Die ballen die hij panklaar legde is wel bewijs dat hij gegroeid is qua ontwikkeling.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:44 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax mag wel even van oefenen met Taylor op wreefschoten ipv alles binnenkant voet. Verder was ik enorm onder de indruk van Brobbey. Wat een kracht en overzicht had hij!
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Valentijn heeft geen percentage gekregen bij de aankoop van Henderson?
We weten wel waarom Jade Anna het uitgemaakt heeft.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:44 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax mag wel even van oefenen met Taylor op wreefschoten ipv alles binnenkant voet. Verder was ik enorm onder de indruk van Brobbey. Wat een kracht en overzicht had hij!
Bedanktquote:Op zondag 4 februari 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees alleen maar dat 020 niet van de koploper verloren heeft
020 media is helemaal gek geworden
je hebt 2 extra punten achterstand opgelopen op de 3e plek.....
Natuurlijk hoop je dat de bal voor Ajax in de laatste minuten net goed valt en de kansen worden benut. Maar PSV heeft ook kansen gehad op de 1-2. Over het algemeen is 1-1 een terechte uitslag.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Een gelijkspel tegen PSV is gewoon prima als je kijkt naar waar Ajax een paar maanden geleden stond.
Die Luuk de Jong blijft ook wel een bijzondere speler trouwens, in het buitenland niets klaargespeeld, enorm beperkt op bijna alle vlakken behalve met het hoofd, maar in de Eredivisie is het een uitstekende spits. Een slap moment in de verdediging en het is direct een doelpunt. Het gaf ook wel aan dat Sosa als linksback gewoon niet kan, verdedigend is die echt te beperkt.
PSV verder ook weinig overtuigend, maar ondanks de knappe prestaties is dat eigenlijk dit hele seizoen al zo. Het heeft PSV natuurlijk vooral op veel cruciale moment ook heel erg meegezeten. Zonder dat was men uitgeschakeld in de CL en had nu zeker zes of negen punten minder in de Eredivisie. Met iets meer precisie voor de goal had Ajax gisteren drie punten kunnen pakken en dat was ook niet eens onverdiend geweest.
Je hebt gelijk, ik denk dat iedereen die voor Ajax is ook liever had gewonnen van PSV. Maar PSV is nu geen naaste concurrent voor plaats 3 en ook niet een ploeg waar je even makkelijk 3 punten tegen pakt. Ik speel liever één keer gelijk tegen PSV dan twee keer tegen een club uit het rechter rijtje. Laten we er in ieder geval voor zorgen dat we die wedstrijden gewoon winnen en dat is al lastig zat (zie bijvoorbeeld het gelijkspel tegen Almere).quote:Op zondag 4 februari 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees alleen maar dat 020 niet van de koploper verloren heeft
020 media is helemaal gek geworden
je hebt 2 extra punten achterstand opgelopen op de 3e plek.....
geen dankquote:
Sosa deed het gisteren eigenlijk best goed. Die goal is hem ook niet aan te rekenen maar Sutalo (die ook verder prima speelde). Als linksback ineens helemaal naar het centrum moet en De Jong schoot die bal echt geweldig in. Tegen bijna alle andere spitsen in de eredivisie was zijn duel genoeg geweest. Hij is zeker geen geweldige speler maar denk van alle linksbacks de minst slechte en gisteren vond ik hem echt wel voldoende scoren.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Een gelijkspel tegen PSV is gewoon prima als je kijkt naar waar Ajax een paar maanden geleden stond.
Die Luuk de Jong blijft ook wel een bijzondere speler trouwens, in het buitenland niets klaargespeeld, enorm beperkt op bijna alle vlakken behalve met het hoofd, maar in de Eredivisie is het een uitstekende spits. Een slap moment in de verdediging en het is direct een doelpunt. Het gaf ook wel aan dat Sosa als linksback gewoon niet kan, verdedigend is die echt te beperkt.
PSV verder ook weinig overtuigend, maar ondanks de knappe prestaties is dat eigenlijk dit hele seizoen al zo. Het heeft PSV natuurlijk vooral op veel cruciale moment ook heel erg meegezeten. Zonder dat was men uitgeschakeld in de CL en had nu zeker zes of negen punten minder in de Eredivisie. Met iets meer precisie voor de goal had Ajax gisteren drie punten kunnen pakken en dat was ook niet eens onverdiend geweest.
Luuk is toch wel een fenomeen moet ik zeggen, voetballen kan hij niet maar heeft wel een geweldige timing, die 1-1 deed hij goed al gingen er zoals gewoonlijk weer wat fouten aan vooraf, wie was er te laat met stappen Sutalo of Gooijer?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Sutalo stapte eerder als een pupil door en liet daarmee de rest in de steek. Zo leek het in ieder geval uit de samenvatting netquote:Op zondag 4 februari 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk is toch wel een fenomeen moet ik zeggen, voetballen kan hij niet maar heeft wel een geweldige timing, die 1-1 deed hij goed al gingen er zoals gewoonlijk weer wat fouten aan vooraf, wie was er te laat met stappen Sutalo of Gooijer?
Volgens mij bleef er 1 hangen maar zou het terug moeten zien, maar dan was hij het dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sutalo stapte eerder als een pupil door en liet daarmee de rest in de steek. Zo leek het in ieder geval uit de samenvatting net
Niet alleen timet Luuk goed, hij maakt iedere keer voor een corner oorlog, krijgt iedereen over de rooie en in de chaos nadat de corner dan toch genomen is scoort ie vervolgens één keer en één keer bijna. Heeft echt wel wat bijgeleerd in Sevilla. En juist doordat hij niet meer voor NL wil spelen is ie die druk kwijt, kan zich volledig op zijn club richtenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk is toch wel een fenomeen moet ik zeggen, voetballen kan hij niet maar heeft wel een geweldige timing, die 1-1 deed hij goed al gingen er zoals gewoonlijk weer wat fouten aan vooraf, wie was er te laat met stappen Sutalo of Gooijer?
Wel echt de fout van Sutalo, stapt door op een bal waar hij nooit bij gaat komen en zo kwam Saibari vrij.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij bleef er 1 hangen maar zou het terug moeten zien, maar dan was hij het dus niet.
Even terug gekeken, Hato heft het buitenspel op, Sutalo stapt inderdaad wel wat knullig in, maar was buitenspel geweest als Hato gewoon gestapt had.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt de fout van Sutalo, stapt door op een bal waar hij nooit bij gaat komen en zo kwam Saibari vrij.
Njah, volgens mij komt er nooit een kans uit als hij gewoon blijft staan. Agree to disagree dan maarquote:Op zondag 4 februari 2024 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even terug gekeken, Hato heft het buitenspel op, Sutalo stapt inderdaad wel wat knullig in, maar was buitenspel geweest als Hato gewoon gestapt had.
Prima maar een goal is zelden een fout van 1 speler, het zijn meestal een paar opeenvolgende fouten, Sosa is ook te laat met anticiperen, niet echt een fout want was zijn man niet maar hij had er wel voor kunnen kruipen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, volgens mij komt er nooit een kans uit als hij gewoon blijft staan. Agree to disagree dan maar
Ik vind dat juist wel meevallen momenteel, als ze op volledige sterkte zijn vind ik ze onder Bosz ook nog eens leuk voetbal spelen, hoe vaak hebben we niet meegemaakt het "wij de bal zij de goals", dat vond ik een stuk onsympathieker. Die Ramalho vind ik dan wel weer een vervelend ventje en als Luuk gaat huilen is het meestal wel een goed teken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Luuk de Jong is een enorme klootzak. Maar goed, als hij voor je club speelt en wedstrijden voor je wint zal je er als supporter blij mee zijn. PSV heeft wel bovengemiddeld vaak van dat soort ratten in de selectie.
Je bent op de hoogte dat jullie letterlijk de enige speler in de afgelopen decennia hebben gehad die beet? Dan ben je niet eens een rat, maar compleet van het padje.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Luuk de Jong is een enorme klootzak. Maar goed, als hij voor je club speelt en wedstrijden voor je wint zal je er als supporter blij mee zijn. PSV heeft wel bovengemiddeld vaak van dat soort ratten in de selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |