abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2024 @ 16:22:47 #276
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212295841
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:51 schreef oblo het volgende:

[..]
Mhhh, als dat de situatie was zoals jij het schrijft:
[..]
Hoe zou de boel verder uit de hand lopen? En waarom was er niet meer versterking zodat ze die roedels in bedwang konden houden?

Ik zie alleen maar falen in het handelen van de politie hier.
twitter

Premium ook op telegraaf, ander onderwerp, maar het raakt wel de kern. De politie wordt ingezet als sleepdienst, mag de klappen opvangen en vervolgens laat het OM dit soort uitschot gewoon lopen. Dan is de lol er snel vanaf.

Ik snap ergens dat ze inmiddels zoiets hebben bij zo'n schuimbekkende roedel van compleet emotioneel labiele doorgesnoven religekken van joh, weet je wat, ik schuif de hekken opzij en ga je goddelijke gang. Ingrijpen is bijna onmogelijk en handhaven heeft geen zin. Ik zou mijn leven ook niet geven, zeker niet als er nul ondersteuning is vanuit de top en het OM, sterker, 1 misstap en je hele carrière is kapot.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 4 februari 2024 @ 16:30:19 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212295987
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
handhaven heeft geen zin
De War on Drugs is dan ook onzin en onmogelijk te handhaven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 4 februari 2024 @ 16:40:46 #278
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212296155
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De War on Drugs is dan ook onzin en onmogelijk te handhaven.
Niet als jij je kapot kan laten schieten door een wannabe scarface en het OM hem vervolgens wegens verzachtende omstandigheden een jaartje of 2 geeft.

Ik geloof zo dat zeker het uitvoerend deel van de politie de allerbeste intenties heeft, maar dat ze in de steek worden gelaten door zowel de top, het OM als de publieke opinie.En, ik doe daar aan mee, want deze shitshow zal ik niet snel vergeten. Maar, ik snap het wel en leg de schuld dan ook niet bij de uitvoerende politie maar bij de top die kennelijk meer bezig is met het beschermen van ideologieën dan de wet.
  zondag 4 februari 2024 @ 16:44:47 #279
pi_212296206
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Niet als jij je kapot kan laten schieten door een wannabe scarface en het OM hem vervolgens wegens verzachtende omstandigheden een jaartje of 2 geeft.

Ik geloof zo dat zeker het uitvoerend deel van de politie de allerbeste intenties heeft, maar dat ze in de steek worden gelaten door zowel de top, het OM als de publieke opinie.En, ik doe daar aan mee, want deze shitshow zal ik niet snel vergeten. Maar, ik snap het wel en leg de schuld dan ook niet bij de uitvoerende politie maar bij de top die kennelijk meer bezig is met het beschermen van ideologieën dan de wet.
De War on Drugs is gewoon onzin. Het is niet te handhaven omdat:

- Het gaat om geraffineerde plantjes of simpele chemische verbindingen.
- Het niet gaat om volksgezondheid, alcohol is 1 van de gevaarlijkste drugs en gewoon legaal.
- Het wel gaat om belangen van industriëlen.
- Het een ideologische strijd is die gaat om vrijheid en lichamelijke integriteit Vs religie en conservatisme.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 4 februari 2024 @ 16:47:26 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212296242
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef Molo het volgende:
En ja, in een andere omgeving zou er veel waarschijnlijker openlijk verteld zijn dat er mogelijk chemische stoffen aanwezig zouden zijn dus dat niemand erheen mocht omdat onderzoek. Ondanks nog niet geborgen doden.

Maar ja, dan denk ik dat je als je dat in deze buurt gedaan had, je nogal gauw meutes achter je aan had gekregen met den racismekaart en zulks in den hand
Kansloze tokkies kortom.
  zondag 4 februari 2024 @ 16:48:05 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212296253
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Nou, dit alles dus ja

Kijk wat politieagenten qua loon krijgen, hoe ze gesteund worden in hun werk en de bedreigingen aan de andere kant. Zo'n buurt keert zich binnen no time tegen je en dat zouden ze niet moeten toelaten maar die agenten snap ik hierin erg goed.
Dus ja het systeem erachter moet veranderen. Weg met de tolerantie van wat gewoon niet kan en nooit moet kunnen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 4 februari 2024 @ 16:49:47 #282
pi_212296271
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Nou, dit alles dus ja

Kijk wat politieagenten qua loon krijgen, hoe ze gesteund worden in hun werk en de bedreigingen aan de andere kant. Zo'n buurt keert zich binnen no time tegen je en dat zouden ze niet moeten toelaten maar die agenten snap ik hierin erg goed.
Dus ja het systeem erachter moet veranderen. Weg met de tolerantie van wat gewoon niet kan en nooit moet kunnen
De War on Drugs kan niet. We moeten die bemoeizucht niet tolereren.
pi_212296283
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
[ twitter ]
Premium ook op telegraaf, ander onderwerp, maar het raakt wel de kern. De politie wordt ingezet als sleepdienst, mag de klappen opvangen en vervolgens laat het OM dit soort uitschot gewoon lopen. Dan is de lol er snel vanaf.

Ik snap ergens dat ze inmiddels zoiets hebben bij zo'n schuimbekkende roedel van compleet emotioneel labiele doorgesnoven religekken van joh, weet je wat, ik schuif de hekken opzij en ga je goddelijke gang. Ingrijpen is bijna onmogelijk en handhaven heeft geen zin. Ik zou mijn leven ook niet geven, zeker niet als er nul ondersteuning is vanuit de top en het OM, sterker, 1 misstap en je hele carrière is kapot.
Waarom is er geen ondersteuning vanuit de top?

Ik snap het niet zo goed, als ze op tijd genoeg ondersteuning hadden dan had dit alles voorkomen kunnen worden.
  zondag 4 februari 2024 @ 16:52:35 #284
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212296302
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De War on Drugs is gewoon onzin. Het is niet te handhaven omdat:

- Het gaat om geraffineerde plantjes of simpele chemische verbindingen.
- Het niet gaat om volksgezondheid, alcohol is 1 van de gevaarlijkste drugs en gewoon legaal.
- Het wel gaat om belangen van industriëlen.
- Het een ideologische strijd is die gaat om vrijheid en lichamelijke integriteit Vs religie en conservatisme.
Dat is een hele andere discussie en gaat voorbij aan het feit dat het OM en de politietop niet achter hun eigen personeel lijkt te staan. De publieke opinie hebben ze sowieso tegen. Het is niet aan de politie om de wet te definiëren he,, ik hoop dat je dat snapt?

Ze voeren de wet uit.

Wil jij andere wetten, vrije drugs, sharia, je roept maar, prima, daar zijn wegen voor en die lopen niet via de politie, dat is toch duidelijk mag ik aannemen?
  zondag 4 februari 2024 @ 16:53:40 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212296310
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:50 schreef oblo het volgende:

[..]

Ik snap het niet zo goed, als ze op tijd genoeg ondersteuning hadden dan had dit alles voorkomen kunnen worden.
Omdat dat weggezet wordt als niet inclusief

Als ik op vrijdagavond een auto van twee ton zie met een Marokkaans gozertje van nauwelijks 20 erin mag je daar ook niet van denken 'laat ik die even controleren want dat is wel tikkie verdacht'

Ja mag wel, maar dan krijg je de kanker dit kanker dat achter je aan en wordt binnen no time je halve familie bedreigd O+

Inclusieve samenleving 🫶
  zondag 4 februari 2024 @ 16:55:56 #286
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212296333
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:50 schreef oblo het volgende:

[..]

Lees dat Telegraaf artikel, het gaat niet om "op tijd" het gaat om het feit dat de politie bijvoorbeeld bij die XR demonstraties wordt ingezet om de boel af te voeren maar dat de vervolging vervolgens nul is. En als ze ook maar een stap mis zetten dan hebben ze een probleem en is hun carriëre kapot. En dan hebben we het nog niet eens over de publieke opinie en het werkelijk afschuwelijk agressieve gedrag richting wetshandhavers en hulpverleners.

Het is 1 walgelijke bende en ze staan er midden in maar er is geen enkele ondersteuning, nul, niet van ons, niet van het OM en niet van hun eigen leidinggevenden.

Dat is een groot probleem.
pi_212296345
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Als ik op vrijdagavond een auto van twee ton zie met een Marokkaans gozertje van nauwelijks 20 erin mag je daar ook niet van denken 'laat ik die even controleren want dat is wel tikkie verdacht'

Ja mag wel, maar dan krijg je de kanker dit kanker dat achter je aan en wordt binnen no time je halve familie bedreigd O+

Inclusieve samenleving 🫶
Dat merk je als politie? Daar zou ik ook goed ziek van worden.
pi_212296380
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Inclusieve samenleving 🫶
Komt dat vaak voor, dat familie van politieagenten wordt bedreigd?
pi_212296383
Deze foto: :{

Hij wurmde zich over het hek om slachtoffers te redden. Hij was dè held. En nu blijkt hij de oorzaak te zijn van alle ellende.
pi_212296401
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:59 schreef Vincent_student het volgende:

[ afbeelding ]

Hij wurmde zich over het hek om slachtoffers te redden. Hij was dè held. En nu blijkt hij de oorzaak te zijn van alle ellende.
Bewijsmateriaal proberen te vernietigen ja :{w Dat je je weer zo in mensen kan vergissen...
pi_212296405
quote:

[ afbeelding ]

@RamboDirk
pi_212296444
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bewijsmateriaal proberen te vernietigen ja :{w Dat je je weer zo in mensen kan vergissen...
Hij is nog dom ook, want als je goed nadenkt, komen ze toch wel achter de waarheid met zoveel sporen na een explosie. Dan kun je bewijsmateriaal gaan zoeken wat je wilt, maar dan blijf je zoeken.
Hoe kun je zo dom zijn om een drugslab te beginnen midden in een woonwijk.
pi_212296454
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef descon het volgende:
Probleem zit hem niet zo zeer in de agenten maar bij de beleidsmakers. Die geloven nog steeds dat diversiteit en multicultureel een wonder middel is. Je zag dit ook in de manier waarop de politie woordvoerder de boel aan het goed praten was.
Voor zo ver ik weet heeft de politiewoordvoerder niks gezegd over diversiteit over multiculti?
pi_212296524
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Voor zo ver ik weet heeft de politiewoordvoerder niks gezegd over diversiteit over multiculti?
Nee, die moest er een mooi begrip verhaal van spinnen.

Die diversiteit/multiculti komt van de hogere lagen. Niet van de mensen die op straat werken.
pi_212296541
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:04 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Hij is nog dom ook, want als je goed nadenkt, komen ze toch wel achter de waarheid met zoveel sporen na een explosie. Dan kun je bewijsmateriaal gaan zoeken wat je wilt, maar dan blijf je zoeken.
Hoe kun je zo dom zijn om een drugslab te beginnen midden in een woonwijk.
Of juist een goed idee om het daar te doen. Met een normaal bedrijf als dekmantel. Valt niet op als er dan busjes heen en weer rijden.
pi_212296543
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:11 schreef descon het volgende:

[..]

Die diversiteit/multiculti komt van de hogere lagen. Niet van de mensen die op straat werken.
Waarom beweer je dan dat ze de boel op die manier aan het goed praten was, als je zelf ook toegeeft dat ze er niks over gezegd heeft?
  zondag 4 februari 2024 @ 17:15:10 #297
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212296563
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:11 schreef descon het volgende:

[..]

Dit dus
pi_212296572
quote:

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij is aangehouden als verdachte, maar op Fok kennelijk al direct veroordeeld.
pi_212296681
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
[..]
Hij is aangehouden als verdachte, maar op Fok kennelijk al direct veroordeeld.
Verdacht lijkt mij al gênant genoeg nu. Er klopt duidelijk iets niet. Hopen dat ze Interpol Spanje ook even goed laten kijken naar de familie daar.
  zondag 4 februari 2024 @ 17:30:50 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212296737
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat merk je als politie? Daar zou ik ook goed ziek van worden.
Dat was een rare typo van mijn kant, ik ben geen politieagent :D

Maar het werkt wel zo ja, etnisch profileren staat nogal onder druk

Met algoritmes is dat heel logisch dat je de bias er door mensen uit moet halen en goed de besluitvorming beoordeelt op basis van de feiten. Maar dit soort situaties (dure auto, jonge gast die e teniet uit ziet als Jan Diederik met geld van pa) mag je niet als verdacht aanmerken want racisme etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')