Het valt op dat het per type account best verschillend is. Bij voornamelijk non-celebrity/kleine accounts/vrienden zie ik eerst reactieposts van accounts die ik ook volg, bij de celebrity/grote accounts zie ik voornamelijk eerst de engagement posts.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus relevant is eigenlijk objectief gezien niet zo relevant en wordt dus subjectief eerst gevuld door de mensen die je volgt. Ik had door de ai hype wel wat meer intelligentie in de relevantie bepaling verwacht.
Wat heeft dit met X van doen?quote:
Dat heeft heel veel met Twitter te maken. Elon Musk gebruikt het platform als megafoon om de verkiezingen te beinvloeden. Daarom heeft hij Twitter ook gekocht.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met X van doen?Gelukkig is het centrale SpaceX topic vrij van Elon Musk zijn mening over tal van onderwerpen
![]()
Het wordt hoog tijd wordt om een Elon Musk topic aan te maken.
NWS / Elon Musk #1 - Entertainment guaranteed!
Ach ja The Washington Post van Bezos schrijft het overduidelijkequote:Op maandag 12 augustus 2024 18:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat heeft heel veel met Twitter te maken. Elon Musk gebruikt het als megafoon om de verkiezingen te beinvloeden. Daarom heeft hij Twitter ook gekocht.
[ x ]
Die verspreiden geen complottheorieen zoals Musk (onder het mom van 'free speech'). Groot verschil.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ach ja The Washington Post van Bezos schrijft het overduidelijke
Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die verspreiden geen complottheorieen zoals Musk (onder het mom van 'free speech'). Groot verschil.
Kritisch of desinformatie zijn toch echt verschillende dingen. Als je dat niet uit elkaar kan halen...quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld?
New media is nou eenmaal een kritischer platform dan old media. Kijk alleen al naar een Fox News van Murdoch of Talpa/TMG van De Mol.
Bij Musk zijn platform kan je gewoon kritisch zijn.
Wat zal Trump zijn X wachtwoord zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef loveli het volgende:
Trump heeft z'n inloggegevens weer gevonden.
[ x ]
Ik wacht nog steeds op eu.x.comquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef L_auteur het volgende:
EU engnek Breton is nog steeds heel boos op Elon
[ x ]
Musk god is niet onder de indruk
[ x ]
Als de EU het zo veel beter kan waarom maken ze niet hen eigen social media? of Ron Flippikowski, die zou toch van X afgaan als Elon het zou kopen? Oh nee zijn hele leven bestaat uit 2 mensen. Trump en Elongod.quote:
Verschil tussen bias en perceptiequote:Op maandag 12 augustus 2024 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kritisch of desinformatie zijn toch echt verschillende dingen. Als je dat niet uit elkaar kan halen...
Bijzonder dat Ronnie Flippo enkel Musk aanspreekt als het gaat om de aankoop van Twitter.quote:
De grootste haters van X zitten het meest op X.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:02 schreef epicbeardman het volgende:
Ron Flippikowski, die zou toch van X afgaan als Elon het zou kopen?
wat heeft musk zelf gebouwd aan twitter dan? het meest populaire newsplatform, heeft ie gekocht. poe poe poe. Oh en hij heeft ook het geld om het paar jaar draaiende te houden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als de EU het zo veel beter kan waarom maken ze niet hen eigen social media? of Ron Flippikowski, die zou toch van X afgaan als Elon het zou kopen? Oh nee zijn hele leven bestaat uit 2 mensen. Trump en Elongod.
De EU peasants die hem aan de EU "wetten" willen laten voldoen mogen toch ook nog gewoon op X hen mening spuwen? zoals Thierry Breton. Als links aan de macht was geweest of onder de vorige eigenaar was die allang verbannen.
nee verschil tussen bewust valse getuigenissen afleggen en iets verkeerd begrepen hebben / denk fouten maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Verschil tussen bias en perceptie
Weird!quote:
Dom gelul zeg, in Turkije hadden ze niet deze reactie toen ze dingen moesten blocken. Dat bewaren ze voor de EU.quote:
Tja, in Brussel ziet men zichzelf als ht orgaan dat eigenlijk alles zou moeten reguleren en dus de vrijheid van meningsuiting. En dit komt dan ook nog eens vooral van de Europese Commissie, een groep mensen die niet democratisch verkozen zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef L_auteur het volgende:
EU engnek Breton is nog steeds heel boos op Elon
[ x ]
Musk god is niet onder de indruk
[ x ]
Zoals ik al zei, een europese variant van X is onvermijdelijk. Ook al ben je het als Amerikaans bedrijf niet eens met de wetgeving is de EU, je hebt je er toch als platform aan te houden. Het is verbazingwekkend dat X dat zelf niet inziet, of wilt inzien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dom gelul zeg, in Turkije hadden ze niet deze reactie toen ze dingen moesten blocken. Dat bewaren ze voor de EU.
Ik snap niet zo waarom dat interview met 2 domme leugenaars aanleiding is voor de brief. Maar dat EU bedrijven aan de geldende regels houdt lijkt mij vrij normaal. Kun je het mee oneens zijn maar als reactie dat de wetten niet goed zijn blijft dus vrij typisch als ze daar niet over klagen in minder democratische landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |