quote:Op zondag 4 februari 2024 12:31 schreef Fred_B het volgende:
Skylerr heeft zojuist besloten zich toch niet terug te trekken.
Wat een grapjassen daarquote:Op zondag 4 februari 2024 13:02 schreef Fred_B het volgende:
Drevo heeft zojuist besloten zich wel terug te trekken.
Edit: maar hij heeft daarna aangegeven dat het een grapje was.
Die hebben geen Tineke Schouten meer nodig, zullen we maar zeggen.quote:
Jammer. Alhoewel het niet mijn genre is, vond ik het best wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:31 schreef Fred_B het volgende:
Skylerr heeft zojuist besloten zich toch niet terug te trekken.
Dat had ze eerst wel gedaan, maar nu dus toch maar niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Jammer. Alhoewel het niet mijn genre is, vond ik het best wel goed.
edit: ik lees niet. Ik dacht dat ze zich wel had teruggetrokken. Mooi.
Vind het nog steeds stom als een jury ter plekke feedback mag geven op de acts. Laat demensethuis dat lekker zelf doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:29 schreef Em31 het volgende:
Als ik Skylerr was zou ik me eerder terugtrekken door de overdreven gemene jury. Raar moment was dat.
Ja het is altijd al wat dubieus, maar hier waren ze nog wel aardig neutraal voor mijn gevoel steeds met soms kleine kritische punten. Maar bij haar was het ineens ‘hoe heet je ook alweer?’ ‘I’m bored…. *lange stilte*’ oh en haar jurk was ook lelijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind het nog steeds stom als een jury ter plekke feedback mag geven op de acts. Laat demensethuis dat lekker zelf doen.
Als we ooit in Nederland weer een NF gaan doen, gaan ze dat sowieso ook weer doen hier hoor
Hmmmm ok, bijzonder. Straks misschien even terugkijken dan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het is altijd al wat dubieus, maar hier waren ze nog wel aardig neutraal voor mijn gevoel steeds met soms kleine kritische punten. Maar bij haar was het ineens ‘hoe heet je ook alweer?’ ‘I’m bored…. *lange stilte*’ oh en haar jurk was ook lelijk.
Zo raar
Het viel me nog mee dat ze geen ongemakkelijke vragen hadquote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmmm ok, bijzonder. Straks misschien even terugkijken dan.
Jamala heeft natuurlijk wel vaker wat rare dingen gezegd in een Vidbir jury
Hier was het meer Verka, Jamala probeerde het volgens mij nog wat te fixen.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmmm ok, bijzonder. Straks misschien even terugkijken dan.
Jamala heeft natuurlijk wel vaker wat rare dingen gezegd in een Vidbir jury
Ik zat ook al te zoeken maar kon het niet vinden.quote:
Dat je van Carlo Boszhard moet horen dat je liedje niet geschikt is voor het songfestivalquote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind het nog steeds stom als een jury ter plekke feedback mag geven op de acts. Laat demensethuis dat lekker zelf doen.
Als we ooit in Nederland weer een NF gaan doen, gaan ze dat sowieso ook weer doen hier hoor
Het zou zo Nederlands zijn dat alles wat niet pop binnen de lijntjes is, meteen niet geschikt zou zijn voor ESF. En de jury dan een hoofd error krijgt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat je van Carlo Boszhard moet horen dat je liedje niet geschikt is voor het songfestival
"Het begon toen ik met mijn verkeerde been uit bed stapte"quote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
"Dus al met al had ik best een kutdag, ja."
Sugar Lee Hooper, Dean Gorr, Floortje Dessing, Hind, Danil Dekker, Tatjana, Lange Frans, wat een genot was dat.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat je van Carlo Boszhard moet horen dat je liedje niet geschikt is voor het songfestival
Tatjana voor de oost-europese smaak. We komen van ver.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper, Dean Gorr, Floortje Dessing, Hind, Danil Dekker, Tatjana, Lange Frans, wat een genot was dat.
Voor ons is het ook allemaal niet makkelijkquote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef Greys het volgende:
Goeie genade mensen ik heb gister m'n halve avond zitten verdoen met jullie geleuter daar uit angst de uitslag te missen, schiet nu gewoon eens op om het goed te maken. Oorlog of niet. Hp.
Ze bereiden ons voor op dinsdagavondquote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef Greys het volgende:
Goeie genade mensen ik heb gister m'n halve avond zitten verdoen met jullie geleuter daar uit angst de uitslag te missen, schiet nu gewoon eens op om het goed te maken. Oorlog of niet. Hp.
PRECIES.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor ons is het ook allemaal niet makkelijk
De keuze van de Isralische artiest gaat ook pittig worden inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze bereiden ons voor op dinsdagavond
Ik herinner me een acteur van vorig jaar die een betoog hield van 20 minuten. Deze man mag de voeten nog niet eens kussen.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:19 schreef Momo het volgende:
Dat was een monoloog over een app waar Sanremo jaloers op zou zijn
Dat weet niemand echt. Het leek even de goede kant op te gaan met een tegenfront maar het is nu allemaal weer behoorlijk gestagneerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |