saw on the Internet first. She has expressed her embarrassment for the backstory behind her stage name, calling it "moronic".
Ik denk serieus dat die naam Heil ze weleens de overwinning kan kosten. In het extreemlinkse ESF-bolwerk gaan veel mensen daar niet zo lekker op, zelfs al is het niet bedoeld als nazi-sympathie.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Hmm ok nou nooit te laat om het te veranderen lijkt me
Ik moet de eerste persoon die er over valt nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die naam Heil ze weleens de overwinning kan kosten. In het extreemlinkse ESF-bolwerk gaan veel mensen daar niet zo lekker op, zelfs al is het niet bedoeld als nazi-sympathie.
Maar goed, het blijft Oekrane natuurlijk, die hoeven tegenwoordig alleen maar 3 minuten een blauw-gele vlag neer te leggen voor een top-5 notering.
Eensquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eerste indruk: Wederom levert Oekraine weer kwaliteitBegin lijkt wel een beetje op Shum of ligt dat aan mij? Vanaf de rap vindt ik het wel echt een stuk minder worden persoonlijk, en daarna gaat het wat kabbelen. Het eerste stuk + refrein vindt ik erg sterk, maar dit zal waarschijnlijk niet in mijn top 5 komen. En ik zie dit eigenlijk niet winnen.
Echt ja, dat was uiteindelijk de minste.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:55 schreef Funhouse het volgende:
Eigenlijk is elk optreden dat ze gedaan hebben beter dan die bij Vidbir. Ook nu klonken ze weer goed.
Kan iets wel een dark horse zijn als ze vanaf het begin heel hoog bij de bookmakers staan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:28 schreef Giggio het volgende:
voor mij The Dark Horse
dit gaat hoog eindigen
(en ook nog een heerlijk nummer al versta ik er geen klap van)
voor mij welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan iets wel een dark horse zijn als ze vanaf het begin heel hoog bij de bookmakers staan?![]()
Ik vind het ook een heel fijn lied en leuke artiesten!
Ik begreep dat dit het eerste optreden van Teresa & Maria was waar Alyona en Jerry na de soundcheck zelf inspraak hadden in de geluidsmix en dat het daarom een stuk beter klonk. Ik vond dat de microfoon van Jerry vaak te zacht stond in eerdere optredens en nu klonk alles mooi helder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef Em31 het volgende:
Wel grappig, op Jerry haar Instagram zeggen allemaal mensen dat het eindelijk een optreden is met goed geluid.Het is wel een hele mooie versie deze, enthousiasme dat ik in het begin had is er ook weer helemaal door terug.
1. Oekrane krijgt nog steeds hoge tele en jurypunten, al is het minder dan 2022 natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedere keer dat ik het zie en hoor snap ik minder waarom dit zo hoog staat bij de bookmakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |