Altijd die Catalanenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Barcelona, ergens waar twee gay tentjes naast mekaar zaten.
Even 20 minuten rustquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Momo het volgende:
Nou dat waren alle nummers, eventueel een pauze tussen dit en wanneer Noorwegen begint (19:50)
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef usagi414 het volgende:
Ergens in de verte hoor ik hier een bekend nummer.
Maar kan er geen nummer aan koppelen.
Kun je Gordon niet in de brief doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Zigsky het volgende:
Ik ga kopie opsturen naar Poetin, tering zeg. En niemand die waarschuwt hier, he
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hardop lachen als vanavond Jorge wint.
On-topic graag dames.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
(Geloof het of niet maar daar kan ik dan alsnog best prima mee leven. Tis fun en alles behalve slecht gezongen.Liever SintPiet, maar als hij het niet wordt is Jorge wel leuk want ik vind hem Gustaphiaans.)
Daar moest ik ook aan denken, maar dat is niet die ik zoek. Een lied met eenzelfde melodie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie aan T.a.t.u denken
Meteen vrede!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je Gordon niet in de brief doen?
Vind de finales van Oekraïne eigenlijk altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Prima finale in elk geval. Vond niet alles even leuk maar niks echt super slecht.
Die is leuk hèquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga nog steeds voor Slavic English, denk ik.
Gewoon naast elkaar zetten. Linker helft van het scherm is Fok, rechter zijn 5 verschillende streamsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik zie amper iets van de streams omdat ik het hier altijd leuker vind.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is leuk hè![]()
Zie er nul hype voor online dus acht het kansloos maar dat is mijn favoriet uit deze voorronde.
M'n laptop is zo goed als overleden (moet dan de hele tijd het snoer vasthouden anders stopt iequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gewoon naast elkaar zetten. Linker helft van het scherm is Fok, rechter zijn 5 verschillende streams
Scheelt wel bij Noorwegen straks, daar speelt het geluid door als je naar Fok gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n laptop is zo goed als overleden (moet dan de hele tijd het snoer vasthouden anders stopt ie) dus ik doe alles op m'n foon. Ff geen geld voor nieuwe laptop maar komt wel goed!
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Scheelt wel bij Noorwegen straks, daar speelt het geluid door als je naar Fok gaat.
Oei dat kan blijvende schade zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:38 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor dat laatste nummer nog steeds in m’n hoofd
Dit klinkt heel redelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef usagi414 het volgende:
Dit zou mijn top 11 zijn.
Alyona Alyona & Jerry Heil – "Teresa & Maria"
Nazva – "Slavic English"
Anka – "Palala"
Ziferblat – "Place I Call Home"
Mélovin – "Dreamer"
Yaktak – "Lalala"
Yagody – "Tsunamia"
Skylerr – "Time Is Running Out"
Nahaba – "Glasss"
Drevo – "Endless Chain"
Ingret – "Keeper"
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekraïne niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Hoop gewoon dat Alyona Alyona & Jerry Heil winnen
Dit sowieso natuurlijk. Gek doen is iets voor een voorronde elders, Duitsland ofzo, daar kan je weinig schade aanrichten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Hoop gewoon dat Alyona Alyona & Jerry Heil winnen
Dat lijkt me wel de laatste zorg hoor. Dan neemt het land dat tweede wordt (Nederland dan waarschijnlijk) het maar over.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekraïne niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.
Nou vooruit, in dát geval...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de laatste zorg hoor. Dan neemt het land dat tweede wordt (Nederland dan waarschijnlijk) het maar over.
Van mij mogen ze best Vidbir winnen. Maar liever niet het ESF, om deze redenen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekraïne niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee Fred had net een goede reden om m'n post als ongelezen te beschouwen. So unread it.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best Vidbir winnen. Maar liever niet het ESF, om deze redenen.
Ja he?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maar
en inderdaad, Rotterdam heeft er nog wel één tegoed met publiek![]()
Als ze daadwerkelijk de zege voor Joost z'n neus wegkapen ben jij de eerste die ziedend roept dat het doorgestoken kaart is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maar
en inderdaad, Rotterdam heeft er nog wel één tegoed met publiek![]()
Nee echt niet, want ik vind dit lied echt heel leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk de zege voor Joost z'n neus wegkapen ben jij de eerste die ziedend roept dat het doorgestoken kaart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |