quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Wie wil patat? Ik ga wat in de airfryert gooien.
Mag het ook friet zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb net spaghetti op. Dus ja graag!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Doe ook maar wat bitterballenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb besloten boven de hele discussie te gaan staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als patat voor @:ijs_beer goed genoeg is dan moet het voor jou ook goed genoeg zijn
Oei die heb ik toevallig wel maar ik denk dat ze ontdooid geweest zijn want ik vond ze niet meer zo lekker. Anders wat gehaktballetjes?quote:
Dat doe ik ook als er daadwerkelijk kans is op frietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb besloten boven de hele discussie te gaan staan.
Je bent wel aardig voorzienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei die heb ik toevallig wel maar ik denk dat ze ontdooid geweest zijn want ik vond ze niet meer zo lekker. Anders wat gehaktballetjes?
Dan moet het wel gaan rollen, en ik zie het eerlijk gezegd niet door deze voorronde komen. Het nummer is op zich niet slecht, en de uitstraling is ook ok, maar het heeft niet dat beetje extra om het echt goed te doen.quote:
Vind je? Ik vind het echt barslechtquote:
Iemand heeft duidelijk niet gekeken naar de Ierse finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt barslecht
Miia MIA in Malmö dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
Miia krijgt geen groen licht om naar Malmö te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |