Net alsof die band zo belangrijk isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:40 schreef Sabata het volgende:
Nou geef Henderson dan maar meteen die band, zijn ze gelijk van een moeilijk gesprek af
Hoop niet dat het dan continu nu Forbs gaat zijn de komende weken. Want daar win je de oorlog ook niet mee.quote:
Wel diepgang op links, dan is het ook aan de rest om gebruik van die ruimtes te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop niet dat het dan continu nu Forbs gaat zijn de komende weken. Want daar win je de oorlog ook niet mee.
Dit is gewoon “nieuws”, geen “slecht nieuws”.quote:
Niet mee eens, een geblesseerde speler is altijd slecht nieuws.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit is gewoon “nieuws”, geen “slecht nieuws”.
Fair enough. Maar ik kan er niet rouwig om zijn dat hij een aantal weken niet speelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet mee eens, een geblesseerde speler is altijd slecht nieuws.
Ik wel, je ziet het voorin gewoon verbeteren en de kans dat dit met Forbs voortzet is klein en dat is jammer, plus dat je op linksback aanvallend alleen maar buitenom mogelijkheden hebt en die ruimte er nu niet is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik kan er niet rouwig om zijn dat hij een aantal weken niet speelt.
Ik begrijp dat ook niet zo, wie weet dat Forbs zich op de voor hem beste positie wel kan onderscheiden, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie alweer allemaal gejuich in groepsapps voorbij komen. En dan straks weer huilen omdat het zonder hem toch niet allemaal beter blijkt te zijn. Snap echt niet hoe je zo kunt zijn.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie alweer allemaal gejuich in groepsapps voorbij komen. En dan straks weer huilen omdat het zonder hem toch niet allemaal beter blijkt te zijn. Snap echt niet hoe je zo kunt zijn.
Oh dat had ik niet verwacht..quote:
Vooralsnog zie ik hem als een dravertje die aan de bal niet al te best is. En idd je zal hem op een andere manier het moeten laten invullen. Baal er wel van.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel diepgang op links, dan is het ook aan de rest om gebruik van die ruimtes te maken.
Wat me bij hem vooral opvalt als hij op rechts speelt dat hij nog steeds richting cornervlag gaat en dat werkt niet als je beste been de linker is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik hem als een dravertje die aan de bal niet al te best is. En idd je zal hem op een andere manier het moeten laten invullen. Baal er wel van.
Ja eens, had volgens mij ook nauwelijks op rechts gespeeld las ik ergens en nu opeens wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me bij hem vooral opvalt als hij op rechts speelt dat hij nog steeds richting cornervlag gaat en dat werkt niet als je beste been de linker is.
Hij is nog echt een ouderwetse buitenspeler, op z'n best met z'n goeie been aan de buitenkant dus wie weet dat hij vanaf links wat meer vertrouwen heeft.
Ik ben helemaal geen fan van Bergwijn, maar het is wel de beste optie op links op dit moment inderdaad. Met Forbs wordt het toch een paar tandjes minder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
bezig met de mooiste club, mooie dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergwijn bedoel je of ben je een kleuter?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mountainwine speelt wel beter afgelopen weken aan de bal maar qua scoren is het nog allemaal zeer matig. Verdedigt wel beter mee terug gezien PSV-thuis. Forbs is wel een heel ander type speler; heeft ook niet perse indruk op mij gemaakt verder.
Heldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mountainwine speelt wel beter afgelopen weken aan de bal maar qua scoren is het nog allemaal zeer matig. Verdedigt wel beter mee terug gezien PSV-thuis. Forbs is wel een heel ander type speler; heeft ook niet perse indruk op mij gemaakt verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |