Het zegt mij alleen maar dat de rest van ajax selectie niet voldoet aan de conditie eisen wat bij een club als ajax hoortquote:Op zondag 4 februari 2024 13:29 schreef tong80 het volgende:
Kenneth Perez verbaasde zich over de fitheid van Jordan Henderson tijdens zijn debuut voor Ajax. De Deense analist wijst na afloop van de topper tegen PSV (1-1) op een opvallende statistiek van de 33-jarige middenvelder.
Perez merkte eerder al op dat meerdere spelers last kregen van kramp, zoals Tristan Gooijer, Mauro Júnior, Kenneth Taylor, Sergińo Dest en Josip Sutalo. "En die Henderson speelde dan gewoon negentig minuten, met twee vingers in zijn neus op het middenveld", spreekt de oud-speler van Ajax en PSV zijn waardering uit bij De Eretribune.
Perez pakte er bovendien een opvallende statistiek bij over Henderson, die zijn eerste wedstrijd in meer dan vijf weken tijd speelde. "Per gespeelde minuut eindigde Henderson op drie als het gaat om de meeste gelopen meters", weet Perez. Doordat Mauro Júnior werd gewisseld, ging de Engelsman hem zelfs nog voorbij. Daardoor legde alleen ploeggenoot Kristian Hlynsson meer meters af.
Ook was Henderson meteen zeer zuiver aan de bal. Zo verstuurde hij vijftien passes in het laatste, aanvallende gedeelte van het veld en die kwamen allemaal aan. Ter vergelijking: Steven Bergwijn verstuurde twaalf passes in 'the final third' en daarvan kwamen er zeven aan.
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Die Luuk de Jong blijft ook wel een bijzondere speler trouwens, in het buitenland niets klaargespeeld, enorm beperkt op bijna alle vlakken behalve met het hoofd,
Vooral Martinez missen we, want die kon ook nog heel aardig verdedigen, maar eens verder je hebt altijd wat klootzakjes nodig.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:31 schreef kloon_bassie het volgende:
Ajax mist dat soort spelers juist: Martinez, Alvarez, Suárez, Poulsen. Leuk als ze in je team zitten maar voor tegenstanders echt vervelend.
PSV heeft er natuurlijk ook genoeg gehad, van Bommel, Toivonen, Ramalho en de Jong.
Dat type speler is blijkbaar nodig om een goed team te krijgen.
Haha wat een gek is dat jaquote:Op zondag 4 februari 2024 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat jullie letterlijk de enige speler in de afgelopen decennia hebben gehad die beet? Dan ben je niet eens een rat, maar compleet van het padje.
Ketchupflestheoriequote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef tong80 het volgende:
Brian Brobbey brak in de topper tegen PSV een vijftig jaar oud record bij Ajax door voor het twaalfde duel op rij direct betrokken te zijn bij een doelpunt. De 22-jarige spits heeft geen idee van wie hij het record overneemt. "Toen bestond ik nog niet, joh", zegt hij bij ESPN.
Het blijkt om Ruud Geels te gaan. "Oké, nu Brian Brobbey toch?" De eenmalig international gaf zaterdag de assist bij de openingstreffer van Steven Berghuis.
Je bent boosquote:Op zondag 4 februari 2024 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Luuk de Jong is een enorme klootzak. Maar goed, als hij voor je club speelt en wedstrijden voor je wint zal je er als supporter blij mee zijn. PSV heeft wel bovengemiddeld vaak van dat soort ratten in de selectie.
Dat hij niet wist wie Ruud Geels was vond ik wel jammer, puntje eraf bij Brianquote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef tong80 het volgende:
Brian Brobbey brak in de topper tegen PSV een vijftig jaar oud record bij Ajax door voor het twaalfde duel op rij direct betrokken te zijn bij een doelpunt. De 22-jarige spits heeft geen idee van wie hij het record overneemt. "Toen bestond ik nog niet, joh", zegt hij bij ESPN.
Het blijkt om Ruud Geels te gaan. "Oké, nu Brian Brobbey toch?" De eenmalig international gaf zaterdag de assist bij de openingstreffer van Steven Berghuis.
Dat zegt hij niet…quote:Op zondag 4 februari 2024 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij niet wist wie Ruud Geels was vond ik wel jammer, puntje eraf bij Brian
[ afbeelding ]
Dat zei hij wel, tenminste ik heb het interview gezien en toen zei hij dat hij niet wist wie dat was maar kan het verkeerd gehoord hebben.quote:
Dat zei hij iddquote:Op zondag 4 februari 2024 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zei hij wel, tenminste ik heb het interview gezien en toen zei hij dat hij niet wist wie dat was maar kan het verkeerd gehoord hebben.
Je moet ook een beetje het geluk hebben dat het, in het beperkte aantal wedstrijden dat je de kans krijgt, gaat lopen en je een lekkere doelpuntenreeks kunt neerzetten. Wanneer dat gebeurt is vaak toeval, op een gegeven moment valt in twee wedstrijden achter elkaar de bal gelukkig voor je voeten en krijg je vertrouwen en je teamgenoten zoeken je directer.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Die Luuk de Jong blijft ook wel een bijzondere speler trouwens, in het buitenland niets klaargespeeld, enorm beperkt op bijna alle vlakken behalve met het hoofd, maar in de Eredivisie is het een uitstekende spits.
Denk het inmiddels ookquote:Op zondag 4 februari 2024 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie gaan 'gewoon' derde worden.
Dat zal niet meer als verrassing worden gezien nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie gaan 'gewoon' derde worden.
Dit ja. Bovendien werd hij in Engeland vooral als buitenspeler gebruiktquote:Op zondag 4 februari 2024 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje het geluk hebben dat het, in het beperkte aantal wedstrijden dat je de kans krijgt, gaat lopen en je een lekkere doelpuntenreeks kunt neerzetten. Wanneer dat gebeurt is vaak toeval, op een gegeven moment valt in twee wedstrijden achter elkaar de bal gelukkig voor je voeten en krijg je vertrouwen en je teamgenoten zoeken je directer.
Bas Dost, Wout Weghorst en Ricky van Wolfswinkel waren absoluut geen betere spitsen (minder zelfs) maar hebben wel zo'n periode gekend dat het allemaal lekker ging en de ballen er achter elkaar invlogen. Overigens heeft De Jong het in Spanje op zich wel aardig gedaan en zeker bij Barcelona geniet hij nog een cultstatus en wordt hij gewaardeerd.
Nee hoor, ik heb reeds lang geleden besloten mijn gemoedstoestand nooit negatief te laten beďnvloeden door voetbal.quote:
Ja my bad, verkeerd geinterpreteerd.quote:
Wat op zich natuurlijk wel weer erg is, dat hij hem niet kent.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja my bad, verkeerd geinterpreteerd.
Maar is dat de fout van Brobbey? Daar zou toch minstens een cultuurdrager in de club moeten zitten die dit soort dingen overbrengt op de jongens.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat op zich natuurlijk wel weer erg is, dat hij hem niet kent.
Zou de geschiedenis toch een beetje moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |