Programmaquote:Het hoogtepunt van het veldritseizoen staat alweer voor de deur; het WK. Dit keer gaan we weer eens naar Tábor voor de strijd om de regenboogtrui.
In 2015 won daar Mathieu van der Poel zijn eerste veldrit wereldtitel bij de elite.
Geen Wout van Aert en ook geen Tom Pidcock maar wel met de man waar het allemaal om draait: vijfvoudig winnaar Mathieu van der Poel!
quote:2/2
12:30 Mixed team relay
3/2
11:00 Women Juniors
12:30 Men U23
14:30 Women Elite
4/2
11:00 Men Juniors
12:30 Women U23
14:30 Men Elite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nederlandse selectieEindelijk afscheid genomen van dat afschuwelijke tenue:quote:Bondscoach: Gerben de Knegt
Men Elite (7): Mathieu van der Poel, Joris Nieuwenhuis, Pim Ronhaar, Lars van der Haar, Ryan Kamp, Mees Hendrikx, Corné van Kessel
Women Elite (9): Fem van Empel, Lucinda Brand, Puck Pieterse, Ceylin del Carmen Alvarado, Inge van der Heijden, Annemarie Worst, Manon Bakker, Denise Betsema, Aniek van Alphen
Men U23 (6): Tibor del Grosso, Bailey Groenendaal, Danny van Lierop, Lucas Janssen, David Haverdings, Guus van den Eijnden
Women U23 (2): Leonie Bentveld, Lauren Molengraaf
Men Juniors (5): Senna Remijn, Keije Solen, Floris Haverdings, Michiel Mouris, Ruud Nagengast junior
Women Juniors (5): Puck Langenbarg, Mae Cabaca, Noï Moes, Bloeme Kalis, Sara Sonnemans
Mixed Team Relay: Wereldkampioen Nederland doet niet mee aan dit onderdeel.
Persbericht
TV
NPO1, VRT, Eurosport
NOS.nl
https://www.mstabor2024.cz/en/
https://www.uci.org/race-(...)2TKAm9VtETUEZzYOtjKtThe owls are not what they seem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Waarom mag dat niet?quote:
Daar gaat kindermepper nog een kluif aan krijgen om dat te verbeteren morgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:37 schreef H.Vviv het volgende:
Dit is al gedaan en dat al na twee minuten.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar gaat kindermepper nog een kluif aan krijgen om dat te verbeteren morgen.
Het verkeerde potje erbij gepakt vanmorgen?quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het verkeerde potje erbij gepakt vanmorgen?
DE RUGquote:
7 + winnares wereldbekerklassement + wereldkampioenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Waarom mogen er eigenlijk een stuk of 9 uit één land aan de start staan?
Internationale wedstrijdsportquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Is toch echt ouder dan Fem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:43 schreef StephanL het volgende:
Puck vind ik echt nog een meisje. Knap wat ze presteerd
Goedemorgen. Zelfs in sporten met grote en brede deelnemersvelden zie je dat niet, maar achquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
7 + winnares wereldbekerklassement + wereldkampioen
Omdat WE de beste zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Als ze goed genoeg zijn is dat sowieso beter dan goede rijders thuis moeten laten omdat er een paar kermiscoureurs mee moeten doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Darts?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goedemorgen. Zelfs in sporten met grote en brede deelnemersvelden zie je dat niet, maar ach
Op zich ook wel prima dat de besten er dus gewoon zijn.
Weg met die fascist uit dit topicquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
Nederlanders weer op de eerste plaats. Wilders kijkt tevreden toe.
kwart wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Flinke verschillen na een schamel rondje.
Dat kon voor de start al.quote:
Geldig punt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kon voor de start al.
Gerben de Knegt RAUSquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:56 schreef DeeBee het volgende:
Kamervragen, TeamNL troep zakt de top-15 uit
Wel jammer dat de zusjes Holmgren al hebben aangekondigd dat het veld ze geen reet boeit en dat ze vooral op de weg gaan rijden, die hadden echt een rol van betekenis kunnen gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel leuk dat Canada zoveel deelnemers heeft in alle categorieen
Canada klokte na Groot-Brittannië ook al beste bij de vrouwen in de Mixed-relay.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is wel leuk dat Canada zoveel deelnemers heeft in alle categorieen
Tsja, het blijft toch wel een kermissport, maar wel jammer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel jammer dat de zusjes Holmgren al hebben aangekondigd dat het veld ze geen reet boeit en dat ze vooral op de weg gaan rijden, die hadden echt een rol van betekenis kunnen gaan spelen.
en de 10+ boven het uur zou uitkomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
4 lijkt me ook meer dan voldoende. Anders ga je richting 56/57 minuten
Tis best leuk, maar het deelnemersveld uit alles buiten de Benelux is zo mager.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja, het blijft toch wel een kermissport, maar wel jammer.Zeker als je zag hoe die al een paar keer bij de profs reden...
Na 23 minuten een gel nemen.
Puck nu aan het ploffen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:06 schreef DeeBee het volgende:
Ik blijf het toch bizar vinden hoe goed Puck op de MTB was een paar wedstrijden, dat moet echt een superpiek geweest zijn...
Toen waren er een paar mensen die de gouden medaille in Parijs al vergeven haddenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:06 schreef DeeBee het volgende:
Ik blijf het toch bizar vinden hoe goed Puck op de MTB was een paar wedstrijden, dat moet echt een superpiek geweest zijn...
Om dezelfde reden dat ik geen profwedstrijden fiets denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht al. Wie mis ik al jaren. Waarom fietst Moonen geen prof. wedstrijden?
Je hebt ook een lekker lichaam waarmee je meer kan verdienen dan met het profrijden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik geen profwedstrijden fiets denk ik.
Uiteraard, maar dat was niet helemaal waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je hebt ook een lekker lichaam waarmee je meer kan verdienen dan met het profrijden?
We wachten de 'Kan Verdonschot een wereldtitel winnen?' artikelen af, de komende dagen op Sporzaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Belgen HOPEN op een vijfde plek!
En ze zitten op het puntje van hun stoel om te zien of Cant de top15 nog haalt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna een chocolade medaille!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mja prima cross van haar toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdonschot serieus een pak beter dan gedacht, die rijdt ver voor een aantal die haar het hele seizoen kloppenquote:
Met een droog parcours kun je er wel over springen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Die planken op een loopsectie snap ik niet, dat slaat nergens op qua hindernis...
Als het droog en snel lag was dat de enige mooie strook van dit parcoursquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Die planken op een loopsectie snap ik niet, dat slaat nergens op qua hindernis...
Daar won Mathieu nochtans het WK in 2015.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een droog parcours kun je er wel over springen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Absoluut. Verdonschot rijdt race van haar leven
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:20 schreef DIJK het volgende:
[..]
Als het droog en snel lag was dat de enige mooie strook van dit parcours
Als, als, als...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar won Mathieu nochtans het WK in 2015.
Viezzi tegen Sparfel wordt het duel van de week.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Voor degenen die het veldrijden de hele winter al kijken: is er enige hoop dat het morgen wel leuk wordt?
Nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Voor degenen die het veldrijden de hele winter al kijken: is er enige hoop dat het morgen wel leuk wordt?
De Jinse had dit keurig aangekondigd bij Karrel vooraf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdonschot serieus een pak beter dan gedacht
Mannen junioren ja, vrouwen beloften wordt Holmgren lijkt me, mannen elite leuk voor plek 2. Gewoon vroeg TV uit dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Je weet het niet met nog een hotelovernachting voor de boeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat biedt hoop voor de toekomst.quote:
Onze Tjeu gaat iedereen slopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Thalita de Jong, jeetje. Die was ik al weer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:32 schreef Nober het volgende:
2003 Van den Brand
2006 Vos
2009-14 Vos
2016 T. de Jong
2020 Alvarado
2021 Brand
2022 Vos
2023-24 Van Empel
Vos 4 maanden later, die wel toen al 6 WK's achter de rug had en nog een keer zilver tussendoor had.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Nober het volgende:
Jongste tweevoudig Wereldkampioen
Fem van Empel
21 jaar, 5 maanden
De Grote Een zien rijden is altijd leuk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet welke van de Holmgren-zusjes je verwacht dat er wint, maar beiden lijken me kansloos tegen Backstedt en Schreiber.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mannen junioren ja, vrouwen beloften wordt Holmgren lijkt me, mannen elite leuk voor plek 2. Gewoon vroeg TV uit dus
Backstedt zwaar favoriet lijkt me ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de Holmgren-zusjes je verwacht dat er wint, maar beiden lijken me kansloos tegen Backstedt en Schreiber.
Op dit parcours gaat Zoe kipkap maken van Schreiberquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de Holmgren-zusjes je verwacht dat er wint, maar beiden lijken me kansloos tegen Backstedt en Schreiber.
Ben beetje te gewend dat die twee meedoen bij senioren maar inderdaad die twee steken erbovenuit. Dan komt volgens mij Isabella Holmgren, die is betere van zusjes Holmgren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat een medaille al heel knap is tegen ook nog Zemanova en Bentveld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben beetje te gewend dat die twee meedoen bij senioren maar inderdaad die twee steken erbovenuit. Dan komt volgens mij Isabella Holmgren, die is betere van zusjes Holmgren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zondag 4 februari 2024 09:21 schreef DiegoFuser het volgende:
QUIZ
https://sporza.be/nl/2021(...)-2000~1611656984850/
70/7260/72SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aantal had ik moeten hebben, de andere had ik nooit geraden.
Morele quizwinnaarquote:Op zondag 4 februari 2024 09:45 schreef franklop het volgende:
Stond na 2 minuten op 56, toen riep de vaderlijke plicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ik nooit opgekomen 69/72
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:04 schreef Faraday01 het volgende:
Die eerste naam stond in de column van Wuyts die hier gisteren werd gepost, anders was ik hem ook vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ik nooit opgekomen 69/72
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dat had ik metquote:Op zondag 4 februari 2024 10:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Die eerste naam stond in de column van Wuyts die hier gisteren werd gepost, anders was ik hem ook vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die niet al te lag geleden ergens voorbij kwam (artikel, podcast?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#werkenbijdenosquote:Zondag is Van Aert niet van de partij, hij stelt zijn winter in het teken van een optimale voorbereiding op zijn wegprogramma. Van der Poel krijgt ogenschijnlijk een vrijgeleide richting zijn zesde wereldtitel. Dan is hij nog slechts één regenboogtrui verwijderd van het record van een andere illustere Belg: Roger De Vlaeminck.
Eigenlijk had Mathieu er al zes moeten hebben maar vier lekke banden waren er een paar teveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)liefde-voor-de-sport
[..]
#werkenbijdenos
Dat kun je dan ook in iets mindere mate zeggen over de Wout in Tabor 2015.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Eigenlijk had Mathieu er al zes moeten hebben maar vier lekke banden waren er een paar teveel.
Vond dat altijd wel wat overtrokken. Volgens mij verloor Wout tweemaal 10 seconden door die kettingproblemen. Een valpartij vind ik niet per se pech. Uiteindelijk eindigt hij dan op 15 seconden van een uitbollende en juichende Mathieu.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kun je dan ook in iets mindere mate zeggen over de Wout in Tabor 2015.
Het is sowieso onzin, want gedane zaken nemen geen keer en het staat 5-3quote:Op zondag 4 februari 2024 11:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel wat overtrokken. Volgens mij verloor Wout tweemaal 10 seconden door die kettingproblemen. Een valpartij vind ik niet per se pech. Uiteindelijk eindigt hij dan op 15 seconden van een uitbollende en juichende Mathieu.
Neequote:
Uit Frankrijkquote:Op zondag 4 februari 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar komen al die Fransozen opeens vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zijn er altijd wel, maar meestal verdwijnen ze snel naar de weg.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar komen al die Fransozen opeens vandaan?
Stukje Alaphilippe.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn er altijd wel, maar meestal verdwijnen ze snel naar de weg.
Gaat die over een (paar) jaar zijn naam veranderen als hij naar de beloften gaat?quote:
En die zit in de studio kun je nagaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Albert rijdt de snelste ronde van allemaal voorlopig.
Trabantquote:Op zondag 4 februari 2024 11:22 schreef Felagund het volgende:
De motor van Bazant is al aan het sputteren.
Geboortekaartje:quote:Op zondag 4 februari 2024 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt negen maanden om na te denken en dan eindig je met Keije.
Ik moet ineens denken aan een filmpje van een paar jaar gelden.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:32 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Geboortekaartje:
9 maanden geleden lag mama op papa te rije, nu ben je hier lieve Keije.
Inderdaad, nog 15 secondenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Solen loopt ook wel rap in op Viezzi
Hij past niet op dat stoeltjequote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niels Albert heeft Bart Wellens opgegeten.
Daarom moet je juist werk maken van het groter maken van de sport, zodat er niet alleen talenten uit België (en Nederland) op z'n minst deels blijven hangen. Al zal dat een lastig verhaal blijven zonder Olympische status.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn er altijd wel, maar meestal verdwijnen ze snel naar de weg.
SPONSOR!quote:Op zondag 4 februari 2024 12:26 schreef Marcoss het volgende:
Hebben ze enkel roze kleding meegenomen?
Melchers deed het ook wel aardigquote:Op zondag 4 februari 2024 12:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Bäckstedt volgens Karrel de eerste die weg en cross gaat combineren.
Marianne Vos haar wegcarrière sloeg inderdaad nergens op.
Dat kun je toch niet echt vergelijken?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het afwachten of Zoe sneller dan Fem dan is.
Allemaal training om straks leadout te zijn voor Wiebesquote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Boom zou wellicht kunnen proberen om Schreiber duidelijk te maken dat een cross langer duurt dan twee minuten.
Vandaag zijn de omstandigheden idd iets beter.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet echt vergelijken?
Die op haar beurt erop gelegd wordt door Femquote:Op zondag 4 februari 2024 12:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal training om straks leadout te zijn voor Wiebes
Dat was bij ingaan slotronde toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar rondjes eerder liggen lamballen op dat wegstuk.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:46 schreef Nober het volgende:
Bidden voor een lekke band van Zoë op ongunstige plek
Spanningquote:
Het heeft gewoon een naamquote:Op zondag 4 februari 2024 12:52 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit ziet is het misschien nog zwaarder dan gisteren
Bart heeft Niels opgegetenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niels Albert heeft Bart Wellens opgegeten.
Ja, maar om dan te hopen op materiaalpech is wat zielig.quote:
Snapte het optimisme over het droog erbij liggen van de Belgen al niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:52 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit ziet is het misschien nog zwaarder dan gisteren
Wout had hier een rondje op zijn maat gevondenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Snapte het optimisme over het droog erbij liggen van de Belgen al niet.
Kwam van Cant af, die noemde het kurkdroog in vergelijking met gisteren.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Snapte het optimisme over het droog erbij liggen van de Belgen al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |