Ik denk serieus dat die naam Heil ze weleens de overwinning kan kosten. In het extreemlinkse ESF-bolwerk gaan veel mensen daar niet zo lekker op, zelfs al is het niet bedoeld als nazi-sympathie.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Hmm ok nou nooit te laat om het te veranderen lijkt me
Ik moet de eerste persoon die er over valt nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die naam Heil ze weleens de overwinning kan kosten. In het extreemlinkse ESF-bolwerk gaan veel mensen daar niet zo lekker op, zelfs al is het niet bedoeld als nazi-sympathie.
Maar goed, het blijft Oekrane natuurlijk, die hoeven tegenwoordig alleen maar 3 minuten een blauw-gele vlag neer te leggen voor een top-5 notering.
Eensquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eerste indruk: Wederom levert Oekraine weer kwaliteitBegin lijkt wel een beetje op Shum of ligt dat aan mij? Vanaf de rap vindt ik het wel echt een stuk minder worden persoonlijk, en daarna gaat het wat kabbelen. Het eerste stuk + refrein vindt ik erg sterk, maar dit zal waarschijnlijk niet in mijn top 5 komen. En ik zie dit eigenlijk niet winnen.
Echt ja, dat was uiteindelijk de minste.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:55 schreef Funhouse het volgende:
Eigenlijk is elk optreden dat ze gedaan hebben beter dan die bij Vidbir. Ook nu klonken ze weer goed.
Kan iets wel een dark horse zijn als ze vanaf het begin heel hoog bij de bookmakers staan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:28 schreef Giggio het volgende:
voor mij The Dark Horse
dit gaat hoog eindigen
(en ook nog een heerlijk nummer al versta ik er geen klap van)
voor mij welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan iets wel een dark horse zijn als ze vanaf het begin heel hoog bij de bookmakers staan?![]()
Ik vind het ook een heel fijn lied en leuke artiesten!
Ik begreep dat dit het eerste optreden van Teresa & Maria was waar Alyona en Jerry na de soundcheck zelf inspraak hadden in de geluidsmix en dat het daarom een stuk beter klonk. Ik vond dat de microfoon van Jerry vaak te zacht stond in eerdere optredens en nu klonk alles mooi helder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef Em31 het volgende:
Wel grappig, op Jerry haar Instagram zeggen allemaal mensen dat het eindelijk een optreden is met goed geluid.Het is wel een hele mooie versie deze, enthousiasme dat ik in het begin had is er ook weer helemaal door terug.
1. Oekrane krijgt nog steeds hoge tele en jurypunten, al is het minder dan 2022 natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedere keer dat ik het zie en hoor snap ik minder waarom dit zo hoog staat bij de bookmakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |