Klopt gaf hij ook zelf toe....de andere keren zei Tom het wel maar verder kwam het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tyron zei nee, ik ga slapen.
De andere keer weet ik niet.
Ik denk niet dat we het eens wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Karen is echt de achterbakse van het stel daar kan je niets aan toevertrouwen. Die lult alles door aan iedereen.
Het gaat mij niet om dat Doriana het zelfde is van Ashley. Ze is er wel om te winnen en volgens mij kan die bikkelhard zijn en dat verpakt in en wat verlegen uiterlijk.
Dit jaar is het jaar van de vrouwen. Alle vrouwen zijn edgey zelfs Alice. De mannen zijn op een paar na slappe zakken. Danny, Glenn en Tom zijn toch natte vaatdoeken. Bas breekt vrij makkelijk. Stoer doen maar tis nog een kind.
Hij was vannacht nog aan het dweilen. Ze zijn allemaal lui.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:47 schreef czvt het volgende:
[..]
Tyron is nog een kind en in het huis een luiaard.
Weet niet wie lui is en wie niet maar inderdaad vanacht aan het dweilen en wachte totdat iedereen naar bed gingen. Hij vond de keuken echt smerig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was vannacht nog aan het dweilen. Ze zijn allemaal lui.
En Tom heeft er mensen op gezet die HIJ weg wil hebben?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ronahi heeft het afgelopen nacht uitgelegd. Doriana en Ty zijn op dit moment de mensen waar zij zich het beste bij voelt. Zij heeft er mensen op gezet die voor haar geen probleem zijn. Maakt niet uit of ze blijven of gaan. Ze heeft het ook niet goed aangepakt maar Tom zijn houding heeft niet geholpen.
Ik vind Glenn idd rondlopen alsof ie er al vanaf dag 1 in zit!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
De dames vinden dat Glenn goed en snel is opgenomen in de groep. Alice zegt dat ze hem alleen niet zo goed kan verstaan. Daar hebben Ronahi en Doriana ook moeite mee.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Glenn idd rondlopen alsof ie er al vanaf dag 1 in zit!
Nee de dagelijkse audiolock van 12 tot 1quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
geluid gaat uit bij hun, we mogen dat niet meeluisteren zeker over die rampen die er gebeurd zijn.
Niet altijd. Hij doet wel mee, maar niet altijd en meer met Glenn en Danny.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:04 schreef zodeju het volgende:
Valt me op dat Tom sowieso niet met de gemaakte spellen meedoet.....Het lijkt me stug dat hij niet meedoet om Tyron Hij zit liever bij de dames......of trekt zich terug.
Ja, in tegenstelling tot Basiri daar heb ik vaak een 'verrek ja, die is er ook nog' gedachte bij heb als die weer eens langs komt scharrelen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Glenn idd rondlopen alsof ie er al vanaf dag 1 in zit!
ze zijn toch allemaal uitgezocht tussen alle inschrijvers en zo bedoelde Rohani het ook hoezo alice tussen iedereenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Alice is dus ook gecast. Dus een vermoede bij Tyron maar Alice is dus zeker.
Tyron heeft toch al verteld dat hij via het modellenbureau daar zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Alice is dus ook gecast. Dus een vermoede bij Tyron maar Alice is dus zeker.
Volgens mij doet hij toch vaak mee met dat "balletje in mand gooien"-gedoe...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:04 schreef zodeju het volgende:
Valt me op dat Tom sowieso niet met de gemaakte spellen meedoet.....Het lijkt me stug dat hij niet meedoet om Tyron Hij zit liever bij de dames......of trekt zich terug.
Alice is gevraagd mee te doen. Heeft zichzelf niet opgegeven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn toch allemaal uitgezocht tussen alle inschrijvers en zo bedoelde Rohani het ook hoezo alice tussen iedereen
Hij is geloof ik proefkonijn geweest voor een artiest in opleidingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
Wat een lelijke en vooral amateuristische tatoeages op Jim's benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |