nonoa op je feestje dus. Jeej. Verder prima wmbquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:06 schreef Black-Death het volgende:
Uitzendrechten blijven dus definitief bij ESPN.
Durven we al te zeggen dat Henderson een schot in de roos is?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best kans dat hij nog wat beter gaat spelen met Hendo erbij maar het wordt druk op het middenveld als iedereen fit is.
1 zwaluw maakt nog geen zomer maar de eerste wedstrijd ging primaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Durven we al te zeggen dat Henderson een schot in de roos is?
Zit wel echt een goede kop op dat zeker.
Ik kijk Liverpool vrij vaak dus wist wel dat hij nuttig zou zijn voor Ajax maar meer als een Wouters dan als een Messi om zo maar even te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Durven we al te zeggen dat Henderson een schot in de roos is?
Zit wel echt een goede kop op dat zeker.
Blij dat ik die rommel niet kijk, van basten is idd echt een enorme zuurpruim.quote:Op woensdag 7 februari 2024 06:52 schreef manny het volgende:
Spuit 11, maar wat een zuurpruim is die Marco geworden zeg. En compleet vergeten wat ie zelf heeft gepresteerd als coach. Kijk dat programma al nooit, maar zag weer wat quotes voorbij komen, alsof je in zo een kutseizoen niet positief mag zijn over een gelijkspel tegen de koploper, en alsof het 1 grote gatenkaas was in de verdediging..
De hele media ziet hem ook als "Ajax-icoon". Ik vind Mooie John een groter Ajax icoon dan San Marco.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Blij dat ik die rommel niet kijk, van basten is idd echt een enorme zuurpruim.
Dan heb je Van Basten als speler niet zo heel bewust meegemaakt waarschijnlijk, denk niet dat er een betere speler voor Ajax gespeeld heeft op Cruijff na.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De hele media ziet hem ook als "Ajax-icoon". Ik vind Mooie John een groter Ajax icoon dan San Marco.
Rondo? Aardige aflevering trouwens, maar alleen omdat Hiddink er zat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 06:52 schreef manny het volgende:
Spuit 11, maar wat een zuurpruim is die Marco geworden zeg. En compleet vergeten wat ie zelf heeft gepresteerd als coach. Kijk dat programma al nooit, maar zag weer wat quotes voorbij komen, alsof je in zo een kutseizoen niet positief mag zijn over een gelijkspel tegen de koploper, en alsof het 1 grote gatenkaas was in de verdediging..
Toch meer een Milan icoonquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je Van Basten als speler niet zo heel bewust meegemaakt waarschijnlijk, denk niet dat er een betere speler voor Ajax gespeeld heeft op Cruijff na.
Wat hij verder in praatprogramma's aan onzin brabbelt doet daar weinig aan af.
Deed het nochtans ook bij Ajax niet onaardig.quote:
Die liep bijna 1 op 1 bij Ajax, en dan niet 10 wedstrijden maar 130 of zo .quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deed het nochtans ook bij Ajax niet onaardig.
wat dat betreft prima als die de beker winnen. Stukje extra ruimte die er voor ons is mocht je dan toch 4e eindigen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nou, onze Rotterdamse vriendjes naar de halve finales. De vierde plaats is al bijna groepsfase EL waard..
Daarom en zij hebben nog ruimte zat in die prijzenkast.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat dat betreft prima als die de beker winnen. Stukje extra ruimte die er voor ons is mocht je dan toch 4e eindigen.
Ik vind analisten die zelf weigeren de handschoen op te pakken vrij zwak, eerlijk gezegd. Ga dan lekker golfen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Basten krijgt en pakt de rol van Ajax- en Nederlands elftal-criticus zoals Cruijff die vroeger had. Op zich is hij scherp in zijn probleemanalyse maar verschil met Cruijff is wel dat Cruijff ook met eigen ideeën voor oplossingen kwam, terwijl Marco blijft hangen in het negatieve.
Valentijn Driessen op de bank bij Ajax!quote:Op donderdag 8 februari 2024 02:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind analisten die zelf weigeren de handschoen op te pakken vrij zwak, eerlijk gezegd. Ga dan lekker golfen.
Die vooral het mag ook een bestuursfunctie zijn van mij part.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:10 schreef manny het volgende:
[..]
Valentijn Driessen op de bank bij Ajax!
Leuke troostprijs als het zover komt. Ik hoop nog steeds op die 3de plek.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nou, onze Rotterdamse vriendjes naar de halve finales. De vierde plaats is al bijna groepsfase EL waard..
Persvoorlichter, dat wordt leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die vooral het mag ook een bestuursfunctie zijn van mij part.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |